

Teknik Çizim , CAD/CAM Programı Öğrenme İşleriniz Olursa Bana Ulaşın!
-
inventor ve solidworks tasarım bilgin ne düzeyde.. birde bu iki programda elinde lisansın varmı acaba. görüşmek isterim.
-
csabanci bunu yazdı
inventor ve solidworks tasarım bilgin ne düzeyde.. birde bu iki programda elinde lisansın varmı acaba. görüşmek isterim.
CSWA var inventör az biliyorum amma öğrenmek te istemedim çünki solidworks gibi çok bir fark yok aralarında tabi bir kaç parça çizmişliğimle konuşmuyorum https://www.facebook.com/groups/temurcadcam gurubum da yıllardır bu tür konularda eğitim videoları teknik konularda paylaşım yapıyorum.
Lisanstan kastın şirketim yok benim onun için şirketimin(yani çalıştığım firmanın) lisanslı bilgisayarıyla da iş görebiliyorum bazı durumlarda.
NetBABA tarafından 16/Mar/18 21:43 tarihinde düzenlenmiştir -
kullandığın programlar için söyledim. Crack mi yoksa lisans mı diye.. sana iş getiririm de sonradan basın ağrımasın diye söylüyorm yanlış anlama.
-
csabanci bunu yazdı
kullandığın programlar için söyledim. Crack mi yoksa lisans mı diye.. sana iş getiririm de sonradan basın ağrımasın diye söylüyorm yanlış anlama.
yok sıkıntı olmaz, iş olsun yeterki !