Toplayacağım Sistem Hakkında Önerilerinize İhtiyacım Var
-
Merhaba arkadaşlar kafamda ki sistemi topladım yavaştan almaya başlayacağım sizden ufak bir ricam olacak ama öncesinde kafamda ki sistem;
Anakart: MSI Z170A GAMING M7
Ekran Kartı: MSI GAMING X Nvidia GeForce GTX 1070 8GB 256Bit GDDR5 (DX12)
İşlemci: Intel Skylake Core i7 6700K 4.0GHz 8Mb Cache
İşlemci soğutucusu: Corsair Hydro H115i 280Mm Yüksek Performanslı Sıvı Soğutma
Ram: CORSAIR DOMINATOR Platinum DDR4 3000MHz
SSD: Samsung 850 EVO 250GB
Net hatlarıyla böyle ihtiyacım olan bu donanımları taşıyabilecek bir psu ve bu donanımları içine alabilecek bir kasa lazım ATX olmak zorunda tabii ki.
Evet ihtiyacım olan bu sisteme power supply ve kasa.
-
Bide 144 hz lik bir monitör aldın mı tamam dır
Bu sistemi 60 fps ile sınırlamak zalımlıktır
Edit : he bide 2k çözünürlüğünde olsun monitör
Gidipte 144 hz dedik diye 1080p monitör alma
Gtx 1070 'i 2k çözünürlüğü çevirsin diye çıkardılar
1070, titan x ten daha performanslı bi karttır bu da ek bilgi
piiiranha9242 tarafından 01/Eyl/16 16:12 tarihinde düzenlenmiştir -
hocam öncelikle bu sisteme ssd olarak samsung 950 pro koymanı öneririm. 850 ile arasında ciddi performans farkı var. kasa ve psu olarakta alttaki linkteki ürünü alabilirsin.
+ olarak böyle bir sistemi 60fps ye mahkum edeceksen toplama bile :D
-
SpyBreaK bunu yazdı
hocam öncelikle bu sisteme ssd olarak samsung 950 pro koymanı öneririm. 850 ile arasında ciddi performans farkı var. kasa ve psu olarakta alttaki linkteki ürünü alabilirsin.
+ olarak böyle bir sistemi 60fps ye mahkum edeceksen toplama bile :D
Zalman NEO diyorum ve kenara çelikiyorum =)
-
hocam toplanan sistemde işlemci ve ekran kartına parayı basıcaksın ki en uzak zamana kadar seni idare etsin. 1070 1080 fiyat farklarını tam bilmiyorum ama aşmıyorsa seni 1080 al. 1070 - 1080 arasındaki fiyat farkına değer mi düşünme 1070 ile 1080le takılabileceğin zaman kadar kullanabilecek misin öyle düşün.
-
neden i7 6700k hocam
sırf oyun oynamak icin topluosan cok gereksiz bir işlemci secimi olur
i5 6400 bile bence darbogaz yapmadan işini görecektir
youtubedan i5 6400 gtx 1070 ile gta 5 vs gibi oyunların fps testine bak göreceksendir
-
Genki bunu yazdı
neden i7 6700k hocam
sırf oyun oynamak icin topluosan cok gereksiz bir işlemci secimi olur
i5 6400 bile bence darbogaz yapmadan işini görecektir
youtubedan i5 6400 gtx 1070 ile gta 5 vs gibi oyunların fps testine bak göreceksendir
Hocam sadece oyun için olsa i5 alirdim yeterli de olurdu ancak bazı issel programlar da olmali. O yüzden i7 seçimi yaptim. Önerileriniz icin hepinize teşekkürler arkadaşlar.
-
Cesnist bunu yazdıSpyBreaK bunu yazdı
hocam öncelikle bu sisteme ssd olarak samsung 950 pro koymanı öneririm. 850 ile arasında ciddi performans farkı var. kasa ve psu olarakta alttaki linkteki ürünü alabilirsin.
+ olarak böyle bir sistemi 60fps ye mahkum edeceksen toplama bile :D
bendede linkteki kasa var. 10 ay once 500 e falan almıştım, alttakilerle birlikte: kasada fanlarda tık ses yok. çok sessiz, ısınmıyor fazla... Sistemden memnunum , en baba programları ve oyunları topluca açıyorum işlemci %45-60 ı goruyor en fazla.. Fakat grafiker veya videocu isen kesinlikle bu tarz bi işlemci iyi değil, çünkü render yaparken işlemci tüm gücünü kullanmıyor %10 gücünü kullanıyor, saldırmıyor yani... senin işlemcinin performansı nasıl olacak merakta etmiyor değilim..bu arada toplam kaça maal ediyorsun?.. hayırlı olsun...



ProBilisim tarafından 02/Eyl/16 14:55 tarihinde düzenlenmiştir -
ProBilisim bunu yazdıCesnist bunu yazdıSpyBreaK bunu yazdı
hocam öncelikle bu sisteme ssd olarak samsung 950 pro koymanı öneririm. 850 ile arasında ciddi performans farkı var. kasa ve psu olarakta alttaki linkteki ürünü alabilirsin.
+ olarak böyle bir sistemi 60fps ye mahkum edeceksen toplama bile :D
bendede linkteki kasa var. 10 ay once 500 e falan almıştım, alttakilerle birlikte: kasada fanlarda tık ses yok. çok sessiz, ısınmıyor fazla... Sistemden memnunum , en baba programları ve oyunları topluca açıyorum işlemci %45-60 ı goruyor en fazla.. Fakat grafiker veya videocu isen kesinlikle bu tarz bi işlemci iyi değil, çünkü render yaparken işlemci tüm gücünü kullanmıyor %10 gücünü kullanıyor, saldırmıyor yani... senin işlemcinin performansı nasıl olacak merakta etmiyor değilim..bu arada toplam kaça maal ediyorsun?.. hayırlı olsun...



Kasa ilgimi çekti hocam psu da içinde marka da sağlam topladıktan sonra performans hakkında konusuruz tekrar. Başka önerileri olan varsa hala açığım :)
-
Cayan bunu yazdı
Kasa ilgimi çekti hocam psu da içinde marka da sağlam topladıktan sonra performans hakkında konusuruz tekrar. Başka önerileri olan varsa hala açığım :)
dediğim kasa işini fazlasıyla görür, extra bide soğutucu alırsın. 80-90 a = sessiz ve sorunsuz....
ProBilisim tarafından 03/Eyl/16 15:48 tarihinde düzenlenmiştir -
ELİMDE AÇILMAMIŞ evo 850 var 250 lik. vatana kazandırfma bana kazandır :D
