Telefondan Anlayan War Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4got10
    4got10's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ekim/2003
    Erkek
    tşkrler bilgisayar oyun için yeterli ewde veya dışarda oynamak farketmez.sanırım 3650 alacam.kesin fiyat werebilir misiniz? (yani nerden alacam garantili mi falan)
    şimdiden tşkrler
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muratsahin
    muratsahin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2004
    Erkek
    ben yarın 3650 almayı düşünüyorum spot 400 milyona buldum denizlide
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeCRoMaNCeR
    NeCRoMaNCeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2002
    Erkek
    kardeş eğer henüz almadıysan git 6600 al.kaçağı 750 milyon...Görüntü kalitesi mükemmel...

    Her zaman dürüst ol ki ihtiyacın olunduğunda yalana başvurabilesin!!! (NeCRoMaNCeR)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MohEmre
    MohEmre's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2003
    Erkek
    paran varsa 6600
    yoksa 3650 al
    duyduğuma göre 3650 ses bile alıyormuş program yukleyince.hatta video kaydı bile yapabiliyormuş.ama ne kadar doğru bilmem.arkadaslar onaylarsa...

    This time, action must speak louder than words...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek
    6600 miydi yapı olarak 3650 ye benzeyen ama tuş takımı normal olan ve memory kartı destei olan?

    kısaca series 60 telfonlardan al, telefoncu anlar ole diince, ama hafıza kartı olsun, kamera da güzel bişe o da olsun hoja, 3650 war tus takimi disinda mükemmle bi telefon

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aacemmi
    aacemmi's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2003
    Erkek
    abi3650 her işi görüyo bende alcam spotları 450 500 milyon falan ha olsa 6600 ama çok pahalı

    Yol uzun olabilir. Önemli olan yolun neresinde olduğumuzdur
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serwo
    serwo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2003
    Erkek
    yapı olarak benzeyen 3660..tuş takımı da düzeltilmiş..renkler 65000 e varmışş..ama yine de derim 6600.telefonu güzelleştirmişlerr..görüntü süper.ergonomi süper...joystick war bi kerem..kaçak maçak 700-750 ye bulunur...tek sorun türkçe menü yükletmede...başak problem yok..kolay gele....
Toplam Hit: 4431 Toplam Mesaj: 18