Toplama Pc Önerilerinize İhtiyacım Var
-
baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------
Foxxxxxx bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşım en iyisi h57 cipsetli usb 3 destekli bir anakart en düşügü i3 işlemci2 gb dd3 ram toıtal 250 gb hd kasa power total 750 ytl monitör şimdilik 50 milyona idare et derim karar senin
-----------------------------hocam usb 3 desteği fazlacana tuzlu olur
-----------------------------http://www.gigabyte.com.tr/products/mb/specs/ga-h57m-usb3_10.html
kingston 2 gb dd3 ram
i3 4 mb işlemci
kasa
250 gb hdd
hepsi 750 ama kendin toplarsan daha ucuza toplarsın
Toplam Hit: 1725 Toplam Mesaj: 12
