Travian[Acil]
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
server kac ?
-----------------------------
speed 3x :/
-----------------------------bişi olmaz :) basarsın gene askeri :)
-----------------------------
Yalan olduuu yalan olduuu.. :/
-----------------------------kac askerle gittin ?
-----------------------------
67
-----------------------------yaw dert etme :| benim binlerce askerim gitti de umursamadım :)
-----------------------------
Askerleri bo$ver hocam. sonrasında alacağım saldırılar ne olacak. adam koca birlik başkanı :| birlikte 7. sırada :|
-
o zaman adama mesaj at yanlıslıkla saldırdım falan diye insaflı biri ise saldırmaz ama sana dogru sölicem saldırmama sansi %1 :D
-
Evet dostlar 67 Tokmak Sallayanla saldırdığım köyü koruyan ordu :/
10 mızrakçı 49 paladin :( -
ulan şu oyunu bi türlü öğrenemedim
-
tribalwars.net forever :D 500k puandayken kpss ye gircem diye dağıttım köyleri. buraya konu açacaktım foruma kirlilik yapmayım dedim :D
-
Beyler travianla ilgili sorularınız varsa her soruyu bana pm ile sorabilirsiniz.
-
gönderdiğin dallamaları 90 saniye içinde askeri üsten X işaretine basarak gerçi çaırabiliosn ama 1,5 dk yı çoktan geçmissin hatta şuan hiçbi askerin geri dönmedi die raporu bile görmüssündür xB
-
ExcaliburTBT bunu yazdı:
-----------------------------gönderdiğin dallamaları 90 saniye içinde askeri üsten X işaretine basarak gerçi çaırabiliosn ama 1,5 dk yı çoktan geçmissin hatta şuan hiçbi askerin geri dönmedi die raporu bile görmüssündür xB
-----------------------------
yok la 6 tanesi döndü :(
-
Bende speed serverına başladım. Koruma kalktıktan beri şerefsizin teki sürekli saldırıyor. Ne mal kalıyor ne adam. sıkıldım cıktım bende :D
