Touchpadin Kaydırma Özelliği Çalışmıyor
-
hocam benim hp minibookta da arada aynı sorun oluyor kendi kendine gidiyo 5 dk sonra veya çok uyuz olursam reset atınca düzeliyodu
-
yanlış veya uyumsuz driver sorunudur genelde bu sorun. doğru ve güncel driver yüklediğinize eminmisiniz?
-
SharpShooter bunu yazdı:
-----------------------------
FiL3MAN bunu yazdı:
-----------------------------
MMB bunu yazdı:
-----------------------------
FiL3MAN bunu yazdı:
-----------------------------
dostum sadece iki parmakla resim büyütme özelliği o ya. Benimkinde o özellik war zaten orjinalinde. recovery yapsam kendi orjinal haline cewirsem oluyor. hem yukari asaği oluo hem de iki parmakla büyüt kücült oluo. Ama ben eski haline dönmek istemiom. orjinali windows 7 home basic ama ben ultimate yükledim o yüzden burda yapmam gerekli.
snaptics calişmiyor sanirim hiçbiyerde ayari yok acamiyorum. program filesdan snaptics in uygulamasini actiğimda bişi cikmio. kaldiriorum snaptics i tekrar kuruom güncel kullanima hazir dio ama bişi yok
-----------------------------
hocam sadece büyütüp küçültme değil. zaten o kaydırmayla büyütp küçültülüyor fotoğrafları. ben onu kullanıyorum gayet de memnunum.
-----------------------------
sadece büyütüp kücültme değilse kullanayim o zaman deniyorum
-----------------------------denedikten sonra çalışırsa yazar mısın hocam ?
bende aynı sorundan müzdaribim şuan :(
-----------------------------yok kardeş işe yaramıyor deneme boşa bişi deişmedi
-
bende win 7 kurduğumdan bu yana toucpad deki kaydırma bölümleri çalışmıyor..sanırım ayrı bir driver kurmak gerek ben uğraşmadım fazla..ama sorun çözülürse bende denerim fena olmaz (:
-
aletin marka-modeli ne hocam? belki bildiğim bi modeldirde yardımım dokunur.
-
hayaletkurt bunu yazdı:
-----------------------------aletin marka-modeli ne hocam? belki bildiğim bi modeldirde yardımım dokunur.
-----------------------------Samsung R522
-
hocam touchpadin sürücüsü çalışıyormu? sana salakça bir soru gibi gelebilir fakat bazen en basit çözümleri gözden kaçırabiliyoruz. team verirsen bir bağlanıp bakmak isterim.
-
hayaletkurt bunu yazdı:
-----------------------------
hocam touchpadin sürücüsü çalışıyormu? sana salakça bir soru gibi gelebilir fakat bazen en basit çözümleri gözden kaçırabiliyoruz. team verirsen bir bağlanıp bakmak isterim.
-----------------------------
mehmetalievran@hotmail.com ekle kardeş
