TR Lokasyon Vds Önerisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    selamlar,

    sadece günde 3-5 tane cron job çalıştırması için bi vps lazım.

    tr lokasyonlu ucuz nereyi önerirsiniz? 

     


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuhammeT
    MuhammeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    cron job içinse ücretsiz hizmet veren sistemler var.

     

    https://cron-job.org/ ben kullanıyorum. bir çok sistemi alt üst eder.


    Hangi Cennetten Geldik Bu Cehenneme
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    MuhammeT bunu yazdı

    cron job içinse ücretsiz hizmet veren sistemler var.

     

    https://cron-job.org/ ben kullanıyorum. bir çok sistemi alt üst eder.

    tr lokasyon lazim ya. halihazirda calisan sistemim var zaten ama bazi musterilerin ipleri yurt disina kapali. sikinti cikiyo


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuhammeT
    MuhammeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı
    MuhammeT bunu yazdı

    cron job içinse ücretsiz hizmet veren sistemler var.

     

    https://cron-job.org/ ben kullanıyorum. bir çok sistemi alt üst eder.

    tr lokasyon lazim ya. halihazirda calisan sistemim var zaten ama bazi musterilerin ipleri yurt disina kapali. sikinti cikiyo

    https://www.netdirekt.com.tr/   Türkiye de kullandığım en sorunu az sunucu hizmeti aldığım yer. Fiyatlar yüksek geliyor ama orada sunucu barındıran https://www.aktasweb.com/ ile iletişim sağlarsan daha uyguna yardımcı olacaktır. 


    Hangi Cennetten Geldik Bu Cehenneme
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    Erkek

    Netinternet'in ilkbyte'ı fena değildir.


    0x0480 takilin madem ﷽﷽﷽
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    end bunu yazdı

    Netinternet'in ilkbyte'ı fena değildir.

    güzelmiş bu eyvallah. netinternet yüz yıllık firma sıkıntı çıkmaz heralde


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı
    end bunu yazdı

    Netinternet'in ilkbyte'ı fena değildir.

    güzelmiş bu eyvallah. netinternet yüz yıllık firma sıkıntı çıkmaz heralde

    Sorun yaşarsan buradan yazabilirsin. Aktif kullanıyor.

    https://fb.me/osmanmakal

     


    0x0480 takilin madem ﷽﷽﷽
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    Bende bunlardan birine gecireyim bari odeme problemi yasiyorum hala. Trde cok kesinti oluyor mu beyler? @end sana ozelden de sormustum sen kullandin degil mi bunlari?

     
     

     

     


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    cenuta.com u tavsiye ederim hem fiyat hem hizmet memnun edici


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    Erkek
    tarzan bunu yazdı

    Bende bunlardan birine gecireyim bari odeme problemi yasiyorum hala. Trde cok kesinti oluyor mu beyler? @end sana ozelden de sormustum sen kullandin degil mi bunlari?

    n9gazupgv

    Deneme kuponu hala geçerli mi bilmiyorum ama bir deneyin.

    Geçen ay vermişti bana uptime oranlarını sorduğumda :))


    0x0480 takilin madem ﷽﷽﷽
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    end bunu yazdı
    tarzan bunu yazdı

    Bende bunlardan birine gecireyim bari odeme problemi yasiyorum hala. Trde cok kesinti oluyor mu beyler? @end sana ozelden de sormustum sen kullandin degil mi bunlari?

    n9gazupgv

    Deneme kuponu hala geçerli mi bilmiyorum ama bir deneyin.

    Geçen ay vermişti bana uptime oranlarını sorduğumda :))

    2000 puan verdi

    70 tl, miss ! 


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
Toplam Hit: 1142 Toplam Mesaj: 16
vps