Telefon İle İnternetten Müzik Dinleme Problemi?
-
ideos x5 cihazim var. fizy.com dan muzik dinlerken ekrana dondugumde kesiliyor bunu arkadan calistirmaya devam ettirebiliyormuyum mumkunmu. vede markete giremiyorum gmail sifremi istiyor veriyorum guvenlik resmi geliyor. onuda giriyorum sonra tekrar sifre istiyor. gmail i kaldiramiyorumda cunku fabrika ayarlarina donmeliymis onuda yapamam ne olacak.
-
Hacı onu bilmemde, elektro cihazlarda çok değişik olaylar olabiliyor.
Benim başımda 4 5 kere geldi, telefonun bataryasını çıkarttığım halde çalışmaya devam etmesi gibi :|
Ama bahsettiğin konuyla alakalı bir fikrim yok yardım eden çıkar umarım. -
aklima gelen su saat icin ayri bif pil var sanirkm ondan olabilir. bazi telefonlar bataryasiz sarzda calisabiliyor.
-
formaldehit bunu yazdı:
-----------------------------
ideos x5 cihazim var. fizy.com dan muzik dinlerken ekrana dondugumde kesiliyor bunu arkadan calistirmaya devam ettirebiliyormuyum mumkunmu. vede markete giremiyorum gmail sifremi istiyor veriyorum guvenlik resmi geliyor. onuda giriyorum sonra tekrar sifre istiyor. gmail i kaldiramiyorumda cunku fabrika ayarlarina donmeliymis onuda yapamam ne olacak.
-----------------------------"fizy.com dan muzik dinlerken " bunu bana da öğret hocam. online müzik dinlemek istiyorum.
" ekrana dondugumde kesiliyor bunu arkadan calistirmaya devam ettirebiliyormuyum mumkunmu." bende bilmiyorum.
"markete giremiyorum gmail sifremi istiyor veriyorum guvenlik resmi geliyor. onuda giriyorum sonra tekrar sifre istiyor" muhtemelen şifreyi telefondan giriyorsun. bundan dolayı yapıyor olsa gerek. mesela açılır pencereler felan oluyor ya, telefonda düzgün görüntülenmiyor tekrar şifre gir diyor. bi defa başıma gelmişti. bilgisayardan hallet işini.
"gmail i kaldiramiyorumda cunku fabrika ayarlarina donmeliymis " hayır böyle olmaması lazım. ayarlar, hesaplar ve senkr., gmail hesabına tıkla, gelen pencereden hesabı kaldır de.
-
hesabi kaldir deyince fabrika ayarlarina don yoksa silinmeyecek diye tehdit ediyor. ideos x5 in kendi tarayicisindan dinliyorum. dolphin acmadi . ve opera tarayicisi yasak tum sitelere giriyor. hatta suan hic bir pcden girilemeyen (gercekten oyle dns sokmuyor ona) siteye ben operadan giriyorum.
-
formaldehit bunu yazdı:
-----------------------------
hesabi kaldir deyince fabrika ayarlarina don yoksa silinmeyecek diye tehdit ediyor. ideos x5 in kendi tarayicisindan dinliyorum. dolphin acmadi . ve opera tarayicisi yasak tum sitelere giriyor. hatta suan hic bir pcden girilemeyen (gercekten oyle dns sokmuyor ona) siteye ben operadan giriyorum.
-----------------------------belki ideos'a özel bir durumdur hocam. ben şimdi denedim, iki hesap vardı. ikinci hesabı kaldırdı.
-
bu ideos cihazda rehbere numara ekledim bikaçtane neyse fabrika ayarlarına yükledim
telefon açıldığında numaraları yoktu demekki telefon hafızasına kaydediyor .
kayıt seçeneklerinden sim e kayıt gibi birşey bulamadım ? nasıl halledicez
-
up
-
fizy'den aslında müzik dinlemiyorsunuz bir video oynatıyorsunuz.
haliyle telefonun arkaplanında çalışan bir videoda mantıksız olurdu.
-
video oldugunu sanmiyorum. neden dinlenemez muzik?
-
FİZY.COM A GİR HİÇ BİR PROBLEM YAŞAMAZSIN
