Telefondan Mesaj Yazamama
-
Bu alıntı şeyinden dolayı mı nedir s***iğimin editörü çalışmıyo telefonda yazamıyorum... Şeyhe duyrulur
-
+ ust bardaki kullanici menusundr pm gelmisse konu icerisinde menu acilinca ve pm konusu alintiya denk geliyorsa pm konu yazisi alinti altinda kaliyor tiklamaya imkan vermiyor
-
up olsun tekrar editör derken karizmatik de basit de çalışmıyo.
-
yahu hiç olmassa mobil giriş yapıldığında bildiğin bi text box filan açılsada oraya neym yazsak arkadaş.
böyle hakkat zor oluyor.
okuon yazamıon , yazdığını sanıon yine yazamıon. vay aq bak yine dertlendim.
-
BarisYigit bunu yazdı
yahu hiç olmassa mobil giriş yapıldığında bildiğin bi text box filan açılsada oraya neym yazsak arkadaş.
böyle hakkat zor oluyor.
okuon yazamıon , yazdığını sanıon yine yazamıon. vay aq bak yine dertlendim.
adamsın barış
-
ZoRKaYa bunu yazdı
up olsun tekrar editör derken karizmatik de basit de çalışmıyo.
-
şeyh bunada bi baksan yahu
-
aynen metin yazılmıyor ama başlığa yazılıyor :D
-
up
-
operadan zar zor da olsa yazılıyor. dolphin kullanıyorum onda yazılmıyor. pm yazılıyor normal mesaj yazmıyor.
-
Yav oraya sadece düz textbox koysak sorun kalmasa :|
