

Telefon Alıcam Önerileriniz?
-
n96
http://img208.imageshack.us/img208/4315/dscf4514.jpg
http://img695.imageshack.us/img695/7513/dscf4515x.jpg
http://img706.imageshack.us/img706/7830/dscf4516u.jpg
http://img15.imageshack.us/img15/1813/dscf4517o.jpg
http://img638.imageshack.us/img638/7973/dscf4518.jpg
http://img716.imageshack.us/img716/7897/dscf4519o.jpg -
kesinlikle n79 öneririm
-
E71..
-
bu önerdikleriniz 500-600 tl mi
-
6303 tavsiyemdir kullanıyorm cok memnunum
-
gerek yok ya öyle şu kamera şu özellik falan bence kullanışlı bir telefona bak istersen 6300 kullanıyorum çokda memnunum. şu zellik şöle olması gerekiyor demiyorsan bu telefonu öneririm. kullanışlı rahat sağlam
-
3310
-
jayde bunu yazdı:
-----------------------------
blackberry modeli wifisi çok iyi konsol çok başarılı
müzikte çok iyi
tek eksiği kamera çok iyi değil
fiyat 240 milyon
2 sene garanti
daha ne olsun
-----------------------------trident deme hocam bana bunun Q7 modeli var bende 4 defa garantiye gönderdm sorun yok diye geri yolladı şerefsizler evşin elektronik katliam.
-
wrongly bunu yazdı:
-----------------------------
kesinlikle n79 öneririm
-----------------------------bulamazsın n79 ama bulursan kesin al kullanıyorum kusursuz süper düper telefon
-
Sony Ericsson W995 müzik için, Sony Ericsson C903 fotoğraf için.