

Telefon Onerileri (Babam İçin)
-
benim kendi telefonum 6300 215 liraya almıstım 2 snedir kopek gibi kullanıorum acıkcası babamında telefonu e250 idi 4 senedir kullanıodu artık telefon infilak etmiş :D bu sebeden dolayı değiştirio ve alıcagı telefonunda 4-5 sne işini gormesini istio sanırım cok sey istemiodur :D
-
samsung o kadar dayanması mümkün değil hocam
nokia dan şaşma derim
nokia e71,e72 bu tür bakabilrsin hem karizmatik, hem şarjı uzun gider, hem de aradığın öz. mevcuttur
yalnız java uyg çalışırmı bilmiyorum onu da sen bi aratırıver derim
Toplam Hit: 2462 Toplam Mesaj: 13