Telefonum Çalındı Yol Göstericek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Yokmu arkasokaklardaki gibi bir sistem yahu :( 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    zamanıdna bul karayı al parayıda kaptırdığı telefonu çalındı diye polise bildirip geri alan adamları biliyorum yaa imei changer çıktı mertlik bozuldu o zaman


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    acaba alan adam değiştirmese ne kadar sürede bulabilirler ki yani

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Focal
    Focal's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    imei isinden pek anlamam ama samsung telefonların uzakdan izleme metodu var hocam artık telefon nete girerse buradan bakabilirsin. http://findmymobile.samsung.com/login.do Aynı sekilde google playdede uydudan izleme metodu var play.google.com 'a girerek gmail hesabinle telefondaki olanla sag üst kosede ayarlar kısmından android cihaz yoneticisinden hem takip hemde kitleme yapabilirsin.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    Çalanlar imei değiştirirler. imei patlayana kadar bekleyeceksin. Patladığındada hemen haber gelir karakoldan gider alırısn.

    4-5 ayı buluyor bu olay. Arkadaşın iphone çalınmıştı 6 ayda buldular arkadaşda aldığı gibi sattı telefonu şansına telefon temiz döndü ufak tefek çizikler varmış.

    Benimde sana tavsiyem yakın zamanda fazla umutlanma bulamazlar. imei patlayınca anında sisteme düşer polislerde sana haber verirler.


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    Focal bunu yazdı

    imei isinden pek anlamam ama samsung telefonların uzakdan izleme metodu var hocam artık telefon nete girerse buradan bakabilirsin. http://findmymobile.samsung.com/login.do Aynı sekilde google playdede uydudan izleme metodu var play.google.com 'a girerek gmail hesabinle telefondaki olanla sag üst kosede ayarlar kısmından android cihaz yoneticisinden hem takip hemde kitleme yapabilirsin.

    Hocam sağol bunlara hergün bakıcam elbet internete giricektir

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    RaAmLis bunu yazdı

    Çalanlar imei değiştirirler. imei patlayana kadar bekleyeceksin. Patladığındada hemen haber gelir karakoldan gider alırısn.

    4-5 ayı buluyor bu olay. Arkadaşın iphone çalınmıştı 6 ayda buldular arkadaşda aldığı gibi sattı telefonu şansına telefon temiz döndü ufak tefek çizikler varmış.

    Benimde sana tavsiyem yakın zamanda fazla umutlanma bulamazlar. imei patlayınca anında sisteme düşer polislerde sana haber verirler.

    Sağolasın hocam ümidi kesmiycez artık

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serhat8102
    serhat8102's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2010
    Erkek
    Ka1nsha bunu yazdı

    yok hocam balıkesirde değilim yarın savcılığa başvuramam kapalı olur o yüzden ilk polise başvurucam p.teside artık gider savcılığa başvururum hocam


    telefon şöyle oldu hocam ilk unuttum sandım ki durakta elimdeydi en son orda kalmıştır neyse aradık telefonu meşgule atıldı sonra tekrar aradık o anda kapandı işte birdaha açan olmadı

    o halde senin telefonun durumu senin açından kayıp

    bulan açısından da buluntu oluyor (bulan karakola verirse iyi. ki kapattığına göre bu durum söz konusu olmayabilir. insafa da gelebilir)

    büyük ihtimalle sen çaldırınca telefonun sesini duyup almışlar. sonrası malum.

    tekrar geçmiş olsun.

    serhat8102 tarafından 29/Eyl/13 08:59 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek
    Ka1nsha bunu yazdı

    Arkadaşlar telefonum çalındı neler yapabilirim polise yarın fatura ve imei adresiyle başvurucam başka yolları var mı acaba ?


    telefon : gt-i8160 ( ace 2)

    nasil becerdin caldirmayi ?


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    çaldığında bulmadılar hocam arayınca 1 sn içinde meşgule attılar almışlar önceden 


    telefonu durakta unuttum sonra 1dk sonra orda bekleyen görevliyi aradık oralara aktı felan yok o arada telefonu da aradık meşgule attı daha sonrada telefon kapalı dün geceden beri kapalı

Toplam Hit: 3168 Toplam Mesaj: 23