Telefon Alıcam Önerileriniz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wrongly
    wrongly's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    kesinlikle n79 öneririm

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    E71..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    bu önerdikleriniz 500-600 tl mi


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EscDewil
    EscDewil's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek

    6303 tavsiyemdir kullanıyorm cok memnunum

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VagaTroy
    VagaTroy's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek

    gerek yok ya öyle şu kamera şu özellik falan bence kullanışlı bir telefona bak istersen 6300 kullanıyorum çokda memnunum. şu zellik şöle olması gerekiyor demiyorsan bu telefonu öneririm. kullanışlı rahat sağlam


    #karipçin
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cegstyle
    Cegstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2010
    Erkek

    3310

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XsyNcmast3r
    XsyNcmast3r's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    jayde bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://technoball.com/asp/product/31517/TRIDENT-CIFT-HATLI-2-0MP-TV-BLUETOOTH-WIFI-FM-MP3?ref=akakce&v=1.99.9

     

    blackberry modeli wifisi çok iyi konsol çok başarılı

    müzikte çok iyi

    tek eksiği kamera çok iyi değil

    fiyat 240 milyon

    2 sene garanti

    daha ne olsun


    -----------------------------

     

    trident deme hocam bana bunun Q7 modeli var bende 4 defa garantiye gönderdm sorun yok diye geri yolladı şerefsizler evşin elektronik katliam.


    Yanlızlık bir ilaç mıdır?,Yoksa hastalığın ta kendisi mi ? Kusursuz işlediğin aşk cinayetlerinin kurbanı olmak zorundamıydı bu beden ? Yoksa yüzünde bir kartanesi kalınlığında ki beyaz düş kırıklıklarının ıslanmış halimi.. ? Bir başlangıcın son haykırışlarıyla can çekişip bittiği anda,hiç ummadığın bir birliktelik tekrar nasıl başlar? Başlarsa ne kadar sürer ? Sürse de tazeliğini nasıl saklar? << XsyNcmast3r >>
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mmrich
    mmrich's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Şubat/2010
    Erkek

    wrongly bunu yazdı:
    -----------------------------

    kesinlikle n79 öneririm


    -----------------------------

     

    bulamazsın n79 ama bulursan kesin al kullanıyorum kusursuz süper düper telefon 


    http://www.karikaturdunyasi.com/uploads/extgallery/public-photo/medium/2000_07_20_3df40b.gif
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Crack34
    Crack34's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2010
    Erkek

    Sony Ericsson W995 müzik için, Sony Ericsson C903 fotoğraf için.

Toplam Hit: 4154 Toplam Mesaj: 23