Telefondan Anlıyan Müridler
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
cin mali alabilcek kadar zengin degilim
----------------------------- -
telefon çin malı değil arkadaşlar FİNLAND malı
-
paranı heba etme hocam
-
yardım müridlerim
-
YasamaK bunu yazdı:
-----------------------------yardım müridlerim
-----------------------------
alma hocam.ben şu ana kadar tv si olan kaliteli telefon(sony,nokia,samsung,vs) görmedim. bu telefon yüzde 90 finland malı değildir.bunu alma. -
YasamaK bunu yazdı:
-----------------------------
yardım müridlerim
-----------------------------Arkadaşım bu kadar adam alma demiş hepsi mi yanlış birşey söylüyor dersin, hala yardım diyorsun, iki üç ay sonra ağzın yanacak bundan,param var diyosan, sırf kendini tatmin için istiyorsan alabilirsin, xperia x10'un fiyatı 750-900 tl arası orjinali, bu adam 200 liraya veriyor ama o telefonla tek benzerliği görünüşüdür. finland malı mı arkasında mı yazıyor, hala şuna inanan insanlar var oraya "made in usa" yazsa adam ona da inanacaksınız. o etiketten kaç tane istiyorsan gel bastırıyım matbaada. alma alma alma
-
daha ucuzuda var.. 98$ :D buda çin malı ama diğerlerinden ucuz :D
-
o paraya ikinci el başka kaliteli pda alırsın. mesela "asus p535" bin kat daha iyi iphone çakmasından...
-
MMB bunu yazdı:
-----------------------------o paraya ikinci el başka kaliteli pda alırsın. mesela "asus p535" bin kat daha iyi iphone çakmasından...
-----------------------------
hocam yapma,kaç yıl oldu çıkalı.htc touch2 lere falan baksın bence. -
en fazla 1 ay kullanır çöpe atarsın
