folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Toyota Corolla E140 Kasa ( 2007 Ve Sonrasi )



Toyota Corolla E140 Kasa ( 2007 Ve Sonrasi )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Merhaba, arabalarla ilgili en uygun bu kategoriyi buldum :D neyse, toyota club e yazdigim moderator onayi bekleyen yaziyi buraya ekliyorum,kendisinde veya tanidiklarinda bu araba olan arkadaslar bi telefon cakip sorarsalar cok sevinirim..

    Merhabalar, 2008 model d4d bir toyota corollaya sahibiz. Bahsedecegim problem disinda cok buyuk sorunlar yasamadik cok sukur. 2008 de sifir aldigimiz arabamizin ilk gununden beri olan bu problemi arabanin aerodinamiginden kaynaklanan, dizayndan dolayi olan bir problem oldugunu dusunup eselemedik.

    Problem ise soyle, 80 km hizindan itibaren ( dusuk hizlarda da mevcut ancak idare edilebiliyor ) arka camlari acmak mumkun degil, actigimiz takdirde pof pof pof edecek sekilde sanki arabadaki ( on veya arkadaki herkesin ) kulaklarina tuvalet pompasi basiyor etkisi yapiyor.

    Arka camlari hizliyken kullanmadik bunca sene.
    Gecenlerde kuzenimdeki 2007 model ayni kasa corollaya bindim. Arka camlarin kapali oldugunu dusunuyordum, ta ki arkaya donup bakana kadar. En ufak bir rahatsizlik vermiyordu.

    Sizin bu kasa corollalarinizda arka camlari actiginizda, sanki bayragin ruzgarda dalgalanmasina da benzeyen laaap laaap laaap sesi geliyor, rahatsiz ediyor mu?

    Servise gitmeden once diger ayni kasali corollalardaki durumu da ogrenmek istedim.

    İnternetten arastirirken bu siteyi buldum, konularda cok aradim ama benzer bir sikayet gozume carpmadi.

    Kestane kebap acele cevap...

    Düzenleme : Türkçe hiç bir kaynakta benzer bir problem/şikayet vs bulamadım ancak yabancı bir forumda birisi sormuş, gelen cevaplara bakılırsa çoğunlukta camları açtırmayacak kadar problem yok gibi..

    Link ; http://www.toyotanation.com/forum/149-10th-gen-general-discussion-forum/409510-corolla-wind-noise-jd-power-top-concern-do-you-have-problem-yours.html

    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Bu benim başıma bir kaç farklı marka model arabada geldi.

    Ön cam açıkken bir sorun yok ama arka cam açıkken çok değişim rahatsız edici bir basıç oluşuyordu arabanın içinde.Bu olay arabanın aerodinamik kusurundan değil.Sadece o gün gittiğin yolun eğimi, rüzgarın yönü, şiddeti ve cinsi ile alakalı bir durum.

    Çünkü eski arabamda bazen oluyor bazen olmuyordu bu durum.Çok denedim ben bu olayı farklı araçlarda.Tamamen rüzgar ve yoldan kaynaklı


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    swordfish bunu yazdı

    Bu benim başıma bir kaç farklı marka model arabada geldi.

    Ön cam açıkken bir sorun yok ama arka cam açıkken çok değişim rahatsız edici bir basıç oluşuyordu arabanın içinde.Bu olay arabanın aerodinamik kusurundan değil.Sadece o gün gittiğin yolun eğimi, rüzgarın yönü, şiddeti ve cinsi ile alakalı bir durum.

    Çünkü eski arabamda bazen oluyor bazen olmuyordu bu durum.Çok denedim ben bu olayı farklı araçlarda.Tamamen rüzgar ve yoldan kaynaklı


    Bizde olmadigi olmuyor hocam, %100 oluyor

    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    toyotaya mail at hacı ilgileneceklerine eminim


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    swordfish bunu yazdı

    toyotaya mail at hacı ilgileneceklerine eminim

    Düşündüm de, Neresine atayım hacı? Yani departman, türkiye veyahut menşeisi neresiyle oraya mı yollayayım bilemedim?


    ...said addicted.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oqqanoo
    oqqanoo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Erkek

    bizdede makyajlı 2011 d4d corolla var aynı sorun bizde de mevcut. Ama yüksek hızla giderken arka camı açma gereği duymuyoruz. Ne de olsa klima mevcut. O yüzden ben takmıyorum.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    multi

    noname tarafından 19/Ağu/12 16:14 tarihinde düzenlenmiştir

    ...said addicted.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    aldığınızdan beri var mı hocam? ve sadece gürültü mü, kulak zarını patlatırcasına basınç yapıyor mu?

    http://www.toyota.com.tr/turkey-local/bize_ulasin.tmex şu formu doldurayım bakalım


    ...said addicted.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oqqanoo
    oqqanoo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Erkek

    aldığımızdan beridir var. helikopter sesi gibi diyeyim herhalde lap lap lap lap nasıl tarif ettiysem :) gürültü ve rahatsız edici tabi.

    oqqanoo tarafından 19/Ağu/12 16:14 tarihinde düzenlenmiştir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    şunlar iş görmezmi

     

    DestinatioN tarafından 19/Ağu/12 16:37 tarihinde düzenlenmiştir

    destination@tahribat.com
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    26kk025 bunu yazdı

    aldığımızdan beridir var. helikopter sesi gibi diyeyim herhalde lap lap lap lap nasıl tarif ettiysem :) gürültü ve rahatsız edici tabi.

    hacı o sesi çok iyi biliyorum adamın kulagını mıkıyor.Ama arka camın iksini acınca kesiyordu bende yada birisi normal açık birisi çok az açık şekilde


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
Toplam Hit: 2114 Toplam Mesaj: 17