Telefon Alacağım
-
MeTiN_7 bunu yazdı:
-----------------------------
kim diyor arkadaslar donuyor diye benimki ndn donmuyor? sürümünü güncellemez telefonunla ilgilenmezsen donar tabi bende en ufak sorun yok
-----------------------------benim telefonum son sürüm
ilgilenme kısmındada napmam gerekiyor çözemedim
örneğin annem aradı diyelim beni konusuyoruz telefonu kapatıyorum bazen görüşme bitti yazısı ekrandan bir türlü gitmiyor
bu sadece bir örnek
nokiaların kendine has kronik hataları vardır
n73 mesela tuş kilidini açınca ekrana görüntü çok geliyor mesela
-
e72 düşündüğüne göre bütçen 700 850 arası nokiayı bilirsin eski modelleri sağlamdı. şimdiki modellerde sağlam ama kronik hatalar çok fazla ve çözüm yok.
sen bence bana pm at yada buraya aradığın özellikleri bütçeni yaz sana birşeyler çıkaralım
