folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Travian Server 16 Yarın ! (05 Eylül)De Kayıtlar Başlıyor!



Travian Server 16 Yarın ! (05 Eylül)De Kayıtlar Başlıyor!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Newsbox-1
    Server16 açılıyooor
    05 Eylül 2008 tarihinde 16. oyun dünyası(S16) önkayıtları başlayacak. Şimdiden bütün üyelerimize başarılar diliyoruz.
     
    --
     
    Artık şu Tahribat olarak gösterelim kendimizi anasını satim (: diğer serverlerde hep tek tabanca , hesabımızı siliyoruz paso.
    Birlikler falan da eskiden olanları alıyor ancak.
     
    Bu gece başlar herhal kayıtlar.24-48 saat sonra da(kayıtların başlamasından) oyun başlar.
     - + bölgesine kaydoluyorum ( koord düzleminde sol üst köşe. Kuzeybatı olması lazım :)
     
    Tavsiyem Romalı olun.Oyuna yeni başlayacaklar , bakacak zamanı çook olmayanlar romalı olsun.
     
    * Başlar başlamaz üretimden önce asker basıp saldırı yapacaklar cermen (askerler ucuz hızlı saldırı gücü yüksek savunması az)
    * saldırılardan korkanlar galyalı olsun(tuzakçı)
    * Normal oynayacaklar ise Romalı :)
     
    ---
    Romanın bir artısı var , aynı anda 2 şey geliştirilebiliyor.Birisi dışarıdan hammadde üretimleri biri de köy içinde  binalar.
    Tavsiyem budur.Hepsini denedim çünkü :)
     
     
    Hadi gaaaariiii ne bekliyoruz?
    Birliği kim kursun?

    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    Katılacak Olanlar İçin Msn Grup :  mgroup59276@hotmail.com               <<<<<< YENİ MAİL "Deişti" <<<<

    Şifre                                            :   tahrivian

     

    Oynuyacak Olanlar 

     1- NoName     ----> Romalı

     3- hoobastank

     4- sivil_padişah ----> Romalı

     5- ultrAsker       ----> Cermen

     6- ZoRKaYa        ----> Romalı

     7- dj_Alper

     8- enes

     9- Horby      ----> Cermen

     10- Tuor      ----> Romalı

      

     

     

    Not : Kayıtlar Başlamıştır... Ama oyun henüz başlamadı.

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------

    <<<<<<<<<<<<<<         KAYIR OLMAK İÇİN TIKLAYIN      >>>>>>>>>>>>>>>

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------

     

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fastottoman
    fastottoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

    ben 9.server deyim 300 halkım var ama youtubede bu vidyoyu gördüm oyundan soğudum :)

     

     

    http://www.youtube.com/results?search_query=travian&search_type=&aq=f

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    yeni oyun açılmış, türk yapımı. gesavon.com

    . . .. . ... .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    BEn 7. Serverda :) DJ_Alper aynen devam...

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hoobastank
    hoobastank's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek
    hocam 1.5 yıldır oynuyorum şahsen 1 defa wow u da kurmuş birisi olarak harbiden ben sıkıldım ama s16 ya cermen açıp askere gidene kadar ortalıgı dagıtma istegim var travianda online süresi benden daha çok olan yoktu bi aralar ama artık bırakıcam bi gün speed de köy devredilir diye bi mesaj yazarsam hiç şaşırmayın :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Ulaaa alper gelicenmi (:

    Baltalamayalım başlığı lütfen gesavon falan :S

    neden daha türkçe bi isim değilki :S

    neyse bunlar ön yargı inceliyorum ama lütfen burda devam etmesin 

    Eveet alalım s16lrı (:


    ...said addicted.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    NoName bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ulaaa alper gelicenmi (:

    Baltalamayalım başlığı lütfen gesavon falan :S

    neden daha türkçe bi isim değilki :S

    neyse bunlar ön yargı inceliyorum ama lütfen burda devam etmesin 

    Eveet alalım s16lrı (:


    -----------------------------

    Ulen bi daha baştan köyle felan uğraşamam :) sabah 4 de kalkıp saldırı yapıp yatıyom :) hastalık oldu :) gelin 7. server a Ajan birliğini yeni kurdum :) tahribat dolumuş :)

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    yaw gel be :S

    ...said addicted.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek
    bende geliyom =)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Holeey :) Bi msn grubu kurayım durun.

    Unutmayın - + bölgesi

    koord. düzleminde sol üst köşe

    yani kuzeybatı olsa gerek


    ...said addicted.
Toplam Hit: 5574 Toplam Mesaj: 44