folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Telekom Bize Kazık Atıyor Bence



Telekom Bize Kazık Atıyor Bence

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibrahim_c
    ibrahim_c's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Şimdi benim internetim 1024 / 256 yani 1024 alabiliyomusum 4 gb de kotam var yane 4 gb yi 1024kb, 1024, tukete bilirim

    adamın 2048 / 512 interneti 4gb kotası var oda 2048kb, 2048kb 4 gb indirebilir sımdı

    siz hiç bisi indiriken 1024 kb /sn hızla indirdinizmi hayır !dolayısıyla tahribat.com yuklenırken gelen 40 kb mesala, ikisinede aynı hızda gelıyor cunku ıkısınınde kapasitesi 40 kb nın uzerınde ınternette 100kb den fazla bisi inmedıgıne gore telekom bıze kafasını sokuyor


    Yukarıda yazan medeni durum seceneklerinde neden DUL yok !!! ben belkı dulum
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CodeCryer
    CodeCryer's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    lan bencesimi kaldı sülalece bizi zikiyolar

    CodeCryer derki "Tecavüz kaçınılmazsa benide çağırın aq"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayok
    Tayok's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    1024 kb indirebileceğini nereden çıkardın?? 1024 kbit le, sn'de 1024 kb apayrı şeylerdir... Konu hakkında araştırma yapmanı tavsiye ederim.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    farklı şeyler hoca :) veri transfer hızı(bit,megabit vs vs) ile dosya boyutu için kullanılan byte farklı şeylerdir.yani senin söylediğin mantıklı değil ama yine de kazıklandığımız gerçeğini değiştirmiyor bunlar :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Günaydın kardeşim

    Telekom milleti resmek ayakda zikiyor sen hala bence bize kazık atıyor diyorsun :D


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    japonya 10Gbit'e ulaştı (9,8) :D Amerika 500Mbit'i public tahsis ediyo. Türktelekom 256Kbit'i aylık 29YTL'ye satıyo, dünyanın en pahalı internetini kullandığımız yetmiyomuş gibi görülmemiş kota uymgulamsıyla da boğuşuyoz... Telekomun ebeysinin *mını eşşaağa sittereyim...

    Bizim olduğumuz her yerde herşey bizim yüzümüzden olmuştur. Ben benim amk bana bişey olmasın!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    cnr437 bunu yazdı:
    -----------------------------
    japonya 10Gbit'e ulaştı (9,8) :D Amerika 500Mbit'i public tahsis ediyo. Türktelekom 256Kbit'i aylık 29YTL'ye satıyo, dünyanın en pahalı internetini kullandığımız yetmiyomuş gibi görülmemiş kota uymgulamsıyla da boğuşuyoz... Telekomun ebeysinin *mını eşşaağa sittereyim...
    -----------------------------
    ulaştıda onu tek bilgisayarda kullanamazsın harddisk kaldırmaz : )) hayal falanda kurmayın daha bi 1o sene gelmez : )
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    ibrahim_c bunu yazdı:
    -----------------------------

    Şimdi benim internetim 1024 / 256 yani 1024 alabiliyomusum 4 gb de kotam var yane 4 gb yi 1024kb, 1024, tukete bilirim

    adamın 2048 / 512 interneti 4gb kotası var oda 2048kb, 2048kb 4 gb indirebilir sımdı

    siz hiç bisi indiriken 1024 kb /sn hızla indirdinizmi hayır !dolayısıyla tahribat.com yuklenırken gelen 40 kb mesala, ikisinede aynı hızda gelıyor cunku ıkısınınde kapasitesi 40 kb nın uzerınde ınternette 100kb den fazla bisi inmedıgıne gore telekom bıze kafasını sokuyor


    -----------------------------

    Enkapsulasyonları fln da goz ardı etsen bile bak:

    8 Bit --> 1 Byte

    1024 Byte ---> 1 MegaByte

    1024 Kilo bit ( 1024*1024 bit ) -->  128*1024 ( 128 KiloByte )

    Neymiş, 1024 baglantıda LİMİT download hızı: 128 kb/sec mış... 

     

    Ama Kotalı sistemin salaklıgına sovuyorsan sonuna kadar eyvallah : ) 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhbir
    muhbir's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2007
    Erkek
    abi gel katıl bizim eyleme (:

    muhbir-tbt@hotmail.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e-toLqa
    e-toLqa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek
    keşke kafam üstteki arkadaşın avatarı gibi olsada kafamı yaslasam bi güzel soksam telekoma ozaman aklı başına gelir.. $O

    Böyle bir imza yok yada siz görüntüleyene kadar adminler tarafindan silindi.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhbir
    muhbir's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2007
    Erkek

    e-toLqa bunu yazdı:
    -----------------------------
    keşke kafam üstteki arkadaşın avatarı gibi olsada kafamı yaslasam bi güzel soksam telekoma ozaman aklı başına gelir.. $O
    -----------------------------

    bugün bir eylem dah war bu sefer camlarını kırcaz videoyu koyarım(:

    musket beni engellediyse allahbelanı vermesin üssü2

    kknd2 yi buldum şerefsizim silerim herşeyi :D

    edit:nicki tersten okuyun ne çıkıor (: 


    muhbir-tbt@hotmail.com
Toplam Hit: 3883 Toplam Mesaj: 35