Telefon Kulübeleri
-
crimeangel bunu yazdıRETRET bunu yazdıSysTeMeRRoR bunu yazdıNapicaan haci toplican mi kullanilmiyo diye?
bişey yapacaz demek ki soruyoruz, bir de 146 dan hala nete girilebiliyor muydu onu sormayı unutmuşum :|
bir ara arıza vardı girilmiyorduda. şuan çalışıyor diye biliyorum.
aga şu kulübelerin listesini dökebilsem gayet güzel olacaktı :| ya bu bokun bir listesi mutlaka olmalı, bir hafta içinde lazım bana...
-
RETRET bunu yazdıcrimeangel bunu yazdıRETRET bunu yazdıSysTeMeRRoR bunu yazdıNapicaan haci toplican mi kullanilmiyo diye?
bişey yapacaz demek ki soruyoruz, bir de 146 dan hala nete girilebiliyor muydu onu sormayı unutmuşum :|
bir ara arıza vardı girilmiyorduda. şuan çalışıyor diye biliyorum.
aga şu kulübelerin listesini dökebilsem gayet güzel olacaktı :| ya bu bokun bir listesi mutlaka olmalı, bir hafta içinde lazım bana...
belli bir ile göremi yoksa tüm türkiyemi arıyorsun?
-
crimeangel bunu yazdıRETRET bunu yazdıcrimeangel bunu yazdıRETRET bunu yazdıSysTeMeRRoR bunu yazdıNapicaan haci toplican mi kullanilmiyo diye?
bişey yapacaz demek ki soruyoruz, bir de 146 dan hala nete girilebiliyor muydu onu sormayı unutmuşum :|
bir ara arıza vardı girilmiyorduda. şuan çalışıyor diye biliyorum.
aga şu kulübelerin listesini dökebilsem gayet güzel olacaktı :| ya bu bokun bir listesi mutlaka olmalı, bir hafta içinde lazım bana...
belli bir ile göremi yoksa tüm türkiyemi arıyorsun?
istanbul anadolu yakası hocam, elzem olan bu, ha olmadı avrupa yakası da olur geçerim karşıya olur biter :) birbirine yakın lokasyonlar üzerinden süzüle süzüle kullanıcam :D
-
RETRET bunu yazdıcrimeangel bunu yazdıRETRET bunu yazdıcrimeangel bunu yazdıRETRET bunu yazdıSysTeMeRRoR bunu yazdıNapicaan haci toplican mi kullanilmiyo diye?
bişey yapacaz demek ki soruyoruz, bir de 146 dan hala nete girilebiliyor muydu onu sormayı unutmuşum :|
bir ara arıza vardı girilmiyorduda. şuan çalışıyor diye biliyorum.
aga şu kulübelerin listesini dökebilsem gayet güzel olacaktı :| ya bu bokun bir listesi mutlaka olmalı, bir hafta içinde lazım bana...
belli bir ile göremi yoksa tüm türkiyemi arıyorsun?
istanbul anadolu yakası hocam, elzem olan bu, ha olmadı avrupa yakası da olur geçerim karşıya olur biter :) birbirine yakın lokasyonlar üzerinden süzüle süzüle kullanıcam :D
bir cinlik alert ! :)
-
anadolu yakasında maltepe'de minibüs yolu üzerinde tam imlecin bulunduğu yerde bir tane var, işini görürse,
http://wikimapia.org/#lat=40.9291193&lon=29.1291033&z=19&l=36&m=b -
XpertVision bunu yazdı
anadolu yakasında maltepe'de minibüs yolu üzerinde tam imlecin bulunduğu yerde bir tane var, işini görürse,
http://wikimapia.org/#lat=40.9291193&lon=29.1291033&z=19&l=36&m=bgüzel, aslında bu da sosyal sorumsuzluk projesi olabilir tüm klübelerin yerlerini mi işaretlesek.
-
bizim üni nin kütüphanesindede var böyle kameralı falan geçen arkadaşı çaldırıyodum kartı aniden çekince makine bozuldu denemenizi tavsiye ederim son 1aydır bende anküsor kullanıyodum aslında fena degilde işte mecbur kalıyosun cep telefonlarına işte hep bunlar amerikanın oyunu arkasında kim var israil......
-
Deprem olur doğal afet olur şebeke bulamazsınız götünüze girer o cep telefonları, yine anksesörlüye kalırsınız :P şaka bir yana ibb şehir rehberi kısmi de olsa veriyormuş, fakat dikkat ettim hep cctv kamera gören yerlerdeki telefonları vermişler, mahalle aralarında kalan telefonlar verilmemiş.
