TPLINK Modem Sayfası Açılmıyor
-
Wirelesstan bağlanıyorum. Pek araştıracak vaktim olamadı çünkü dakka başı net gidip duruyor. Reset atıcam modem bende değil.
Eskiden 192.168.1.0 - 1.1 - 2.1 gibi kombinasyonlar deneyip girebiliyordum şimdi ise giremiyorum.
1.1 yapıyorum yüklenmesi için bekliyor bekliyor açılmıyor.
Girebilmek için ya da reset atmak için bir yöntem var mı?
Bu da ipconfig sonucu.

-
hocam aklıma tek gelen şey şu
modemlerin bi yerinde küçük bi delik olur resetlemek için.igne yada kalem gibi bişi ile 5sn kadar basılı tutarsın modem sıfırlanır
o zmn modemin ip side sıfırlanır altında yazan neyse ordan girersin
edit: dikkat et dls fln kullanıcı adı şifre varsa onlarda gider.sıfır olur modem
Ekerci tarafından 08/Şub/14 02:57 tarihinde düzenlenmiştir -
192.168.1.5
denedinmi hocam.
bağlandığın ağa sağ tıkla>durum>ayrıntılar
ipv4 varsayılan ağ geçidindeki ip'yi girmeyi dene
-
modem ben de olsa resetlerim.
Hocam 1.1 harici tüm ipler direk açılmadı diyor ama 1.1 de bekliyor bekliyor... sonra açılamadı diyor.
-
modeminin anakart problemi var. garantiye yollayacaksin, kendin cozemessin. Yada yeni modem al.
-
modemlerin pcye kurulan arayüz programıyla giriş dene
-
ip otomatik mi elle mi giriyon la?
tcp/ip bölümünden bi bak bakalım
192.168.1.1
cmd'den girsene
telnetten giriş yapmayı dene
cmd'den telnete giris yap
o > harf la bu.. :D
o 192.168.1.1 giris gelebilir
login : admin
password : şifreyi yazarken görünmüyo :F niye yazmıyo deme sonra.
yaz enter'la :F
olmadı bana gönder bakayım icabına :F
-
Varsayılan ağ geçidin 192.168.1.1 burdan gireceksin. Anladığım kadarıyla modem üzerinde çok yoğun kablosuz trafiği var o yüzden arabirime giremiyorsun. Modem bende değil demişsin o zaman ftp den bağlanmayı dene reboot komutunu ver kullanıcıların hepsi düşer modemde kendine gelir. Ftp anlamam diyorsan explorer veya chrome dan dene yoğun olmadığı bir zaman arayüze ulaşırsın. ( Tabi modem gerçekten arızalı değilse )
-
Modemi resetleyip ilk kurduktan sonra giriyor modeme.
Ama bir süre sonra 192.168.1.1 yaptığımda bekliyor, bekliyor girmiyor...
Sanırım modem bozuk. :|
-
modem de sorun olabilir telekomda bakıyorlar bi cihazla ya da arkaplan da calısan bi yazılım vs var mı.
-
niye hemen arızalı yaptınız modemi yahu ?
abi bazı modemlerde bu arayüz kapatılabiliyor , hatta direk port olarak giriş engellenebiliyor.
o tarz bi işlem olmuş olabilir , çalışan modeme arızalı dediniz yani :D
