Telefondan Anlayan War Mı?
-
tşkrler bilgisayar oyun için yeterli ewde veya dışarda oynamak farketmez.sanırım 3650 alacam.kesin fiyat werebilir misiniz? (yani nerden alacam garantili mi falan)
şimdiden tşkrler
-
ben yarın 3650 almayı düşünüyorum spot 400 milyona buldum denizlide
-
kardeş eğer henüz almadıysan git 6600 al.kaçağı 750 milyon...Görüntü kalitesi mükemmel...
-
paran varsa 6600
yoksa 3650 al
duyduğuma göre 3650 ses bile alıyormuş program yukleyince.hatta video kaydı bile yapabiliyormuş.ama ne kadar doğru bilmem.arkadaslar onaylarsa... -
6600 miydi yapı olarak 3650 ye benzeyen ama tuş takımı normal olan ve memory kartı destei olan?
kısaca series 60 telfonlardan al, telefoncu anlar ole diince, ama hafıza kartı olsun, kamera da güzel bişe o da olsun hoja, 3650 war tus takimi disinda mükemmle bi telefon -
abi3650 her işi görüyo bende alcam spotları 450 500 milyon falan ha olsa 6600 ama çok pahalı
-
yapı olarak benzeyen 3660..tuş takımı da düzeltilmiş..renkler 65000 e varmışş..ama yine de derim 6600.telefonu güzelleştirmişlerr..görüntü süper.ergonomi süper...joystick war bi kerem..kaçak maçak 700-750 ye bulunur...tek sorun türkçe menü yükletmede...başak problem yok..kolay gele....
Toplam Hit: 4431 Toplam Mesaj: 18
