Telekom Bize Kazık Atıyor Bence
-
Şimdi benim internetim 1024 / 256 yani 1024 alabiliyomusum 4 gb de kotam var yane 4 gb yi 1024kb, 1024, tukete bilirim
adamın 2048 / 512 interneti 4gb kotası var oda 2048kb, 2048kb 4 gb indirebilir sımdı
siz hiç bisi indiriken 1024 kb /sn hızla indirdinizmi hayır !dolayısıyla tahribat.com yuklenırken gelen 40 kb mesala, ikisinede aynı hızda gelıyor cunku ıkısınınde kapasitesi 40 kb nın uzerınde ınternette 100kb den fazla bisi inmedıgıne gore telekom bıze kafasını sokuyor
-
lan bencesimi kaldı sülalece bizi zikiyolar
-
1024 kb indirebileceğini nereden çıkardın?? 1024 kbit le, sn'de 1024 kb apayrı şeylerdir... Konu hakkında araştırma yapmanı tavsiye ederim.
-
farklı şeyler hoca :) veri transfer hızı(bit,megabit vs vs) ile dosya boyutu için kullanılan byte farklı şeylerdir.yani senin söylediğin mantıklı değil ama yine de kazıklandığımız gerçeğini değiştirmiyor bunlar :)
-
Günaydın kardeşim
Telekom milleti resmek ayakda zikiyor sen hala bence bize kazık atıyor diyorsun :D
-
japonya 10Gbit'e ulaştı (9,8) :D Amerika 500Mbit'i public tahsis ediyo. Türktelekom 256Kbit'i aylık 29YTL'ye satıyo, dünyanın en pahalı internetini kullandığımız yetmiyomuş gibi görülmemiş kota uymgulamsıyla da boğuşuyoz... Telekomun ebeysinin *mını eşşaağa sittereyim...
-
cnr437 bunu yazdı:
-----------------------------
japonya 10Gbit'e ulaştı (9,8) :D Amerika 500Mbit'i public tahsis ediyo. Türktelekom 256Kbit'i aylık 29YTL'ye satıyo, dünyanın en pahalı internetini kullandığımız yetmiyomuş gibi görülmemiş kota uymgulamsıyla da boğuşuyoz... Telekomun ebeysinin *mını eşşaağa sittereyim...
-----------------------------
ulaştıda onu tek bilgisayarda kullanamazsın harddisk kaldırmaz : )) hayal falanda kurmayın daha bi 1o sene gelmez : ) -
ibrahim_c bunu yazdı:
-----------------------------Şimdi benim internetim 1024 / 256 yani 1024 alabiliyomusum 4 gb de kotam var yane 4 gb yi 1024kb, 1024, tukete bilirim
adamın 2048 / 512 interneti 4gb kotası var oda 2048kb, 2048kb 4 gb indirebilir sımdı
siz hiç bisi indiriken 1024 kb /sn hızla indirdinizmi hayır !dolayısıyla tahribat.com yuklenırken gelen 40 kb mesala, ikisinede aynı hızda gelıyor cunku ıkısınınde kapasitesi 40 kb nın uzerınde ınternette 100kb den fazla bisi inmedıgıne gore telekom bıze kafasını sokuyor
-----------------------------Enkapsulasyonları fln da goz ardı etsen bile bak:
8 Bit --> 1 Byte
1024 Byte ---> 1 MegaByte
1024 Kilo bit ( 1024*1024 bit ) --> 128*1024 ( 128 KiloByte )
Neymiş, 1024 baglantıda LİMİT download hızı: 128 kb/sec mış...
Ama Kotalı sistemin salaklıgına sovuyorsan sonuna kadar eyvallah : )
-
abi gel katıl bizim eyleme (:
-
keşke kafam üstteki arkadaşın avatarı gibi olsada kafamı yaslasam bi güzel soksam telekoma ozaman aklı başına gelir.. $O
-
e-toLqa bunu yazdı:
-----------------------------
keşke kafam üstteki arkadaşın avatarı gibi olsada kafamı yaslasam bi güzel soksam telekoma ozaman aklı başına gelir.. $O
-----------------------------bugün bir eylem dah war bu sefer camlarını kırcaz videoyu koyarım(:
musket beni engellediyse allahbelanı vermesin üssü2
kknd2 yi buldum şerefsizim silerim herşeyi :D
edit:nicki tersten okuyun ne çıkıor (:
