folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Telefon Alacağım



Telefon Alacağım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    MeTiN_7 bunu yazdı:
    -----------------------------

    kim diyor arkadaslar donuyor diye benimki ndn donmuyor? sürümünü güncellemez telefonunla ilgilenmezsen donar tabi bende en ufak sorun yok


    -----------------------------

    benim telefonum son sürüm

    ilgilenme kısmındada napmam gerekiyor çözemedim

    örneğin annem aradı diyelim beni konusuyoruz telefonu kapatıyorum bazen görüşme bitti yazısı ekrandan bir türlü gitmiyor

    bu sadece bir örnek 

    nokiaların kendine has kronik hataları vardır

    n73 mesela tuş kilidini açınca ekrana görüntü çok geliyor mesela

     


    destination@tahribat.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikilller
    Antikilller's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    e72 düşündüğüne göre bütçen 700 850 arası nokiayı bilirsin eski modelleri sağlamdı. şimdiki modellerde sağlam ama kronik hatalar çok fazla ve çözüm yok.

    sen bence bana pm at yada buraya aradığın özellikleri bütçeni yaz sana birşeyler çıkaralım


    Retired UCI MTB Racer DÜ Faculty of Economics and Administrative Sciences Stock Management Coordinator
Toplam Hit: 2092 Toplam Mesaj: 23