Travian Server8 Müridleri
-
Travian server 8'de oynayan müridler varsa Tahribat klanımızı kurup yardımlaşabiliriz. Hiç oynamamış olanlarada tavsiye ederim. Sürekli başında oturmanız gereken bir oyun değil. İşleriniz aksamayacaktır. Yaz günleri için eğlenceli ve güzel bir tarayıcı oyunu. Beklerim :)
Not: Cartago benim hesabım değil. Netten alınmış bir screenshot
-
s8 yeni acildiysa kaydolun bir birlik kurun.
ben s5'teyim :)
şansa bak ya bu gece de reis ile köy alıyorum :D güzel olacak güzel :)
Edit : simdi server8'e baktım,tavsiye etmem.40 bin kişi war.Sanırım yeni açılmamış.kaydolursanız çevrenizdeki büyükler sizi surekli yagmalar.Sonunda mancınıklarla keserler sizi :)
bi server yeni acılıyorsa oraya kaydolun :)
-
Hoca bırak travian nı felan
gel http://tr1.seafight.com depreşer
oyunda hareket var canlılık var :)
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------s8 yeni acildiysa kaydolun bir birlik kurun.
ben s5'teyim :)
şansa bak ya bu gece de reis ile köy alıyorum :D güzel olacak güzel :)
Edit : simdi server8'e baktım,tavsiye etmem.40 bin kişi war.Sanırım yeni açılmamış.kaydolursanız çevrenizdeki büyükler sizi surekli yagmalar.Sonunda mancınıklarla keserler sizi :)
bi server yeni acılıyorsa oraya kaydolun :)
-----------------------------
Yok yaw fazla gelişen bende gerilerden başladım. Mancınıkı olan fazla kişi olduğunu sanmıyorum. Boş arazi dolu. Oyuna kayıt olduğunda ona göre bir yere koyuyor. -
bence gelin darkorbit e
cok saglam oyun
ben dunya sirketindeyim
flash pencerede oynanan mukkemel bi oyun
hammade toplayın diger oyuncuları yok edin uzaylılarla savasıngeminizi guclendirin :D
-
beyler bende seafight veya darkorbit oynayak. bigpoint firmasının oyunları. bunlar flashlı yapmış gemini filan hareket ettiriyon çarpıştırıyon vs :D
gameforge devrim yapmassa batar bu gidişle
-
ogame rulz.
-
Oyundaki hesabımı sıkılıp çoktan kapattım bile :) Niye zıplattın eski başlığı aq :P
-
