folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Toplayacağım Sistem Hakkında Önerilerinize İhtiyacım Var



Toplayacağım Sistem Hakkında Önerilerinize İhtiyacım Var

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cayan
    Cayan's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar kafamda ki sistemi topladım yavaştan almaya başlayacağım sizden ufak bir ricam olacak ama öncesinde kafamda ki sistem;

    Anakart: MSI Z170A GAMING M7

    Ekran Kartı: MSI GAMING X Nvidia GeForce GTX 1070 8GB 256Bit GDDR5 (DX12)

    İşlemci: Intel Skylake Core i7 6700K 4.0GHz 8Mb Cache

    İşlemci soğutucusu: Corsair Hydro H115i 280Mm Yüksek Performanslı Sıvı Soğutma

    Ram: CORSAIR DOMINATOR Platinum DDR4 3000MHz

    SSD: Samsung 850 EVO 250GB

    Net hatlarıyla böyle ihtiyacım olan bu donanımları taşıyabilecek bir psu ve bu donanımları içine alabilecek bir kasa lazım ATX olmak zorunda tabii ki.

    Evet ihtiyacım olan bu sisteme power supply ve kasa.


    https://www.youtube.com/watch?v=jQk82bpUy1Y
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piiiranha9242
    piiiranha9242's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    Bide 144 hz lik bir monitör aldın mı tamam dır 

    Bu sistemi 60 fps ile sınırlamak zalımlıktır

    Edit : he bide 2k çözünürlüğünde olsun monitör

    Gidipte 144 hz dedik diye 1080p monitör alma 

    Gtx 1070 'i  2k çözünürlüğü çevirsin diye çıkardılar

    1070, titan x ten daha performanslı bi karttır bu da ek bilgi

    piiiranha9242 tarafından 01/Eyl/16 16:12 tarihinde düzenlenmiştir

    ..Morali hep bozuk olan insan..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    hocam öncelikle bu sisteme ssd olarak samsung 950 pro koymanı öneririm. 850 ile arasında ciddi performans farkı var. kasa ve psu olarakta alttaki linkteki ürünü alabilirsin. 

    http://www.eksenbilgisayar.com/corsair-carbide-serisi-cc-9011051-650vs-champspec-02--vs650w-80-psu-kasa

    + olarak böyle bir sistemi 60fps ye mahkum edeceksen toplama bile :D


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek
    SpyBreaK bunu yazdı

    hocam öncelikle bu sisteme ssd olarak samsung 950 pro koymanı öneririm. 850 ile arasında ciddi performans farkı var. kasa ve psu olarakta alttaki linkteki ürünü alabilirsin. 

    http://www.eksenbilgisayar.com/corsair-carbide-serisi-cc-9011051-650vs-champspec-02--vs650w-80-psu-kasa

    + olarak böyle bir sistemi 60fps ye mahkum edeceksen toplama bile :D

    Zalman NEO diyorum ve kenara çelikiyorum =)


    طדṮ
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    hocam toplanan sistemde işlemci ve ekran kartına parayı basıcaksın ki en uzak zamana kadar seni idare etsin. 1070 1080 fiyat farklarını tam bilmiyorum ama aşmıyorsa seni 1080 al. 1070 - 1080 arasındaki fiyat farkına değer mi düşünme 1070 ile 1080le takılabileceğin zaman kadar kullanabilecek misin öyle düşün.


    İmzalamazsam ne olcak?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    neden i7 6700k hocam 

    sırf oyun oynamak icin topluosan cok gereksiz bir işlemci secimi olur 

    i5 6400 bile bence darbogaz yapmadan işini görecektir 

    youtubedan i5 6400 gtx 1070 ile gta 5 vs gibi oyunların fps testine bak göreceksendir

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cayan
    Cayan's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek
    Genki bunu yazdı

    neden i7 6700k hocam 

    sırf oyun oynamak icin topluosan cok gereksiz bir işlemci secimi olur 

    i5 6400 bile bence darbogaz yapmadan işini görecektir 

    youtubedan i5 6400 gtx 1070 ile gta 5 vs gibi oyunların fps testine bak göreceksendir

    Hocam sadece oyun için olsa i5 alirdim yeterli de olurdu ancak bazı issel programlar da olmali. O yüzden i7 seçimi yaptim. Önerileriniz icin hepinize teşekkürler arkadaşlar. 


    https://www.youtube.com/watch?v=jQk82bpUy1Y
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ProBilisim
    ProBilisim's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2013
    Erkek
    Cesnist bunu yazdı
    SpyBreaK bunu yazdı

    hocam öncelikle bu sisteme ssd olarak samsung 950 pro koymanı öneririm. 850 ile arasında ciddi performans farkı var. kasa ve psu olarakta alttaki linkteki ürünü alabilirsin. 

    http://www.eksenbilgisayar.com/corsair-carbide-serisi-cc-9011051-650vs-champspec-02--vs650w-80-psu-kasa

    + olarak böyle bir sistemi 60fps ye mahkum edeceksen toplama bile :D

    bendede linkteki kasa var. 10 ay once 500 e falan almıştım, alttakilerle birlikte: kasada fanlarda tık ses yok. çok sessiz, ısınmıyor fazla... Sistemden memnunum , en baba programları ve oyunları topluca açıyorum işlemci %45-60 ı goruyor en fazla.. Fakat grafiker veya videocu isen kesinlikle bu tarz bi işlemci iyi değil, çünkü render yaparken işlemci tüm gücünü kullanmıyor %10 gücünü kullanıyor, saldırmıyor yani... senin işlemcinin performansı nasıl olacak merakta etmiyor değilim..bu arada toplam kaça maal ediyorsun?.. hayırlı olsun...

     

     

     

     

    ProBilisim tarafından 02/Eyl/16 14:55 tarihinde düzenlenmiştir

    Sana Herşeyi uzun uzun anlatabilirim ama senin yerine anlayamam.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cayan
    Cayan's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek
    ProBilisim bunu yazdı
    Cesnist bunu yazdı
    SpyBreaK bunu yazdı

    hocam öncelikle bu sisteme ssd olarak samsung 950 pro koymanı öneririm. 850 ile arasında ciddi performans farkı var. kasa ve psu olarakta alttaki linkteki ürünü alabilirsin. 

    http://www.eksenbilgisayar.com/corsair-carbide-serisi-cc-9011051-650vs-champspec-02--vs650w-80-psu-kasa

    + olarak böyle bir sistemi 60fps ye mahkum edeceksen toplama bile :D

    bendede linkteki kasa var. 10 ay once 500 e falan almıştım, alttakilerle birlikte: kasada fanlarda tık ses yok. çok sessiz, ısınmıyor fazla... Sistemden memnunum , en baba programları ve oyunları topluca açıyorum işlemci %45-60 ı goruyor en fazla.. Fakat grafiker veya videocu isen kesinlikle bu tarz bi işlemci iyi değil, çünkü render yaparken işlemci tüm gücünü kullanmıyor %10 gücünü kullanıyor, saldırmıyor yani... senin işlemcinin performansı nasıl olacak merakta etmiyor değilim..bu arada toplam kaça maal ediyorsun?.. hayırlı olsun...

     

     

     

     

    Kasa ilgimi çekti hocam psu da içinde marka da sağlam topladıktan sonra performans hakkında konusuruz tekrar. Başka önerileri olan varsa hala açığım :)


    https://www.youtube.com/watch?v=jQk82bpUy1Y
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ProBilisim
    ProBilisim's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2013
    Erkek
    Cayan bunu yazdı

    Kasa ilgimi çekti hocam psu da içinde marka da sağlam topladıktan sonra performans hakkında konusuruz tekrar. Başka önerileri olan varsa hala açığım :)

    dediğim kasa işini fazlasıyla görür, extra bide soğutucu alırsın. 80-90 a = sessiz ve sorunsuz....

     

    ProBilisim tarafından 03/Eyl/16 15:48 tarihinde düzenlenmiştir

    Sana Herşeyi uzun uzun anlatabilirim ama senin yerine anlayamam.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    ELİMDE AÇILMAMIŞ evo 850 var 250 lik. vatana kazandırfma bana kazandır :D

Toplam Hit: 1871 Toplam Mesaj: 13
kasa topluyoruz oyuncu kasası evet hııı anan evet