

Tp-Link TD-W8961ND Ayarlarını Bilen Veya Wifi Yapılandırması İle İlgili Bilgi Sahibi Olan Müridler
-
Hayırlı PAzarlar Arkadaşlar bitane tp-link td-w8961nd modem aldık ...
Şimdi performans açısından modemlerın ıllakı ayarları vardır , ağ işlerınden anlayana arkadaslar varsa bu modemde yada bir modemde yapılması gereken standart ayarları dısında ayarlar bilgi verırse sevınırım...
Kurulumu vss sorunsuz yaptık ama malum çok bilgi sahıbı olmadıgımız ıcın Arayüz e girince konuya ingiliz kalıyoruz :D
Bir de modem wiriless özellıgınde 2 adet te cep telefonu bağlanıyor...
Ama kendı kendıne ağdan (Wifi) çıkıyor telefonun bırısı artı bir de wifi için en hızlı ve stabıl modemın ayarını duzeltecegım ayar hangısı olur?
Bu kablosuz modlardan hangısı seçilir?
Mesela iki telefonda 802.11b+g+n destegınde ama sagdan soldan okudugum bazı konularda 802.11n 'nin daha hızlı oldugu yazıyor yada ben yanlıs anladım bilenler yardımcı olursa sevınırım ...
802.11b+g+n
802.11g+n
802.11n
802.11b+g
802.11b
802.11g -
Kanal numaralarını değiştirerek sorunu çözebilrsin. 1-2-3-...13
-
http://www.moonblink.com/store/2point4freq.cfm
diyorki;
1-6-11 numaralı kanallar çakışmamaya en uygun kanallardır. yani 1-6-11 bu üçünden birine çek otomatiktedir o modem. bi kontrol et bakalım. çözüm olacaktır.
-
Burada da senin sorunun yanıtları var.
http://www.smallnetbuilder.com/wireless/wireless-basics/30664-5-ways-to-fix-slow-80211n-speed
bu linkte 11.n MIMO ile performans alınabileceği yazıyor
MIMO nedir
http://en.wikipedia.org/wiki/Multiple-input_multiple-output
802.11 n için kanal numarası 3 uygunlugundan bahsediyor.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_WLAN_channels
son olarak şunları yapmanı önerrim
802.11g/b kanal numarası : 1-6-11 bu içini, dene
daha sonra
802.11 n kanal numarası: 3
-
sadece ingiliz fransiz mi :D
arap cinli amerikali nippon mogol silili paraguayli vs kaldigim oluyor. ;)
bereli siyah ;) -
siyahbereli bunu yazdı
Kanal numaralarını değiştirerek sorunu çözebilrsin. 1-2-3-...13
Eywallah dostum :)
Dedıklerını bı deyeyeyım bakayım :) -
n bandı en hızlı banttır hocam , modem ayarlarında aynı anda kaç cihazın bağlanabiliceği ile ilgili bi ayar bölümü var oradan o özelliğini deaktif et.
Kanal numarasını da değiştirirsen daha iyi performans alırsın mesela 7-8 yap kanal numarasını -
Ka1nsha bunu yazdı
n bandı en hızlı banttır hocam , modem ayarlarında aynı anda kaç cihazın bağlanabiliceği ile ilgili bi ayar bölümü var oradan o özelliğini deaktif et.
Kanal numarasını da değiştirirsen daha iyi performans alırsın mesela 7-8 yap kanal numarasınıHocam şöyle bi ayar çektım ama işe yarar mı bilmem :)
Şu kaç cıhaz olayını bulamadım ama modem zaten şifreli ve şifre de zor bişey + kac cıhazın anlık baglı oldugu yazıyor ve 2 tane ...
Bir de şu deaktıf et dediğin özellıgı bulamadım :S