THK Model Uçak Kursu Hakkında
-
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
rene hocam ben tekirdağ çorludayım :)
-----------------------------Burdurdayım :)
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
rene hocam ben tekirdağ çorludayım :)
-----------------------------Burdurdayım :)
-----------------------------
yani ankarada değilim :D -
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
peki katilim ucreti ne model ucak kursunun? Telden yaziyorum linkleri acamadigimdan direk yazarsaniz cok iyi olur. Tesekkurler
-----------------------------Thknın tüm başlangıc eğitimleri ücretsizdir hocam
-----------------------------eywallah sağolasın
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
rene hocam ben tekirdağ çorludayım :)
-----------------------------Burdurdayım :)
-----------------------------yakınmışız ben de ıspartadayım,buyur gel bi ara yemek ısmarliyim:)
-
İstanbul da oturan müridlere ve tabi müredelere başlangıç eğitimleri için yardım edebilirim.
planör, serbest, yamaç vs. (deri toplamana rağmen nasıl gidemedin? neredesin sen)
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
Planor zor iştir şubenin izin vermesi lazım, thk genel merkezine dilekce yazabilirsin, bu kadar yardım yaptım halen kabul etmediler diye.
-----------------------------hocam peki tavsiye edebileceğin, girmesi zor olmayan bir kurs var mı? yamaç parşütü vs. başlangıç model uçağa gittim. tekammüle gitmeyi düşünüyorum, onun haricinde. Bir de torpil dönüyormüş çok ?
-
Muqi bunu yazdı:
-----------------------------
İstanbul da oturan müridlere ve tabi müredelere başlangıç eğitimleri için yardım edebilirim.
planör, serbest, yamaç vs. (deri toplamana rağmen nasıl gidemedin? neredesin sen)
-----------------------------istanbul-üsküdar şübesine kayıtlıyım
-
Bizim okula yazı geldi bugün öğretmenler için ayrı bir kurs varmış herhalde tam okuyamadım.Rene bu işin piri bir kaç sorum olacak.
F1H ve lastik motorlu uçak verilmektedir demiş açıklamada.Bunların bir yönlendirmesi felan var mı yoksa kağıt uçak mantığı mı?At uçsun hesabı? :) Birde bu uçaklar bizde mi kalıyor. Şimdiden teşekkürler.
