Trafik Cezasını Şirket Mi Şahıs Mı Öder?
-
şahısa kilitlenir çoğunlukla
-
bence git öde
-
vay amk tbt de tek kamyoncu ben değilmişim :)
walla hacı bizim burda yediğin cezaye bağlı . eğer araç yüzünden bi ceza yediysen şirket ödüyor atıyorum kar lastiği yok muayne geçmiş vs vs
ama kırmızıda geçmişsn kemer takmamışsın radara girmişsin vs bunları şöföre kitlüyolar
Toplam Hit: 2939 Toplam Mesaj: 24
