

Telefon Kayboldu Çok Acil Yardım
-
Hocalar telefonu yanından 5 dakika bile ayırmayan biriyim fakat uzun süre ihtiyacım olmadığı için gereksinim olmadıgından yani bakmadım farkına vardıgımda telefonumum cebimde olmadıgını anladım :( şimdi çok acil önemli bilgilerim ve değerli dosylarım vardı hk da şimdi imei numarası evde fakat ben suan evde değilim nasıl bir ihbar yapmalıyım polise ? ne şekilde bir suc duyurusunda bulunmalıyım cok acil yardm!!
-
savcı tanıdığın yoksa telefonu unut hoca takipsizlik kararı veriyor
-
hacı sen telefonu kaybetmişsin ortada suç yok ki suç duyurusu yapasın yinede bi dilekçe falan doldur savcılığa belki bişey çıkar
-
imei numarasından telefonu kitletmek dısında (suan onu yapamam evde değilim numara evde ) baska ne yapabilirim hocam ?
-
karakol a gitsen yonlendirirler seni ..
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
karakol a gitsen yonlendirirler seni ..
-----------------------------Büyük ihtimalle kapının dışına doğru yönlendirirler hacı :D
-
Pisibaliqi bunu yazdı:
-----------------------------
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
karakol a gitsen yonlendirirler seni ..
-----------------------------Büyük ihtimalle kapının dışına doğru yönlendirirler hacı :D
-----------------------------
bencede çünki yurtta arkadşın telefonu çalındı savcılığa başvurdu.savılık takipsizlik kararı aldı.mridin de dediği gibi tanıdığn yoksa unut.bişi çııkmaz
editcan : seninki çalıma da değil kaybolma -
kayıp diye işlerler çalıntı olmaz. ama yok sigortası var diyosan gasp de :D bide tanık göster :P
-
olmadığını farkettiğinde çalındığını mı düşünüyosun yoksa kaybettiğini mi ?
-
çalındığını düşünüyoruum en son dolmuşta elimdeydi cebime koydum sonrası belli...
-
karakola gitsende bir işlem yapmayacak çünkü düşürmüşsün. Eğer telefonum çalındı dersen kaydını işlerler. Sen en iyisi telefonum çalındı de İmei numaraları falan evde de en azından kaydı işlensin eğer bulunursa amir sorar zaten hani çalınmıştı lan sen düşürmüşsün der falan der amirim yanlışlık oldu dersin belki iki tokat yersin teli alırsın .D