

Telefona Bluetooth,Kızılötesi Adaptör Olmadan Veri Aktarımı (Şok Oldum)
-
bu programı telefonunuza kuruyorsunuz ve bu aşamadan sonra artık tele dosya gonfermek için ne data kablosu ne kzılötesi nede blutoota ihtiyacınız kalıyor ihtiyacınız sadece internete baglı bir bilgisayar ve onun ekranı evet yanlış okumadınız ekrandan download yapıyor bu program. telefona yuklemek istediğiniz programı www.screenftp.com adresindeki send item bolumune yolluyorsunuz. telefonda screenftp programını çalıştırıyorsunuzve teli ekrana yaklaştırıp ekrandaki lay tuşuna basıyorsunuz ve program tele yuklenmeye başlıyor.
Not: telefonu sabit ve ekrana yakın tutmanız gerekiyor.
program 6600 -6630-7610-3650 da denenmiştir gayet başarılı sonuçlar veriyor. yukleme yapabileceğiniz dosya turleri; herşey. kolay gelsin..
http://rapidshare.de/files/12760066/ScreenFTP_n6600_v10.rar.html
Resmi,
http://img96.imageshack.us/img96/8791/demo4gf3waec2.gif
Abiler aklım ermiyor fikrim sığmıyoa a.q nası olcak bu ya çok kaygılandım şimdi...
-Alıntıdır- -
sallamasyon gibi geliyo monitörde yayıcımı var ki?:D
-
telefona waptan gönderiyorsa o ayrı bi konuda monitörle alakası yok bence
-
abi şöyle düşün
senin o siteye gönderdiğin şeyi onla şifreyliyo telefona yüklediğin program şifreyi çözüyo ;) ben öle düşündüm -
abü
olamaz öle bşey şimdilik teknolaji buna el vermiyor -
oha aq bu ne adamlar yapıo bea de monitore yakın tutmakla alakası saçma bence hade pc ok de monitor çok saçma
-
:) alıcı ve verici olmadan hiçbir iletişim sağlanamaz.. Olay bu kadar basit
-
Ta geçen sene kullanmıştım, çalışıyor ama yavaş.Basit bi encoder-decoder olayı sadece ama kamerayla yapmışlar, veri görsel olarak yollanıyor..
-
mcyargic emin değilim
devil_bugatti
sen o resimden yakın tutmakla alakalı bişe olduğunu sanıyosan ben daha bişe demiyom :))
abi bak moitörde renkli şeyler çıkıyo :)
onuda telefon nası algılıyosa yapıyo bişeler ;)
mantığı bu olur olmaz bilemem
ben denemedim :) -
ertan abi verici monitör
alıcı telefonun kamerası
biri bilgisayarda biri telefonda iki yazılım mevcut e çalışıversin bi zahmet :) -
cok eski bi olay bu mesajla gelio falan diolardı noldu bilmiom hiç denemedim
Toplam Hit: 3772 Toplam Mesaj: 20