folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Topladigim Pc Hakkindaki Dusunceler



Topladigim Pc Hakkindaki Dusunceler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    arkadaslar soyle bipc topladim bunun hakkindaki dusunceleriniz nedir merak ettim yardimci olursaniz sevinirim (ekran karti burada yoktur)

    212091 (Islemci)Intel Core i7-3770K 3.5GHz/8MB (BX80637I73770K) s1155 BOX

    208524 (Anakart) ASRock Fatal1ty Z77 Performance (s1155, Intel Z77, PCI-Ex16)

    221556 (Ram) Kingston DDR3-2400 16384MB PC3-19200 (Kit of 4x4096) XMP (KHX24C11K4/16X)

    211231 (SSD Disk) Kingston HyperX SSD SandForceR SF-2281 120GB 2.5" SATAIII MLC 3.5" bracket + 2.5" USB Enclosure (SH103S3B/120G)

    161077 (HDD Disk) Seagate Constellation ES 500GB 7200rpm 64MB ST500NM0011 3.5 SATA III

    212952 (Kasa) CoolerMaster Silencio 550 550W (RC-550-KKA550)

    209995 (Fan) CoolerMaster Hyper TX3 EVO (RR-TX3E-22PK-R1)

     

    toplam 1130 dolar...

     


    delimiyim ben?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    smok3
    smok3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    ohş


    never say never...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PlayForFree
    PlayForFree's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2010
    Erkek

    hocam bu sisteme ne dememizi beklediğini açıkçası anlamadım


    profesyonel kahveci?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Asus ana kart varken niye asrok a kurdun ki sistemi..


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    asrock in i7 serisinde daha iyi calistigini okumustum 1 yerde o yuzden bu secimi yaptim

    delimiyim ben?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    birde böyle bir sistemin harcayacağı gücü düşün

    aysonu gelen elektrik faturası

    bizim binadada var bir tane böyle pc ondan önce gelen fatura hep 80-90 civarıydı

    şimdi ikiye katladı her ay enaz 150-160 geliyor


    mademki türksün systeme göster ürksün
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek

    Lamborghini gallardo aliyorum dusunceleriniz nedir gibi olmus

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zande
    Zande's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Hazır bu kadar toparlayıp, Asrock'u da yerleştirmişken, i5-2500k yada 2700k alman daha faydalı olurdu. Tamam buna da OC yapacaksın belli ama i5 OC'si ile zaten herşeyi kaldırır götürü bu canavar ;)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ayhun bunu yazdı
    asrock in i7 serisinde daha iyi calistigini okumustum 1 yerde o yuzden bu secimi yaptim

    asrock nedir ya nasıl iyi çalıştırıyomuş ben o kadar para verdim mi almam dayı böyle bi marka asus u var gigabyte ı var msi var bir sürü bilindik marka var asrock eski kartlarını biliyorum üzerinde bütün kondansatörler şişer biosları bozulur bilmem ne bilmem ne


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    acikcasi rus sitelerinde bu sekilde belirtmisler tam olarak ancak dedigin gibi asus vea msi secmek daha mantikli olabilirdi bakalim siser patlarsa anakart degistiririz ancak dusuncem bu hali ile 3-4 sene rahat goturur beni benim bir diger sorumda sudur ekran karti olarak ne secmeliyim eger olurda 2 gun sonra ihtiyac olursa?


    delimiyim ben?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    hacı sistem cok güzelde o harddisk o sisteme biraz düşük olmuş gibi.Ha hız açısından harici Hdd de saklıyorum belgelerimi falan diyorsan o zaman tamam.Sistemin gayet güzel.Bende amd bi sistem toplamıştım  3 sene önce bu fiyata.Hala çok iyi gidiyor :)

Toplam Hit: 1484 Toplam Mesaj: 12