Toshiba Win Vista Win XP
-
hacılar elimde bir adet toshiba a200 var bunun üzerinde windows vista yüklü şimdi sistemi xpye cevirecem de acep bir problem cıkar mı sizce? sistem yine stabil calışır mı?
-
Cıkıyor hocam,
bi cok şeyi tanımıyor, toshibanın vistanın tepesinde olan quick launch barı calışmıyor, xp driverları yüklenmiyor vs vs vs
Yannız bu bahsettiğim olay, Xp driverları sitesinde olmayan toshibalar için...
Seninkinde varmı?
-
toshiba p300d vardı .. web sitesınden.. ındırdıgım bazı drıverlar olmuyordu.. bilgin olsun..hp makınalardada daha sorunlu bu hp laptopda ıse.. driverleri.. kendın gosterıyodun ..xp driverları varsa.. xp ye donmenı tavsiye ederim..notebook.gen.tr ye falan bakabilirsin genel sorunlar ıcın.
-
hacı elimde tum driverler var şöleki bilgisayarın aygıt yöneticisine göre tüm driverleri indirdim ya barın fln calışması önemli değil sadece bana stabil calışan xp lazım bilgisayar arkın bilgisayarı actıktan sonra git kahve yap kendine msn bile zar zor acılıyo..
-
sistemi kasan bırsey olabılır belkım hocam.. güzel bir xp cd si indir.. forumda ararsan bulursun.. indirip .. tekrar temiz bir kurulum yap
-
Martech bunu yazdı:
-----------------------------
sistemi kasan bırsey olabılır belkım hocam.. güzel bir xp cd si indir.. forumda ararsan bulursun.. indirip .. tekrar temiz bir kurulum yap
-----------------------------
hocam bilgisayarda vista kurulu kurtarma cdsi ile vistayı tekrar kurdum şimdi ghostla imaj alıyorum nolur nolmaz die sonra xp32 bit kuracam bi denicem sistemi stabil calışmazsa driverleri görmezse bundan daha da hızlanmazsa vistaya geri çevircem...kurtarma cdsi ile bilgisayarı sıfırladıktan sonra bile 11 gb gözüküyo o kasmicakta ben mi kascam bunun üstüne program fln yüklesem bilgisayar sizlere ömür :D
-
hacılar kafayı yemek üzereyim :S windows xp kur cdsi takıyorum 64bit de 32 bit de hddyi görmüyor :( sata hddlere kurulum yapıyo cdler normalde ama bunda biosta hdd var gözüküyor kurda hdd bulunamadı diye hata veriyor napmam lazım...
-
hacı arkadaşta a200 23u laptop vardı vistadan xp ye çevirdik aşşağıdaki siteden driverleri indir bitane sata destekli xp bul tamamdır
Link: www.notebook.gen.tr
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------hacı arkadaşta a200 23u laptop vardı vistadan xp ye çevirdik aşşağıdaki siteden driverleri indir bitane sata destekli xp bul tamamdır
Link: www.notebook.gen.tr
-----------------------------
hacı driverler elimde ayrıca elimdeki xp cdsi ile masaustu sataII hddye windows kurabiliyorum ama bunda hddyi görmedi... -
hacılar sistem stabil hatta süper çalışıyor bir şey dışında tüm driverleri yükledim ama sistem aygıtlarında bir hata var
aygıt türü:sistem aygıtları
üreticisi:bilinmeyen
konum microsoft acpı-uyumlu gömülü denetleyici üstünde
aygıt durumu : bu aygıtın sürücüleri yüklenmemiş (kod 28)
bunu nasıl düzeltirim...
edit : hacılar kusura bakmayın hallettim bluetooth muş :D
-
crafty bunu yazdı:
-----------------------------hacılar sistem stabil hatta süper çalışıyor bir şey dışında tüm driverleri yükledim ama sistem aygıtlarında bir hata var
aygıt türü:sistem aygıtları
üreticisi:bilinmeyen
konum microsoft acpı-uyumlu gömülü denetleyici üstünde
aygıt durumu : bu aygıtın sürücüleri yüklenmemiş (kod 28)
bunu nasıl düzeltirim...
edit : hacılar kusura bakmayın hallettim bluetooth muş :D
-----------------------------senin için upload etmiştim halletmişsin genede verioyorum linki
driver genious pro 2008 full arkadaslar keygeni içinde sen olmasan bile başkaları yaralanabilir;)
http://rapidshare.com/files/147257022/Driver_Genius_Pro_2008_v8.0.316_Keygen-HeartBug.rar.html
