folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder TSK Dan Müthiş Bir Araç , Tamamen Türk Yapımı



TSK Dan Müthiş Bir Araç , Tamamen Türk Yapımı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek
    bildiğimiz topun deişmiş hali la bu bi farkı yokki? işe yaramaz millet uzaydan bomba yolluyo havadaki topu eriten lazer yapıyo bu neki ancak ırak lubnan gibi yerler bombalanır bununla
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ne yapalım valla millet birbirini ışınlıyo , lazer teknolojisine geçti biz hala 10 yıl geriden gidiorz : )

    dont think twice its all right
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Noyan
    Noyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2003
    Erkek
    Aslan Parçaları Bunlar. Askerimizin Volkan Gibi Yüreği Yeter. Timlerimiz Dünyada 1 Numara. Ama teknolojimiz Eksik. Keşke Devlet Görevlileri Geleceğe Doğru Adam Akıllı Stratejiler Ürteip Hayata Geçirseler Ama Yok. -nemiyok ? allah davul etmesin emi.

    Akıllı insan her düşündüğünü söylemez ama her söylediğini düşünür.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Dünyanın en uzun menzilli topunu yapmıştık, bu omuki?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HacKeR_tr
    HacKeR_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2006
    Erkek
    süper bi şey

    Hatalarımla varım, hatta hatasızlıkla gurur duyacak kadar alçalmadım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    be_cool
    be_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    arkadalar tsk ye olan guveninizi kaybetmeyin becede daha iyi seylerimiz var ama caciklanmiyor aciklanmasinda hersey bence nukleer bombamiz bile var bence neden olmasinki

    ben hersekilde tsk ne guveniyorum bizim iman gucumuz yeter be

    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    El_KaiDe
    El_KaiDe's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2004
    Erkek
    Arkadaşlar 2 sene önceydi sanırım.TRT, Makina Kimya Enstitüsünün atölyesinde ilk defa reportaj yapıyordu, orada bir mühendis aynen şunları söyledi;
    (Bize imkan verseler kendi uçağımızı,mermimizi,silahlarımızı üretecek kapasiteye ve teknolojiye sahibiz, dış ülkelerden silah ve mühimmat bile almamıza gerek yok....) yani ,çoğu şey politika , arz talep meselesi, ihtiyacın olsun olmasın birşeyler almaya zorlanıyoruz..Ve tabiki halktan ve askerlerden bile gizlenen daha ne silahlar vardır ve gizlenmek zorundadır.Hiç bir ülke kendi gizli silahlarını ulu orta açıklamaz bu çok iyi bir sıtratejidir...
    Ve yaptığımız bu top bence çok kaliteli bu reklamın amacı tamamen ticari niye biz başka ülkelere silah satmayalım?


    Saygılar.....

    Anlamak yok çocuğum,anlar gibi olmak var;Akıl için son tavır,saçlarını yolmak var
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanal_Zeka
    Sanal_Zeka's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    Arkadaşlar böyle konuşuyoruz ama askeriyeden hiç birimizinde haberi yok. Bunlar sadece bizim üretebildiklerimiz. Daha bilmedigimiz ne silahlar ne teknoljiler var bizim orduda ama haberimiz yok diyarbakır olsun ankara olsun yerin altında tanklar gömülü kaç kişi biliyor bunu. cudi gabar daglarini askeriye izliyor kim biliyor nası izledigini hiç kimse bilmiyor. Ordu kalkıpta bakın arkadaşlar bizim böyle böyle silahlarımız var demez diyemez yani. akıllı olun biraz. düşünsenize etrafınızda iran ırak vb. ülkeler var kara harekatında adam ne kullancak. Lüban şuan savaş içinde adamlar lübnana füzeyle hava harekatıyla etkili bi saldırı yapamadı. neden? çünkü bu çevremizdeki ülkeler kara harekatını en iyi yapabilen ülkeler. düşünün sonra karar verin.

    Tbt"de Konu Konu Gezip Tüm Müritlerin İmzalarını Okuma Gibi Bi Alışkanlık Kazandım :))))
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mr66tr
    mr66tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2004
    Erkek
    1962 yılında Türkiye uranyumu zenginleştirmeyi başarmış bir ülkedir
    bilmeyenler öğrensin
    bugun iranın mücadelesi budur
    sadece uranyumu zenginleştirmek
    ey millet
    bu ülkeyi kimse hafife almasın
    topçuluk konusuna gelince
    dünyada topçu sınıfı olarak Türkler çok özel bir yere sahiptirler
    çanakkale zaferi ve kurtuluş savaşı
    hatta
    istanbulun fethinde bile Türk Topçusu belirleyici olmuştur
    ordumuzdaTopçu olmak ayrıcalık kabul edilir
    tüm genelkurmay başkanlarında topçuluk geçmişi vardır
    dünyada hiçbir ülkede olmayan özel silahlar ülkemizde vardır
    ingilizce olarak söylersek
    "uniqe" kendine has yani
Toplam Hit: 3048 Toplam Mesaj: 20