

Tren Yolu Ve Doğa (3D Projectionman)
-
efrasyap bunu yazdı:
-----------------------------
güzel olmuş eline sağlık
fakat önce yaptıkların kadar etkileyici olmamış
----------------------------- -
program?
-
Cinema 4D R11.5
-
süperdi hocam gercekten farkı yok tebrikler devam et :)
-
ellerine sağlık gene çok cici olmuş ,)
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
ellerine sağlık gene çok cici olmuş ,)
-----------------------------tesekurler ;)
-
Hocam eline sağlık çok iyi :)
mahsuru yoksa ne reklamı olduğunu sorabilirmiyim ? :)
-
Artek bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam eline sağlık çok iyi :)
mahsuru yoksa ne reklamı olduğunu sorabilirmiyim ? :)
-----------------------------eyvallah ;) bir produksiyon sirketi icin hazirladigim bir calisma ;) reklam diyil, sadece calismalarinin sonlarina eklenecek olan ve logolarinin bulundugu bir calisma. ama burada sadece test kismini gosterebiliyorum ;)
-
Tam sürümünü 4 gözle bekliyorum hocam, en azından ben bekliyorum :) Eline sağlık çok güzel :)