folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder TPLINK Modem Sayfası Açılmıyor



TPLINK Modem Sayfası Açılmıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pSkpt
    pSkpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2010
    Erkek

    Wirelesstan bağlanıyorum. Pek araştıracak vaktim olamadı çünkü dakka başı net gidip duruyor. Reset atıcam modem bende değil.

    Eskiden 192.168.1.0 - 1.1 - 2.1 gibi kombinasyonlar deneyip girebiliyordum şimdi ise giremiyorum.

    1.1 yapıyorum yüklenmesi için bekliyor bekliyor açılmıyor.

    Girebilmek için ya da reset atmak için bir yöntem var mı?

    Bu da ipconfig sonucu.

    a


    İmza...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    hocam aklıma tek gelen şey şu

    modemlerin bi yerinde küçük bi delik olur resetlemek için.igne yada kalem gibi bişi ile 5sn kadar basılı tutarsın modem sıfırlanır

    o zmn modemin ip side sıfırlanır altında yazan neyse ordan girersin

     

    edit: dikkat et dls fln kullanıcı adı şifre varsa onlarda gider.sıfır olur modem

    Ekerci tarafından 08/Şub/14 02:57 tarihinde düzenlenmiştir

    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sherlock.
    r10aldinho
    r10aldinho's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2008
    Erkek

    192.168.1.5

    denedinmi hocam.

    bağlandığın ağa sağ tıkla>durum>ayrıntılar

    ipv4 varsayılan ağ geçidindeki ip'yi girmeyi dene


    İlk batışını ben gördüm güneşin, Gün dönümüne sen yetiştin, Kaptanı benim bu geminin, En son ben çıkarım, Panik etmeyin ___________________________________________________________ iletisim: www.tahribat.com@gmail.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pSkpt
    pSkpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2010
    Erkek

    modem ben de olsa resetlerim.

    Hocam 1.1 harici tüm ipler direk açılmadı diyor ama 1.1 de bekliyor bekliyor... sonra açılamadı diyor.


    İmza...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    modeminin anakart problemi var. garantiye yollayacaksin, kendin cozemessin. Yada yeni modem al.


    Nerde o eski TBT...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    modemlerin pcye kurulan arayüz programıyla giriş dene

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    ip otomatik mi elle mi giriyon la?

    tcp/ip bölümünden bi bak bakalım

    192.168.1.1

    cmd'den girsene

     

    telnetten giriş yapmayı dene

    cmd'den telnete giris yap 

    o > harf la bu.. :D

    o 192.168.1.1 giris gelebilir

    login : admin

    password : şifreyi yazarken görünmüyo :F niye yazmıyo deme sonra.

    yaz enter'la :F

     

    olmadı bana gönder bakayım icabına :F 

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    Varsayılan ağ geçidin 192.168.1.1 burdan gireceksin. Anladığım kadarıyla modem üzerinde çok yoğun kablosuz trafiği var o yüzden arabirime giremiyorsun. Modem bende değil demişsin o zaman ftp den bağlanmayı dene reboot komutunu ver kullanıcıların hepsi düşer modemde kendine gelir. Ftp anlamam diyorsan explorer veya chrome dan dene yoğun olmadığı bir zaman arayüze ulaşırsın. ( Tabi modem gerçekten arızalı değilse ) 


    Syntax error..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pSkpt
    pSkpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2010
    Erkek

    Modemi resetleyip ilk kurduktan sonra giriyor modeme.

    Ama bir süre sonra 192.168.1.1 yaptığımda bekliyor, bekliyor girmiyor...

    Sanırım modem bozuk. :|


    İmza...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    koray
    koray's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    modem de sorun olabilir telekomda bakıyorlar bi cihazla ya da arkaplan da calısan bi yazılım vs var mı.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    niye hemen arızalı yaptınız modemi yahu ? 

    abi bazı modemlerde bu arayüz kapatılabiliyor , hatta direk port olarak giriş engellenebiliyor.

    o tarz bi işlem olmuş olabilir , çalışan modeme arızalı dediniz yani :D

     


    http://www.leyladansonra.com/
Toplam Hit: 4830 Toplam Mesaj: 13