Tırsıtan Bir Oyun
-
NoToLeRaNcE bunu yazdı
Telefondan da oynaniyo bu arada. Gece bi bakayim
androidte vr (cardboard) versiyonunu oynadım çok kısaydı ama harikaydı. uzun zamandır böyle korkmamıştım :)
kesinlikle karanlık bir ortamda ve yalnız olmanız lazım. hatta mümkünse pencerelere perdeleri çekin, ekran ışığı dışında hiçbir ışık sızıntısı olmasın :D
-
gerçekten çok tırstırıcı bi oyun
-
oynamıyom skerler :/
-
@DadasAdam bile kormuşsa cidden korkunçlu demektir. :))))
