The Walking Dead (Sezon Finali)
-
-
indirdim akşam yemeğinden sonra izlicem merak ettim ama dizi ilk 2 bölümünde verdiği o muhteşemliği biraz kaybetti gibi :) ama gene de çok güzel süper süper zombi olsun da zaten cod black ops da da zombi modu var süper süper şimdi bunu neden söyledim bilmiyorum ama o da süper.
-
bırak yaa 6.bölümde sezon finali mi olurmuş
dalga geçer gibi ..gıcık oldum ya.
prison breakten sonra dizi tanımam
flash forward başladık duvarlara sıçtı devamında.
sonra spartacus başladım adam kanser oldu :( o da öle piç oldu
şimdi de bu ,tam ii bişe yakaladık dedik 6. blmde sezon finali ..pöfff.
-
yasin_55 bunu yazdı:
-----------------------------
bırak yaa 6.bölümde sezon finali mi olurmuş
dalga geçer gibi ..gıcık oldum ya.
prison breakten sonra dizi tanımam
flash forward başladık duvarlara sıçtı devamında.
sonra spartacus başladım adam kanser oldu :( o da öle piç oldu
şimdi de bu ,tam ii bişe yakaladık dedik 6. blmde sezon finali ..pöfff.
-----------------------------dizi tutmazsa olur
-
bakalım sezon finali nasıl.ilk sezonu çok kısa tuttular ya zevk filan alamadık
-
sezon finaliyle ilgili bir dizi nasıl batırılır adlı kitabımda yazıcam bu ne ya?!!!!!
-
breaking bad başlamadı yaw ne zaman başlıyıcak acaba ve 6. bölümde sezon finalimi olurmuş adamlar tatil peşinde
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
yasin_55 bunu yazdı:
-----------------------------
bırak yaa 6.bölümde sezon finali mi olurmuş
dalga geçer gibi ..gıcık oldum ya.
prison breakten sonra dizi tanımam
flash forward başladık duvarlara sıçtı devamında.
sonra spartacus başladım adam kanser oldu :( o da öle piç oldu
şimdi de bu ,tam ii bişe yakaladık dedik 6. blmde sezon finali ..pöfff.
-----------------------------dizi tutmazsa olur
-----------------------------başlamadan 6 bölüm planlanmıştı zaten.. adını kazıycak bi dizidir bu adım gibi eminim..
-
2. sezonun başlangıcıda epey zaman sonra
-
Pehlivan bunu yazdı:
-----------------------------
sezon finaliyle ilgili bir dizi nasıl batırılır adlı kitabımda yazıcam bu ne ya?!!!!!
-----------------------------
çok mu kötü indirdim izlicektim direk sileyim mi ? :) -
Explosive bunu yazdı:
-----------------------------
breaking bad başlamadı yaw ne zaman başlıyıcak acaba ve 6. bölümde sezon finalimi olurmuş adamlar tatil peşinde
-----------------------------Breaking Bad 2011'de başlayacak.
