Tomorrowland: Nefis Bişey

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    ızdırabını sikeyim, saat 10 dan sonra bira alamıyoz bizde.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Karapapak
    Karapapak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Haziran/2013
    Erkek

    adamlar hayatını yaşasın bizde burada sürünelim 


    Kara Papaklı Uzaylı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    aq ne güzek unutmuştuk ne diye hatırlatıyorsanız şunu tekrar 


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    otocu
    otocu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2007
    Erkek

    Skrillex'te burada konser vermemişmiydi ?


    0100111001100101001000000110111101101100011001000111010100111111
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek

    Amk ne üzülüyorsunuz adamlar Sensation yaptı hep saplar gitti.

    Burada yine böyle birşey yapsalar yine saplar gider.


    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GordonFreeman
    GordonFreeman's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2013
    Erkek
    CAgAtAy bunu yazdı

    Amk ne üzülüyorsunuz adamlar Sensation yaptı hep saplar gitti.

    Burada yine böyle birşey yapsalar yine saplar gider.

    burada yapılmasın zaten... biz gidebilsek keşke.


    Frisky...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    http://i.imgur.com/VU3k81G.jpg

    soldaki kesin türk kezbanı amk 

    bu etkinliğin bizim topraklardaki eşleniği: http://www.youtube.com/watch?v=fM1t9hkGJ3g

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    furkan5816
    furkan5816's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2012
    Erkek
    ulquiorra bunu yazdı

    http://i.imgur.com/VU3k81G.jpg

    soldaki kesin türk kezbanı amk 

    bu etkinliğin bizim topraklardaki eşleniği: http://www.youtube.com/watch?v=fM1t9hkGJ3g

    asdasdsadsdasad:ASDad

    Bi ara kardeşimi  bu dangalağı dinlerken yakaladım , temizde bir dayak attım. Şimdi armin, tiesto , dash berlin dinliyor.

    Tam bir ASOT manyağı oldu pezevenk :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GordonFreeman
    GordonFreeman's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2013
    Erkek
    furkan5816 bunu yazdı
    ulquiorra bunu yazdı

    http://i.imgur.com/VU3k81G.jpg

    soldaki kesin türk kezbanı amk 

    bu etkinliğin bizim topraklardaki eşleniği: http://www.youtube.com/watch?v=fM1t9hkGJ3g

    asdasdsadsdasad:ASDad

    Bi ara kardeşimi  bu dangalağı dinlerken yakaladım , temizde bir dayak attım. Şimdi armin, tiesto , dash berlin dinliyor.

    Tam bir ASOT manyağı oldu pezevenk :D

    ahahaha :D trance forever


    Frisky...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GordonFreeman
    GordonFreeman's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2013
    Erkek

    kafaya taktım dayı... bu sene kesin gidicem.. varmı gelcek :D


    Frisky...
Toplam Hit: 11615 Toplam Mesaj: 93