Telefon Onerileri (Babam İçin)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    benim kendi telefonum 6300 215 liraya almıstım 2 snedir kopek gibi kullanıorum acıkcası babamında telefonu e250 idi 4 senedir kullanıodu artık telefon infilak etmiş :D bu sebeden dolayı değiştirio ve alıcagı telefonunda 4-5 sne işini gormesini istio sanırım cok sey istemiodur :D


    delimiyim ben?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mperk
    mperk's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    samsung o kadar dayanması mümkün değil hocam 

    nokia dan şaşma derim

    nokia e71,e72 bu tür bakabilrsin hem karizmatik, hem şarjı uzun gider, hem de aradığın öz. mevcuttur

    yalnız java uyg çalışırmı bilmiyorum onu da sen bi aratırıver derim


    Hamdolsun
Toplam Hit: 2462 Toplam Mesaj: 13