folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Telefon İle İnternetten Müzik Dinleme Problemi?



Telefon İle İnternetten Müzik Dinleme Problemi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    formaldehit
    formaldehit's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2010
    Erkek

    ideos x5 cihazim var. fizy.com dan muzik dinlerken ekrana dondugumde kesiliyor bunu arkadan calistirmaya devam ettirebiliyormuyum mumkunmu. vede markete giremiyorum gmail sifremi istiyor veriyorum guvenlik resmi geliyor. onuda giriyorum sonra tekrar sifre istiyor. gmail i kaldiramiyorumda cunku fabrika ayarlarina donmeliymis onuda yapamam ne olacak.


    bir insan ya iyidir ya kötü. İyi yapan özellikleri çoksa iyi deriz kötü çoksa kötü. Değer yargıları bu oranı belirler. Bana iyi gelen sana kötü geliyor olabilir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek

    Hacı onu bilmemde, elektro cihazlarda çok değişik olaylar olabiliyor.

    Benim başımda 4 5 kere geldi, telefonun bataryasını çıkarttığım halde çalışmaya devam etmesi gibi :|

    Ama bahsettiğin konuyla alakalı bir fikrim yok yardım eden çıkar umarım.


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    formaldehit
    formaldehit's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2010
    Erkek
    aklima gelen su saat icin ayri bif pil var sanirkm ondan olabilir. bazi telefonlar bataryasiz sarzda calisabiliyor.

    bir insan ya iyidir ya kötü. İyi yapan özellikleri çoksa iyi deriz kötü çoksa kötü. Değer yargıları bu oranı belirler. Bana iyi gelen sana kötü geliyor olabilir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek

    formaldehit bunu yazdı:
    -----------------------------
    ideos x5 cihazim var. fizy.com dan muzik dinlerken ekrana dondugumde kesiliyor bunu arkadan calistirmaya devam ettirebiliyormuyum mumkunmu. vede markete giremiyorum gmail sifremi istiyor veriyorum guvenlik resmi geliyor. onuda giriyorum sonra tekrar sifre istiyor. gmail i kaldiramiyorumda cunku fabrika ayarlarina donmeliymis onuda yapamam ne olacak.
    -----------------------------

    "fizy.com dan muzik dinlerken " bunu bana da öğret hocam. online müzik dinlemek istiyorum.

    " ekrana dondugumde kesiliyor bunu arkadan calistirmaya devam ettirebiliyormuyum mumkunmu." bende bilmiyorum.

    "markete giremiyorum gmail sifremi istiyor veriyorum guvenlik resmi geliyor. onuda giriyorum sonra tekrar sifre istiyor" muhtemelen şifreyi telefondan giriyorsun. bundan dolayı yapıyor olsa gerek. mesela açılır pencereler felan oluyor ya, telefonda düzgün görüntülenmiyor tekrar şifre gir diyor. bi defa başıma gelmişti. bilgisayardan hallet işini.

    "gmail i kaldiramiyorumda cunku fabrika ayarlarina donmeliymis " hayır böyle olmaması lazım. ayarlar, hesaplar ve senkr., gmail hesabına tıkla, gelen pencereden hesabı kaldır de.


    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    formaldehit
    formaldehit's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2010
    Erkek
    hesabi kaldir deyince fabrika ayarlarina don yoksa silinmeyecek diye tehdit ediyor. ideos x5 in kendi tarayicisindan dinliyorum. dolphin acmadi . ve opera tarayicisi yasak tum sitelere giriyor. hatta suan hic bir pcden girilemeyen (gercekten oyle dns sokmuyor ona) siteye ben operadan giriyorum.

    bir insan ya iyidir ya kötü. İyi yapan özellikleri çoksa iyi deriz kötü çoksa kötü. Değer yargıları bu oranı belirler. Bana iyi gelen sana kötü geliyor olabilir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek

    formaldehit bunu yazdı:
    -----------------------------
    hesabi kaldir deyince fabrika ayarlarina don yoksa silinmeyecek diye tehdit ediyor. ideos x5 in kendi tarayicisindan dinliyorum. dolphin acmadi . ve opera tarayicisi yasak tum sitelere giriyor. hatta suan hic bir pcden girilemeyen (gercekten oyle dns sokmuyor ona) siteye ben operadan giriyorum.
    -----------------------------

    belki ideos'a özel bir durumdur hocam. ben şimdi denedim, iki hesap vardı. ikinci hesabı kaldırdı.


    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek

    bu ideos cihazda rehbere numara ekledim bikaçtane neyse fabrika ayarlarına yükledim 

    telefon açıldığında numaraları yoktu demekki telefon hafızasına kaydediyor . 

    kayıt seçeneklerinden sim e kayıt gibi birşey bulamadım ? nasıl halledicez


    Part Time Engineer, Full Time Dreamer ..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    formaldehit
    formaldehit's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2010
    Erkek
    up

    bir insan ya iyidir ya kötü. İyi yapan özellikleri çoksa iyi deriz kötü çoksa kötü. Değer yargıları bu oranı belirler. Bana iyi gelen sana kötü geliyor olabilir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    fizy'den aslında müzik dinlemiyorsunuz bir video oynatıyorsunuz.

    haliyle telefonun arkaplanında çalışan bir videoda mantıksız olurdu.


    http://www.leyladansonra.com/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    formaldehit
    formaldehit's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2010
    Erkek
    video oldugunu sanmiyorum. neden dinlenemez muzik?

    bir insan ya iyidir ya kötü. İyi yapan özellikleri çoksa iyi deriz kötü çoksa kötü. Değer yargıları bu oranı belirler. Bana iyi gelen sana kötü geliyor olabilir.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Programmer
    Programmer's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2011
    Erkek

    FİZY.COM A  GİR  HİÇ BİR  PROBLEM YAŞAMAZSIN


    Ayet var, ayet
Toplam Hit: 2051 Toplam Mesaj: 13