Telefona Android Kurmak ?
-
Nokia e71 var bende.Andoidi cidden merak ettim.Kurulabilme imkanı varmı ? nedir ne deildir ?
-
android ne ya
-
http://code.google.com/intl/tr-TR/android/
cep telfonları için linux tabanlı işletim sistewmi
-
hic sanmam kurulacagini :/ bilgisayar diilki bu :D
-
http://www.google.com/search?hl=tr&safe=off&client=opera&rls=tr&hs=E6u&q=Nokia+e71+android&btnG=Ara&lr=
kaynakları araştır kimisi kurulur diyor kimisi kurulmuyor diyor kimisi stabil değil değil diyor :/ linux sempatizanlığı mı başladı zumsuk tarcanla uğraş yanlış yoldasın :D
-
nokia ya kuramazsın.
-
iphone a bile linux kurdular ama biz becerebilir miyiz bilmiyorum =))
edit: ahanda link http://vimeo.com/2373142
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------http://www.google.com/search?hl=tr&safe=off&client=opera&rls=tr&hs=E6u&q=Nokia+e71+android&btnG=Ara&lr=
kaynakları araştır kimisi kurulur diyor kimisi kurulmuyor diyor kimisi stabil değil değil diyor :/ linux sempatizanlığı mı başladı zumsuk tarcanla uğraş yanlış yoldasın :D
-----------------------------hoca :D inanılmaz derecede linux fanatikliğine girmiş bulunmaktayım.Localhostu kurmamla birlikte bu fanatiklik artık gösterdi :-/
-------
Vallahi yapan yaparda bu işin kolay yolu varmı merak ettim.Keşke bilgisayar gibi olsaydı pat pat kurabilseydir.Yada 200 dolara andoidli bi telfon alıcam.Ama buna değmez.
-
benim pda ya kuruluyor ;) (samsung omnia i900)
(bkz: andromnia)
gsm kullanılamıyor, bi yere bağlanılamıyor. 2 de 1 çöküyor, ama çalışıyor :D
omnia kullanan varsa, ve kurup bi değişiklik yaşamak isterlerse yardımcı olurum, ama değmez bence. :) bi bakıp çıkacaksınız zaten, çünkü arama yapamıyorsunuz-alamıyorsunuz. mesaj gönderip alamıyorsunuz vs.
-
hotboy bunu yazdı:
-----------------------------benim pda ya kuruluyor ;) (samsung omnia i900)
(bkz: andromnia)
gsm kullanılamıyor, bi yere bağlanılamıyor. 2 de 1 çöküyor, ama çalışıyor :D
omnia kullanan varsa, ve kurup bi değişiklik yaşamak isterlerse yardımcı olurum, ama değmez bence. :) bi bakıp çıkacaksınız zaten, çünkü arama yapamıyorsunuz-alamıyorsunuz. mesaj gönderip alamıyorsunuz vs.
-----------------------------omnia i8910hd ye de kurulur mu ?
2 isletim sistemini ayni anda kurup acilista secmek de isterim simdi ben :D
-
schizophrenictr bunu yazdı:
-----------------------------hotboy bunu yazdı:
-----------------------------benim pda ya kuruluyor ;) (samsung omnia i900)
(bkz: andromnia)
gsm kullanılamıyor, bi yere bağlanılamıyor. 2 de 1 çöküyor, ama çalışıyor :D
omnia kullanan varsa, ve kurup bi değişiklik yaşamak isterlerse yardımcı olurum, ama değmez bence. :) bi bakıp çıkacaksınız zaten, çünkü arama yapamıyorsunuz-alamıyorsunuz. mesaj gönderip alamıyorsunuz vs.
-----------------------------omnia i8910hd ye de kurulur mu ?
2 isletim sistemini ayni anda kurup acilista secmek de isterim simdi ben :D
-----------------------------hayır, onun sistem tamamen farklı
bu arada video;
http://www.youtube.com/watch?v=vo3VlkkKzV4
