Tivibu Mu? Oda Ne?
-
gokayortaburun bunu yazdı:
-----------------------------
tivibu aylık 1 lira be dostum. Alın gitsin.
TTNet online işlem merkezine kayıt olup girebilirsiinz. 2-3 tane mail geliyo onaylıyosun felan. Sonrada yazılımı indiriyosun. Kolay oldukça.
-----------------------------telekoma 1 liram bile gitmesin oda kota yiyo buda farkı ne :D
benim tv kartım var ama yabancı kanallar için özellikle belgesel kanalları süper oldu
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
telekoma 1 liram bile gitmesin oda kota yiyo buda farkı ne :D
benim tv kartım var ama yabancı kanallar için özellikle belgesel kanalları süper oldu
-----------------------------Müdür tr dışında hiçbir kanal açılmadı, görüntü berbat,
Türk kanallarından da bartın tv - çay tv açıyor sadece
Ayar felan varmı ?
-
aferin güzel dalga alper ;)
-
Readon tv player'da bayağı Türk kanalı mevcut, kaynağı kanalların web sitelerinden alıyor,
-
gokayortaburun bunu yazdı:
-----------------------------
tivibu aylık 1 lira be dostum. Alın gitsin.
TTNet online işlem merkezine kayıt olup girebilirsiinz. 2-3 tane mail geliyo onaylıyosun felan. Sonrada yazılımı indiriyosun. Kolay oldukça.
-----------------------------Peki smile adsl kullananlar naapsın be :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------gokayortaburun bunu yazdı:
-----------------------------
tivibu aylık 1 lira be dostum. Alın gitsin.
TTNet online işlem merkezine kayıt olup girebilirsiinz. 2-3 tane mail geliyo onaylıyosun felan. Sonrada yazılımı indiriyosun. Kolay oldukça.
-----------------------------telekoma 1 liram bile gitmesin oda kota yiyo buda farkı ne :D
benim tv kartım var ama yabancı kanallar için özellikle belgesel kanalları süper oldu
-----------------------------
Tv kartı gereklı mı ? tıvıbu dan farkı ne cunku bnde kanallar acılmadı :/ -
alper bunda rv karti istiyormu ? kurdumda kanallar yok .
edit: adam gibi kanallar acilmiyor yarock gibi.
ellerine saglık alper.
-
tv kartına gerenk yok,flash video tarzı bi görüntüsü var zati.
alper hoca,tr kanalları pek açılmıyo,bari şu bahsettiğin +18'ler hangileriyse isimlerini adreslerini ver de o işe bari yarasın program.İzledikçe seni anarım(yani sana dualar ederim:))
-
pek Türk kanalına bakmadım ama trt açılıyor. Teşekkürler hocam
-
Çizzik çok sağol hocam.
