Travian Server 16 Yarın ! (05 Eylül)De Kayıtlar Başlıyor!
-
Server16 açılıyooor
05 Eylül 2008 tarihinde 16. oyun dünyası(S16) önkayıtları başlayacak. Şimdiden bütün üyelerimize başarılar diliyoruz.--Artık şu Tahribat olarak gösterelim kendimizi anasını satim (: diğer serverlerde hep tek tabanca , hesabımızı siliyoruz paso.Birlikler falan da eskiden olanları alıyor ancak.Bu gece başlar herhal kayıtlar.24-48 saat sonra da(kayıtların başlamasından) oyun başlar.- + bölgesine kaydoluyorum ( koord düzleminde sol üst köşe. Kuzeybatı olması lazım :)Tavsiyem Romalı olun.Oyuna yeni başlayacaklar , bakacak zamanı çook olmayanlar romalı olsun.* Başlar başlamaz üretimden önce asker basıp saldırı yapacaklar cermen (askerler ucuz hızlı saldırı gücü yüksek savunması az)* saldırılardan korkanlar galyalı olsun(tuzakçı)* Normal oynayacaklar ise Romalı :)---Romanın bir artısı var , aynı anda 2 şey geliştirilebiliyor.Birisi dışarıdan hammadde üretimleri biri de köy içinde binalar.Tavsiyem budur.Hepsini denedim çünkü :)Hadi gaaaariiii ne bekliyoruz?Birliği kim kursun? -
Katılacak Olanlar İçin Msn Grup : mgroup59276@hotmail.com <<<<<< YENİ MAİL "Deişti" <<<<
Şifre : tahrivian
Oynuyacak Olanlar
1- NoName ----> Romalı
3- hoobastank
4- sivil_padişah ----> Romalı
5- ultrAsker ----> Cermen
6- ZoRKaYa ----> Romalı
7- dj_Alper
8- enes
9- Horby ----> Cermen
10- Tuor ----> Romalı
Not : Kayıtlar Başlamıştır... Ama oyun henüz başlamadı.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
<<<<<<<<<<<<<< KAYIR OLMAK İÇİN TIKLAYIN >>>>>>>>>>>>>>>
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
-
ben 9.server deyim 300 halkım var ama youtubede bu vidyoyu gördüm oyundan soğudum :)
http://www.youtube.com/results?search_query=travian&search_type=&aq=f
-
yeni oyun açılmış, türk yapımı. gesavon.com
-
BEn 7. Serverda :) DJ_Alper aynen devam...
-
hocam 1.5 yıldır oynuyorum şahsen 1 defa wow u da kurmuş birisi olarak harbiden ben sıkıldım ama s16 ya cermen açıp askere gidene kadar ortalıgı dagıtma istegim var travianda online süresi benden daha çok olan yoktu bi aralar ama artık bırakıcam bi gün speed de köy devredilir diye bi mesaj yazarsam hiç şaşırmayın :)
-
Ulaaa alper gelicenmi (:
Baltalamayalım başlığı lütfen gesavon falan :S
neden daha türkçe bi isim değilki :S
neyse bunlar ön yargı inceliyorum ama lütfen burda devam etmesin
Eveet alalım s16lrı (:
-
NoName bunu yazdı:
-----------------------------Ulaaa alper gelicenmi (:
Baltalamayalım başlığı lütfen gesavon falan :S
neden daha türkçe bi isim değilki :S
neyse bunlar ön yargı inceliyorum ama lütfen burda devam etmesin
Eveet alalım s16lrı (:
-----------------------------
Ulen bi daha baştan köyle felan uğraşamam :) sabah 4 de kalkıp saldırı yapıp yatıyom :) hastalık oldu :) gelin 7. server a Ajan birliğini yeni kurdum :) tahribat dolumuş :) -
yaw gel be :S
-
bende geliyom =)
-
Holeey :) Bi msn grubu kurayım durun.
Unutmayın - + bölgesi
koord. düzleminde sol üst köşe
yani kuzeybatı olsa gerek
