Telekom Abonelerinin Bilmediği Gerçek
-
:S Aklıma şu geldi. NE OLACAK HALİMİZ!!! :(
-
TeLekomun Adı BiLe Geçtimi Din İman eLden Gidior Tepem Çok Fena Atıor
-
"Telekom" demeyin bana yada "ttnet" tepem atıor :) http://image.haber7.com/haber/54943.jpg resimdeki aßlamızda pek tatlıymı$ walla :P
-
Her ay bana geciriyo telekomun a.q D
-
ulan varya böyle işin yeter ya sıktı artık birisi intihar edecek ki indirim yapsın pezvnkler it dölleri yeter ya ölmek istiyorum lanet olsun böyle kurumun amk
kaç yıldır internetteyim böyle zulum yaşamadım ya varmı şu canım ülkemde türk telekomu destekleyen yok herkes elime geçsede parçalasam bitirsem derdinde
lanet olsun böyle internet hayatın isyan ediyorum yokmu bi hacker telekomu kapatacak bilgileri alacak yokmu ya yapamaz mı kimse hep bunu düşünüp duruyorum
her ay sabit en fazla 15 gelen fatura 32 ytl gelmiş internet aturasıda 34 ettimi 66 ytl ama durun sakin olmak istiyorum bi yandan
hele şu pazartesi gelsin sınırsıza geçeceğim ahannnnnn gösterecem yeğenede çekecem bi hat anasını satarım ya yeter çileden çıktım bittim ya gtmün sidikleri
bekle beni telekom kardeşlerimin intikamını senden çok acı bir şekilde çıkartacam full albüm indirecem çekinmeyecem herşeyi indirecem bitermi bitmez ee
sonra bu indirdiklerimi cd ye kopyalıycam ohhh sakla dursun anasını satayım (varsa eleman yakınınızda sınırsıza geçin kafayı kullanın)
-
harcain bakalım o serefsizce kazanılan paraları. yuh ya yazıklar olsun baska bisi demiorum. :S
-
Türkiye'nin kasası boşalıyor böyle saçma sapan özelleştirmelerle.Kazandıkları paraların büyük kısmını kendi şirketlerinde kullanacaklar.Yatırım adına birşey görmek mümkün değil zaten.Geldiklerinden beri çivi çakılmadı.Bir bardak soğuk su içelim kazığımız yağlı olsun..
-
dolandırma 1. sırada turktelekom var ztn.
!!TURKTELEKOMA KAFAM GİRSİN!!
-
Excalibur001 bunu yazdı:
-----------------------------"Telekom" demeyin bana yada "ttnet" tepem atıor :) http://image.haber7.com/haber/54943.jpg resimdeki aßlamızda pek tatlıymı$ walla :P
-----------------------------hacı bırak karıyı ya diktiler bizi karıyı nasık dikcen aaaaaa dikcek yer kaldımı gerçi şişmiştir tombul tombul ama neyse işin ciddiyetini koruyalım
ben sana sümüklü fatmayı alırdım be a
