folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Trafik Cezasını Şirket Mi Şahıs Mı Öder?



Trafik Cezasını Şirket Mi Şahıs Mı Öder?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    şahısa kilitlenir çoğunlukla


    le le le sakine
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    bence git öde 


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Illegal_Character
    Illegal_Character's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    vay amk tbt de tek kamyoncu ben değilmişim :)

    walla hacı bizim burda yediğin cezaye bağlı . eğer araç yüzünden bi ceza yediysen şirket ödüyor atıyorum kar lastiği yok muayne geçmiş vs vs 

    ama kırmızıda geçmişsn kemer takmamışsın radara girmişsin vs bunları şöföre kitlüyolar


    Kibarlığım affedilmez bir küfürdür belki. Sen anla onu ! Kimse anlamadan ya sustum, ya suçtum. İki türlüde bana ziyandi. Ne insanlar anlayabildi derinliğimi, ne ben anlayabildim onlarin sığlığını. O yüzden hep sustum ve sustukça suç oldum. Ama hic işlenmedim...
Toplam Hit: 2939 Toplam Mesaj: 24