folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Toshiba Win Vista Win XP



Toshiba Win Vista Win XP

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek
    hacılar elimde bir adet toshiba a200 var bunun üzerinde windows vista yüklü şimdi sistemi xpye cevirecem de acep bir problem cıkar mı sizce? sistem yine stabil calışır mı?

    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Cıkıyor hocam,

    bi cok şeyi tanımıyor, toshibanın vistanın tepesinde olan quick launch barı calışmıyor, xp driverları yüklenmiyor vs vs vs 

    Yannız bu bahsettiğim olay, Xp driverları sitesinde olmayan toshibalar için...

    Seninkinde varmı?

     


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    toshiba p300d vardı .. web sitesınden.. ındırdıgım bazı drıverlar olmuyordu.. bilgin olsun..hp makınalardada daha sorunlu bu hp laptopda ıse.. driverleri.. kendın gosterıyodun ..xp driverları varsa.. xp ye donmenı tavsiye ederim..notebook.gen.tr ye falan bakabilirsin genel sorunlar ıcın.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    hacı elimde tum driverler var şöleki bilgisayarın aygıt yöneticisine göre tüm driverleri indirdim ya barın fln calışması önemli değil sadece bana stabil calışan xp lazım bilgisayar arkın bilgisayarı actıktan sonra git kahve yap kendine msn bile zar zor acılıyo..


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    sistemi kasan bırsey olabılır belkım hocam.. güzel bir xp cd si indir.. forumda ararsan bulursun.. indirip .. tekrar temiz bir kurulum yap
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    Martech bunu yazdı:
    -----------------------------
    sistemi kasan bırsey olabılır belkım hocam.. güzel bir xp cd si indir.. forumda ararsan bulursun.. indirip .. tekrar temiz bir kurulum yap
    -----------------------------
    hocam bilgisayarda vista kurulu kurtarma cdsi ile vistayı tekrar kurdum şimdi ghostla imaj alıyorum nolur nolmaz die sonra xp32 bit kuracam bi denicem sistemi stabil calışmazsa driverleri görmezse bundan daha da hızlanmazsa vistaya geri çevircem...

    kurtarma cdsi ile bilgisayarı sıfırladıktan sonra bile 11 gb gözüküyo o kasmicakta ben mi kascam bunun üstüne program fln yüklesem bilgisayar sizlere ömür :D


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek
    hacılar kafayı yemek üzereyim :S windows xp kur cdsi takıyorum 64bit de 32 bit de hddyi görmüyor :( sata hddlere kurulum yapıyo cdler normalde ama bunda biosta hdd var gözüküyor kurda hdd bulunamadı diye hata veriyor napmam lazım...

    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    hacı arkadaşta a200 23u laptop vardı vistadan xp ye çevirdik aşşağıdaki siteden driverleri indir bitane sata destekli xp bul tamamdır

    Link: www.notebook.gen.tr

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek
    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacı arkadaşta a200 23u laptop vardı vistadan xp ye çevirdik aşşağıdaki siteden driverleri indir bitane sata destekli xp bul tamamdır

    Link: www.notebook.gen.tr


    -----------------------------
    hacı driverler elimde ayrıca elimdeki xp cdsi ile masaustu sataII hddye windows kurabiliyorum ama bunda hddyi görmedi...

    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    hacılar sistem stabil hatta süper çalışıyor bir şey dışında tüm driverleri yükledim ama sistem aygıtlarında bir hata var

    aygıt türü:sistem aygıtları

    üreticisi:bilinmeyen

    konum microsoft acpı-uyumlu gömülü denetleyici üstünde

    aygıt durumu : bu aygıtın sürücüleri yüklenmemiş (kod 28)

    bunu nasıl düzeltirim...

    edit : hacılar kusura bakmayın hallettim bluetooth muş :D


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    crafty bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacılar sistem stabil hatta süper çalışıyor bir şey dışında tüm driverleri yükledim ama sistem aygıtlarında bir hata var

    aygıt türü:sistem aygıtları

    üreticisi:bilinmeyen

    konum microsoft acpı-uyumlu gömülü denetleyici üstünde

    aygıt durumu : bu aygıtın sürücüleri yüklenmemiş (kod 28)

    bunu nasıl düzeltirim...

    edit : hacılar kusura bakmayın hallettim bluetooth muş :D


    ----------------------------- 

    senin için upload etmiştim halletmişsin genede verioyorum linki 

    driver genious pro 2008 full arkadaslar keygeni içinde sen olmasan bile başkaları yaralanabilir;)

     

    http://rapidshare.com/files/147257022/Driver_Genius_Pro_2008_v8.0.316_Keygen-HeartBug.rar.html


    Almanya Fatihi
Toplam Hit: 5301 Toplam Mesaj: 13