Toyota Corolla E140 Kasa ( 2007 Ve Sonrasi )
-
Merhaba, arabalarla ilgili en uygun bu kategoriyi buldum :D neyse, toyota club e yazdigim moderator onayi bekleyen yaziyi buraya ekliyorum,kendisinde veya tanidiklarinda bu araba olan arkadaslar bi telefon cakip sorarsalar cok sevinirim..
Merhabalar, 2008 model d4d bir toyota corollaya sahibiz. Bahsedecegim problem disinda cok buyuk sorunlar yasamadik cok sukur. 2008 de sifir aldigimiz arabamizin ilk gununden beri olan bu problemi arabanin aerodinamiginden kaynaklanan, dizayndan dolayi olan bir problem oldugunu dusunup eselemedik.
Problem ise soyle, 80 km hizindan itibaren ( dusuk hizlarda da mevcut ancak idare edilebiliyor ) arka camlari acmak mumkun degil, actigimiz takdirde pof pof pof edecek sekilde sanki arabadaki ( on veya arkadaki herkesin ) kulaklarina tuvalet pompasi basiyor etkisi yapiyor.
Arka camlari hizliyken kullanmadik bunca sene.
Gecenlerde kuzenimdeki 2007 model ayni kasa corollaya bindim. Arka camlarin kapali oldugunu dusunuyordum, ta ki arkaya donup bakana kadar. En ufak bir rahatsizlik vermiyordu.
Sizin bu kasa corollalarinizda arka camlari actiginizda, sanki bayragin ruzgarda dalgalanmasina da benzeyen laaap laaap laaap sesi geliyor, rahatsiz ediyor mu?
Servise gitmeden once diger ayni kasali corollalardaki durumu da ogrenmek istedim.
İnternetten arastirirken bu siteyi buldum, konularda cok aradim ama benzer bir sikayet gozume carpmadi.
Kestane kebap acele cevap...
Düzenleme : Türkçe hiç bir kaynakta benzer bir problem/şikayet vs bulamadım ancak yabancı bir forumda birisi sormuş, gelen cevaplara bakılırsa çoğunlukta camları açtırmayacak kadar problem yok gibi..
Link ; http://www.toyotanation.com/forum/149-10th-gen-general-discussion-forum/409510-corolla-wind-noise-jd-power-top-concern-do-you-have-problem-yours.html -
Bu benim başıma bir kaç farklı marka model arabada geldi.
Ön cam açıkken bir sorun yok ama arka cam açıkken çok değişim rahatsız edici bir basıç oluşuyordu arabanın içinde.Bu olay arabanın aerodinamik kusurundan değil.Sadece o gün gittiğin yolun eğimi, rüzgarın yönü, şiddeti ve cinsi ile alakalı bir durum.
Çünkü eski arabamda bazen oluyor bazen olmuyordu bu durum.Çok denedim ben bu olayı farklı araçlarda.Tamamen rüzgar ve yoldan kaynaklı
-
swordfish bunu yazdı
Bu benim başıma bir kaç farklı marka model arabada geldi.
Ön cam açıkken bir sorun yok ama arka cam açıkken çok değişim rahatsız edici bir basıç oluşuyordu arabanın içinde.Bu olay arabanın aerodinamik kusurundan değil.Sadece o gün gittiğin yolun eğimi, rüzgarın yönü, şiddeti ve cinsi ile alakalı bir durum.
Çünkü eski arabamda bazen oluyor bazen olmuyordu bu durum.Çok denedim ben bu olayı farklı araçlarda.Tamamen rüzgar ve yoldan kaynaklı
Bizde olmadigi olmuyor hocam, %100 oluyor -
toyotaya mail at hacı ilgileneceklerine eminim
-
swordfish bunu yazdı
toyotaya mail at hacı ilgileneceklerine eminim
Düşündüm de, Neresine atayım hacı? Yani departman, türkiye veyahut menşeisi neresiyle oraya mı yollayayım bilemedim?
-
bizdede makyajlı 2011 d4d corolla var aynı sorun bizde de mevcut. Ama yüksek hızla giderken arka camı açma gereği duymuyoruz. Ne de olsa klima mevcut. O yüzden ben takmıyorum.
-
multi
noname tarafından 19/Ağu/12 16:14 tarihinde düzenlenmiştir -
aldığınızdan beri var mı hocam? ve sadece gürültü mü, kulak zarını patlatırcasına basınç yapıyor mu?
http://www.toyota.com.tr/turkey-local/bize_ulasin.tmex şu formu doldurayım bakalım
-
aldığımızdan beridir var. helikopter sesi gibi diyeyim herhalde lap lap lap lap nasıl tarif ettiysem :) gürültü ve rahatsız edici tabi.
oqqanoo tarafından 19/Ağu/12 16:14 tarihinde düzenlenmiştir -
-
26kk025 bunu yazdı
aldığımızdan beridir var. helikopter sesi gibi diyeyim herhalde lap lap lap lap nasıl tarif ettiysem :) gürültü ve rahatsız edici tabi.
hacı o sesi çok iyi biliyorum adamın kulagını mıkıyor.Ama arka camın iksini acınca kesiyordu bende yada birisi normal açık birisi çok az açık şekilde
