Travian[Sorun].
-
http://img17.imageshack.us/my.php?image=adsztpn.jpg
Bütün tarlalarım kurulu olmasına rağmen tahıl üretimi 15 gözüküyor :| -
Ortada bir sorun yok hocam.Sen diğer bina ve hammaddeleri yükselttikce saatlik üretimi düşürür.
-
Tahılı Fazla Sorun Etme zamanı geldiğinde kurtulmak isteyeceksin :D
-
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
Ortada bir sorun yok hocam.Sen diğer bina ve hammaddeleri yükselttikce saatlik üretimi düşürür.
-----------------------------
eee tahıl yettiremiyoruz? :|
-
şöyle söyleyelim, sen bina falan kurdukça asker bastıkça adamların yemek yer. o da tahıldan düşer. dikkatli incelersen üretimlerde ve oyun yönergesinde neyin ne kadar harcadığı yazar..
Sana tavsiyem, sağdaki adama tıkla, o kaybolana kadar ne derse yap :) bu arada öğreniyorsun :)
-
NoName bunu yazdı:
-----------------------------şöyle söyleyelim, sen bina falan kurdukça asker bastıkça adamların yemek yer. o da tahıldan düşer. dikkatli incelersen üretimlerde ve oyun yönergesinde neyin ne kadar harcadığı yazar..
Sana tavsiyem, sağdaki adama tıkla, o kaybolana kadar ne derse yap :) bu arada öğreniyorsun :)
-----------------------------
öğrenmeye calısıyorum :) ama daha demin tahıl üretimim 55 mi 72 miydi neydi :| simdi niye böyle oldu.
-
102 üretimin var ve 87 tanesini yiyolar.
15 net üretim kalıyor sana da saatlik :)
-
NoName bunu yazdı:
-----------------------------102 üretimin var ve 87 tanesini yiyolar.
15 net üretim kalıyor sana da saatlik :)
-----------------------------
Çözdüm hocam. (:
-
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
Ortada bir sorun yok hocam.Sen diğer bina ve hammaddeleri yükselttikce saatlik üretimi düşürür.
-----------------------------
eee tahıl yettiremiyoruz? :|
-----------------------------Yetiştirirsin.Tahıl diğerlerinden daha cabuk geliyor.Hem tahıl için ekmek fırını ve değirmen kurabiliyorsun onların ikisinde seviye 5 yaparsın %50 arttırır tahıl üretimini.Baktın yine idare edemiyorsun pazardan satın alırsın yani.Zaten tahıl yetiyor çok asker basmazsan.Benim binlerce askere bile yetiyor zar zor olsa bile.
-
Bu arada. diğer 3 id'mden Buna Hammadde yolluyorum banlanırmıyım :/
-
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
Bu arada. diğer 3 id'mden Buna Hammadde yolluyorum banlanırmıyım :/
-----------------------------Evet banlanırsın.
Ama ortak bilgisayar kullanımını seçip hepsini id leri yazarsan belki banlanmazsın.
