TSK Dan Müthiş Bir Araç , Tamamen Türk Yapımı
-
bildiğimiz topun deişmiş hali la bu bi farkı yokki? işe yaramaz millet uzaydan bomba yolluyo havadaki topu eriten lazer yapıyo bu neki ancak ırak lubnan gibi yerler bombalanır bununla
-
ne yapalım valla millet birbirini ışınlıyo , lazer teknolojisine geçti biz hala 10 yıl geriden gidiorz : )
-
Aslan Parçaları Bunlar. Askerimizin Volkan Gibi Yüreği Yeter. Timlerimiz Dünyada 1 Numara. Ama teknolojimiz Eksik. Keşke Devlet Görevlileri Geleceğe Doğru Adam Akıllı Stratejiler Ürteip Hayata Geçirseler Ama Yok. -nemiyok ? allah davul etmesin emi.
-
Dünyanın en uzun menzilli topunu yapmıştık, bu omuki?
-
süper bi şey
-
arkadalar tsk ye olan guveninizi kaybetmeyin becede daha iyi seylerimiz var ama caciklanmiyor aciklanmasinda hersey bence nukleer bombamiz bile var bence neden olmasinki
ben hersekilde tsk ne guveniyorum bizim iman gucumuz yeter be -
Arkadaşlar 2 sene önceydi sanırım.TRT, Makina Kimya Enstitüsünün atölyesinde ilk defa reportaj yapıyordu, orada bir mühendis aynen şunları söyledi;
(Bize imkan verseler kendi uçağımızı,mermimizi,silahlarımızı üretecek kapasiteye ve teknolojiye sahibiz, dış ülkelerden silah ve mühimmat bile almamıza gerek yok....) yani ,çoğu şey politika , arz talep meselesi, ihtiyacın olsun olmasın birşeyler almaya zorlanıyoruz..Ve tabiki halktan ve askerlerden bile gizlenen daha ne silahlar vardır ve gizlenmek zorundadır.Hiç bir ülke kendi gizli silahlarını ulu orta açıklamaz bu çok iyi bir sıtratejidir...
Ve yaptığımız bu top bence çok kaliteli bu reklamın amacı tamamen ticari niye biz başka ülkelere silah satmayalım?
Saygılar..... -
Arkadaşlar böyle konuşuyoruz ama askeriyeden hiç birimizinde haberi yok. Bunlar sadece bizim üretebildiklerimiz. Daha bilmedigimiz ne silahlar ne teknoljiler var bizim orduda ama haberimiz yok diyarbakır olsun ankara olsun yerin altında tanklar gömülü kaç kişi biliyor bunu. cudi gabar daglarini askeriye izliyor kim biliyor nası izledigini hiç kimse bilmiyor. Ordu kalkıpta bakın arkadaşlar bizim böyle böyle silahlarımız var demez diyemez yani. akıllı olun biraz. düşünsenize etrafınızda iran ırak vb. ülkeler var kara harekatında adam ne kullancak. Lüban şuan savaş içinde adamlar lübnana füzeyle hava harekatıyla etkili bi saldırı yapamadı. neden? çünkü bu çevremizdeki ülkeler kara harekatını en iyi yapabilen ülkeler. düşünün sonra karar verin.
-
1962 yılında Türkiye uranyumu zenginleştirmeyi başarmış bir ülkedir
bilmeyenler öğrensin
bugun iranın mücadelesi budur
sadece uranyumu zenginleştirmek
ey millet
bu ülkeyi kimse hafife almasın
topçuluk konusuna gelince
dünyada topçu sınıfı olarak Türkler çok özel bir yere sahiptirler
çanakkale zaferi ve kurtuluş savaşı
hatta
istanbulun fethinde bile Türk Topçusu belirleyici olmuştur
ordumuzdaTopçu olmak ayrıcalık kabul edilir
tüm genelkurmay başkanlarında topçuluk geçmişi vardır
dünyada hiçbir ülkede olmayan özel silahlar ülkemizde vardır
ingilizce olarak söylersek
"uniqe" kendine has yani
Toplam Hit: 3048 Toplam Mesaj: 20
