Topladigim Pc Hakkindaki Dusunceler
-
arkadaslar soyle bipc topladim bunun hakkindaki dusunceleriniz nedir merak ettim yardimci olursaniz sevinirim (ekran karti burada yoktur)
212091 (Islemci)Intel Core i7-3770K 3.5GHz/8MB (BX80637I73770K) s1155 BOX
208524 (Anakart) ASRock Fatal1ty Z77 Performance (s1155, Intel Z77, PCI-Ex16)
221556 (Ram) Kingston DDR3-2400 16384MB PC3-19200 (Kit of 4x4096) XMP (KHX24C11K4/16X)
211231 (SSD Disk) Kingston HyperX SSD SandForceR SF-2281 120GB 2.5" SATAIII MLC 3.5" bracket + 2.5" USB Enclosure (SH103S3B/120G)
161077 (HDD Disk) Seagate Constellation ES 500GB 7200rpm 64MB ST500NM0011 3.5 SATA III
212952 (Kasa) CoolerMaster Silencio 550 550W (RC-550-KKA550)
209995 (Fan) CoolerMaster Hyper TX3 EVO (RR-TX3E-22PK-R1)
toplam 1130 dolar...
-
ohş
-
hocam bu sisteme ne dememizi beklediğini açıkçası anlamadım
-
Asus ana kart varken niye asrok a kurdun ki sistemi..
-
asrock in i7 serisinde daha iyi calistigini okumustum 1 yerde o yuzden bu secimi yaptim
-
birde böyle bir sistemin harcayacağı gücü düşün
aysonu gelen elektrik faturası
bizim binadada var bir tane böyle pc ondan önce gelen fatura hep 80-90 civarıydı
şimdi ikiye katladı her ay enaz 150-160 geliyor
-
Lamborghini gallardo aliyorum dusunceleriniz nedir gibi olmus
-
Hazır bu kadar toparlayıp, Asrock'u da yerleştirmişken, i5-2500k yada 2700k alman daha faydalı olurdu. Tamam buna da OC yapacaksın belli ama i5 OC'si ile zaten herşeyi kaldırır götürü bu canavar ;)
-
ayhun bunu yazdıasrock in i7 serisinde daha iyi calistigini okumustum 1 yerde o yuzden bu secimi yaptim
asrock nedir ya nasıl iyi çalıştırıyomuş ben o kadar para verdim mi almam dayı böyle bi marka asus u var gigabyte ı var msi var bir sürü bilindik marka var asrock eski kartlarını biliyorum üzerinde bütün kondansatörler şişer biosları bozulur bilmem ne bilmem ne
-
acikcasi rus sitelerinde bu sekilde belirtmisler tam olarak ancak dedigin gibi asus vea msi secmek daha mantikli olabilirdi bakalim siser patlarsa anakart degistiririz ancak dusuncem bu hali ile 3-4 sene rahat goturur beni benim bir diger sorumda sudur ekran karti olarak ne secmeliyim eger olurda 2 gun sonra ihtiyac olursa?
-
hacı sistem cok güzelde o harddisk o sisteme biraz düşük olmuş gibi.Ha hız açısından harici Hdd de saklıyorum belgelerimi falan diyorsan o zaman tamam.Sistemin gayet güzel.Bende amd bi sistem toplamıştım 3 sene önce bu fiyata.Hala çok iyi gidiyor :)
