[Tekrar] Kis 2010 Key Dağıtıyorum (İlk 50 Kişi)
-
Geçenlerde dağıttığım keylerin bilgisayara format attıktan sonra geçerliliğinin sona ermesi yüzünden birçok müridimiz keysiz kaldı. Bunun telafisi olarak tekrar key dağıtmaya karar verdim.
Şunu da vurgulayım: Eğer format atmak gibi bir planınız var ise keyi, format attıkıtan sonra giriniz...
Keylerin uyumlu olduğu sürüm buradadır:
http://rapidshare.com/files/297336268/kis.9.0.0.736en_-_uygarozdemir.zip
Key sahibi olmanız için yapmanız gereken konuya "MESAJ" dışında herşeyi yazabilirsiniz ;)
ilk 50 kişiye dağıtıcam. (belki son 20 kişiye de dağıtabilirim[ama belki] :)
NOT: keylerin sizlere ulaşması uzun sürebilir;ama eninde sonunda ulaşacaktır. Bunun nedeni internetimin şu aralar sorun çıkarması (ttnet zaolsun) -
Hocalar, almak isteyen daha varsa hâlen elimde key bulunmakta.
edüt: bulunmamakta :) -
burayıda ben aldım ::F
-
bende yer ayırayım :)
-
Kav 2009 - 2010 içinde varmı key in,
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------
Kav 2009 - 2010 içinde varmı key in,
-----------------------------
sadece kis 2010 a denedim hocam -
bende burayı alim :D
-
Burasıda Benim
-
aldım gitti.
-
Bende alabilir miyim?
-
bende alayım bitane :)
