

Tomorrowland: Nefis Bişey
-
ızdırabını sikeyim, saat 10 dan sonra bira alamıyoz bizde.
-
adamlar hayatını yaşasın bizde burada sürünelim
-
aq ne güzek unutmuştuk ne diye hatırlatıyorsanız şunu tekrar
-
Skrillex'te burada konser vermemişmiydi ?
-
Amk ne üzülüyorsunuz adamlar Sensation yaptı hep saplar gitti.
Burada yine böyle birşey yapsalar yine saplar gider.
-
CAgAtAy bunu yazdı
Amk ne üzülüyorsunuz adamlar Sensation yaptı hep saplar gitti.
Burada yine böyle birşey yapsalar yine saplar gider.
burada yapılmasın zaten... biz gidebilsek keşke.
-
http://i.imgur.com/VU3k81G.jpg
soldaki kesin türk kezbanı amk
bu etkinliğin bizim topraklardaki eşleniği: http://www.youtube.com/watch?v=fM1t9hkGJ3g
-
ulquiorra bunu yazdı
http://i.imgur.com/VU3k81G.jpg
soldaki kesin türk kezbanı amk
bu etkinliğin bizim topraklardaki eşleniği: http://www.youtube.com/watch?v=fM1t9hkGJ3g
asdasdsadsdasad:ASDad
Bi ara kardeşimi bu dangalağı dinlerken yakaladım , temizde bir dayak attım. Şimdi armin, tiesto , dash berlin dinliyor.
Tam bir ASOT manyağı oldu pezevenk :D
-
furkan5816 bunu yazdıulquiorra bunu yazdı
http://i.imgur.com/VU3k81G.jpg
soldaki kesin türk kezbanı amk
bu etkinliğin bizim topraklardaki eşleniği: http://www.youtube.com/watch?v=fM1t9hkGJ3g
asdasdsadsdasad:ASDad
Bi ara kardeşimi bu dangalağı dinlerken yakaladım , temizde bir dayak attım. Şimdi armin, tiesto , dash berlin dinliyor.
Tam bir ASOT manyağı oldu pezevenk :D
ahahaha :D trance forever
-
kafaya taktım dayı... bu sene kesin gidicem.. varmı gelcek :D