Telefonum Çalındı Yol Göstericek
-
Yokmu arkasokaklardaki gibi bir sistem yahu :(
-
zamanıdna bul karayı al parayıda kaptırdığı telefonu çalındı diye polise bildirip geri alan adamları biliyorum yaa imei changer çıktı mertlik bozuldu o zaman
-
acaba alan adam değiştirmese ne kadar sürede bulabilirler ki yani
-
imei isinden pek anlamam ama samsung telefonların uzakdan izleme metodu var hocam artık telefon nete girerse buradan bakabilirsin. http://findmymobile.samsung.com/login.do Aynı sekilde google playdede uydudan izleme metodu var play.google.com 'a girerek gmail hesabinle telefondaki olanla sag üst kosede ayarlar kısmından android cihaz yoneticisinden hem takip hemde kitleme yapabilirsin.
-
Çalanlar imei değiştirirler. imei patlayana kadar bekleyeceksin. Patladığındada hemen haber gelir karakoldan gider alırısn.
4-5 ayı buluyor bu olay. Arkadaşın iphone çalınmıştı 6 ayda buldular arkadaşda aldığı gibi sattı telefonu şansına telefon temiz döndü ufak tefek çizikler varmış.
Benimde sana tavsiyem yakın zamanda fazla umutlanma bulamazlar. imei patlayınca anında sisteme düşer polislerde sana haber verirler.
-
Focal bunu yazdı
imei isinden pek anlamam ama samsung telefonların uzakdan izleme metodu var hocam artık telefon nete girerse buradan bakabilirsin. http://findmymobile.samsung.com/login.do Aynı sekilde google playdede uydudan izleme metodu var play.google.com 'a girerek gmail hesabinle telefondaki olanla sag üst kosede ayarlar kısmından android cihaz yoneticisinden hem takip hemde kitleme yapabilirsin.
Hocam sağol bunlara hergün bakıcam elbet internete giricektir
-
RaAmLis bunu yazdı
Çalanlar imei değiştirirler. imei patlayana kadar bekleyeceksin. Patladığındada hemen haber gelir karakoldan gider alırısn.
4-5 ayı buluyor bu olay. Arkadaşın iphone çalınmıştı 6 ayda buldular arkadaşda aldığı gibi sattı telefonu şansına telefon temiz döndü ufak tefek çizikler varmış.
Benimde sana tavsiyem yakın zamanda fazla umutlanma bulamazlar. imei patlayınca anında sisteme düşer polislerde sana haber verirler.
Sağolasın hocam ümidi kesmiycez artık
-
Ka1nsha bunu yazdı
yok hocam balıkesirde değilim yarın savcılığa başvuramam kapalı olur o yüzden ilk polise başvurucam p.teside artık gider savcılığa başvururum hocam
telefon şöyle oldu hocam ilk unuttum sandım ki durakta elimdeydi en son orda kalmıştır neyse aradık telefonu meşgule atıldı sonra tekrar aradık o anda kapandı işte birdaha açan olmadıo halde senin telefonun durumu senin açından kayıp
bulan açısından da buluntu oluyor (bulan karakola verirse iyi. ki kapattığına göre bu durum söz konusu olmayabilir. insafa da gelebilir)
büyük ihtimalle sen çaldırınca telefonun sesini duyup almışlar. sonrası malum.
tekrar geçmiş olsun.
serhat8102 tarafından 29/Eyl/13 08:59 tarihinde düzenlenmiştir -
Ka1nsha bunu yazdı
Arkadaşlar telefonum çalındı neler yapabilirim polise yarın fatura ve imei adresiyle başvurucam başka yolları var mı acaba ?
telefon : gt-i8160 ( ace 2)nasil becerdin caldirmayi ?
-
çaldığında bulmadılar hocam arayınca 1 sn içinde meşgule attılar almışlar önceden
telefonu durakta unuttum sonra 1dk sonra orda bekleyen görevliyi aradık oralara aktı felan yok o arada telefonu da aradık meşgule attı daha sonrada telefon kapalı dün geceden beri kapalı
