folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Telefon Kulübeleri



Telefon Kulübeleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    crimeangel bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    SysTeMeRRoR bunu yazdı
    Napicaan haci toplican mi kullanilmiyo diye?

    bişey yapacaz demek ki soruyoruz, bir de 146 dan hala nete girilebiliyor muydu onu sormayı unutmuşum :|

    bir ara arıza vardı girilmiyorduda. şuan çalışıyor diye biliyorum.

    aga şu kulübelerin listesini dökebilsem gayet güzel olacaktı :| ya bu bokun bir listesi mutlaka olmalı, bir hafta içinde lazım bana...


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek
    RETRET bunu yazdı
    crimeangel bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    SysTeMeRRoR bunu yazdı
    Napicaan haci toplican mi kullanilmiyo diye?

    bişey yapacaz demek ki soruyoruz, bir de 146 dan hala nete girilebiliyor muydu onu sormayı unutmuşum :|

    bir ara arıza vardı girilmiyorduda. şuan çalışıyor diye biliyorum.

    aga şu kulübelerin listesini dökebilsem gayet güzel olacaktı :| ya bu bokun bir listesi mutlaka olmalı, bir hafta içinde lazım bana...

    belli bir ile göremi yoksa tüm türkiyemi arıyorsun?


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    crimeangel bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    crimeangel bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    SysTeMeRRoR bunu yazdı
    Napicaan haci toplican mi kullanilmiyo diye?

    bişey yapacaz demek ki soruyoruz, bir de 146 dan hala nete girilebiliyor muydu onu sormayı unutmuşum :|

    bir ara arıza vardı girilmiyorduda. şuan çalışıyor diye biliyorum.

    aga şu kulübelerin listesini dökebilsem gayet güzel olacaktı :| ya bu bokun bir listesi mutlaka olmalı, bir hafta içinde lazım bana...

    belli bir ile göremi yoksa tüm türkiyemi arıyorsun?

    istanbul anadolu yakası hocam, elzem olan bu, ha olmadı avrupa yakası da olur geçerim karşıya olur biter :) birbirine yakın lokasyonlar üzerinden süzüle süzüle kullanıcam :D


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek
    RETRET bunu yazdı
    crimeangel bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    crimeangel bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    SysTeMeRRoR bunu yazdı
    Napicaan haci toplican mi kullanilmiyo diye?

    bişey yapacaz demek ki soruyoruz, bir de 146 dan hala nete girilebiliyor muydu onu sormayı unutmuşum :|

    bir ara arıza vardı girilmiyorduda. şuan çalışıyor diye biliyorum.

    aga şu kulübelerin listesini dökebilsem gayet güzel olacaktı :| ya bu bokun bir listesi mutlaka olmalı, bir hafta içinde lazım bana...

    belli bir ile göremi yoksa tüm türkiyemi arıyorsun?

    istanbul anadolu yakası hocam, elzem olan bu, ha olmadı avrupa yakası da olur geçerim karşıya olur biter :) birbirine yakın lokasyonlar üzerinden süzüle süzüle kullanıcam :D

    bir cinlik alert ! :)


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    anadolu yakasında maltepe'de minibüs yolu üzerinde tam imlecin bulunduğu yerde bir tane var, işini görürse,

    http://wikimapia.org/#lat=40.9291193&lon=29.1291033&z=19&l=36&m=b

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    XpertVision bunu yazdı

    anadolu yakasında maltepe'de minibüs yolu üzerinde tam imlecin bulunduğu yerde bir tane var, işini görürse,

    http://wikimapia.org/#lat=40.9291193&lon=29.1291033&z=19&l=36&m=b

    güzel, aslında bu da sosyal sorumsuzluk projesi olabilir tüm klübelerin yerlerini mi işaretlesek.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kakaO
    kakaO's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2011
    Erkek
    bizim üni nin kütüphanesindede var böyle kameralı falan geçen arkadaşı çaldırıyodum kartı aniden çekince makine bozuldu denemenizi tavsiye ederim son 1aydır bende anküsor kullanıyodum aslında fena degilde işte mecbur kalıyosun cep telefonlarına işte hep bunlar amerikanın oyunu arkasında kim var israil......

    zafer yakındır!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Deprem olur doğal afet olur şebeke bulamazsınız götünüze girer o cep telefonları, yine anksesörlüye kalırsınız :P şaka bir yana ibb şehir rehberi kısmi de olsa veriyormuş, fakat dikkat ettim hep cctv kamera gören yerlerdeki telefonları vermişler, mahalle aralarında kalan telefonlar verilmemiş.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
Toplam Hit: 2123 Toplam Mesaj: 19