folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Telefon Aktarma Mantığı ?



Telefon Aktarma Mantığı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Hocalar biliyorsunuz şirketlerde filan network e bağlı cisco ip telofonlar var bunlardan sen aransan da karşı tataf arasada karşı numarayı istediğin numaraya aktarabiliyorsunuz şimdi soru şu;

    0 bakiyeli bir cebi aradım başka yere aktarıp ben telefonu kapadım aradan çekildim telefon parası bana mı yazar karşı tarafa mı ?

    ve onlar kendi aralarında konuşurken benim hat meşgul mü olur ? 

     

     


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cevik
    cevik's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek

    Trunk to trunk işlemi yapılacağı için telefon parası  sana yazar.


    Hat meşgül kalirmi?

    evet hatların görüşmeler bitene kadar meşgül olur. Fakat daha da kötüsü eger hatların Analog ise görüşmenin realese bilgisi gelmeyecegi için hatları resetleyene kadar hatlar meşgül olur.

    ISDN(30 kanal) hattın var ise santral sadece 2 kanalı meşgül eder.


    Parlayan bizi paylar...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    Benim de bir sorum var. Herhangi bir uzak masaüstü bağlantısıyla bir bilgisayara bağlanıp onun üstüne işlem yapınca, yaptığım işlemleri ya da ara bilgisayarı kontrol ederek benim kullandığım bilgisayara nasıl geri dönülür?


    sigara değil, balık olan.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cevik
    cevik's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek

    Sorunu cok iyi anladim diyemem ama,


    uzak masaüstü yaptigin pcyi minimize edemiyormusun :)

     


    Parlayan bizi paylar...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    cevik bunu yazdı

    Sorunu cok iyi anladim diyemem ama,


    uzak masaüstü yaptigin pcyi minimize edemiyormusun :)

     

    Yok, şöyle mesela..

    Diyelim ki TeamViewer ile senin bilgisayarına bağlandım, senin browserından girip yasadışı bir şey yaptım. Çıktım. Üç gün sonra polis kapına dayandı.

    Sen diyorsun ki ben suçsuzum. Bunu yapanın ben olduğumu kanıtlayabileceğin ne gibi izler bırakmışımdır bilgisayarına? Ya da girdiğim sitelere?

    izzmarit tarafından 26/Şub/14 18:25 tarihinde düzenlenmiştir

    sigara değil, balık olan.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı
    cevik bunu yazdı

    Sorunu cok iyi anladim diyemem ama,


    uzak masaüstü yaptigin pcyi minimize edemiyormusun :)

     

    Yok, şöyle mesela..

    Diyelim ki TeamViewer ile senin bilgisayarına bağlandım, senin browserından girip yasadışı bir şey yaptım. Çıktım. Üç gün sonra polis kapına dayandı.

    Sen diyorsun ki ben suçsuzum. Bunu yapanın ben olduğumu kanıtlayabileceğin ne gibi izler bırakmışımdır bilgisayarına? Ya da girdiğim sitelere?

    5281.jpg%20%28411×908%29


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    @DevilKingtr

    Çok teşekkür ederim. Son soru,

    Bu tarz bağlantı yapıldıgında bilgisayarın asıl sahibi de yapmış olabilir bir işlemi, bağlanan kişi de. İkisi ayırt edilebiliyor mu? Yani diyelim browserı sen açtın, tahribat.com yazıp ben enterladım, buraya bir post attın sen, sonra ben logout dedim, bu tarz.


    sigara değil, balık olan.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı
    cevik bunu yazdı

    Sorunu cok iyi anladim diyemem ama,


    uzak masaüstü yaptigin pcyi minimize edemiyormusun :)

     

    Yok, şöyle mesela..

    Diyelim ki TeamViewer ile senin bilgisayarına bağlandım, senin browserından girip yasadışı bir şey yaptım. Çıktım. Üç gün sonra polis kapına dayandı.

    Sen diyorsun ki ben suçsuzum. Bunu yapanın ben olduğumu kanıtlayabileceğin ne gibi izler bırakmışımdır bilgisayarına? Ya da girdiğim sitelere?

    tabiki.. yanlış hatırlamıyorsam denetim masasında yönetimsel araçlar var orda birde regeditte terminal server client var oralarda log tutar.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı

    @DevilKingtr

    Çok teşekkür ederim. Son soru,

    Bu tarz bağlantı yapıldıgında bilgisayarın asıl sahibi de yapmış olabilir bir işlemi, bağlanan kişi de. İkisi ayırt edilebiliyor mu? Yani diyelim browserı sen açtın, tahribat.com yazıp ben enterladım, buraya bir post attın sen, sonra ben logout dedim, bu tarz.

    standartta ne yazıkki onun için ayriyeten bir event log tutması gerekecek


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı

    Benim de bir sorum var. Herhangi bir uzak masaüstü bağlantısıyla bir bilgisayara bağlanıp onun üstüne işlem yapınca, yaptığım işlemleri ya da ara bilgisayarı kontrol ederek benim kullandığım bilgisayara nasıl geri dönülür?

    Neredeyse aynı soruları sormuşuz :) ne çok benziyor problemimiz birbirine :)


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    cevik bunu yazdı

    Trunk to trunk işlemi yapılacağı için telefon parası  sana yazar.


    Hat meşgül kalirmi?

    evet hatların görüşmeler bitene kadar meşgül olur. Fakat daha da kötüsü eger hatların Analog ise görüşmenin realese bilgisi gelmeyecegi için hatları resetleyene kadar hatlar meşgül olur.

    ISDN(30 kanal) hattın var ise santral sadece 2 kanalı meşgül eder.

    Birde bu aktarılan ve bağlanılan 2 telefonun logları tutulur değilmi dk vs 


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
Toplam Hit: 1878 Toplam Mesaj: 13