Tsört Üstündeki Yazılar
-
Müritler merhaba
https://www.sunfrog.com/Im-an-Aerospace-Engineer--I-Solve-Problem.html
bu iki linkteki tsörtü nasıl yaptırabilirim
yada tsörtün üstündeki yazıyı nasıl psd olarak bulabilirim
aslında direk soru ben bu tsörtleri ucuz yollu nasıl sahip olabilirim ?
Atakan tarafından 22/Ağu/15 02:05 tarihinde düzenlenmiştir -
http://www.tahribat.com/document-serigrafi-ipek-baski-yontemiyle-evde-tshirt-basi-5293/
Belki işine yarar,
((bi link yapıştırmak içn mobilde resmen eziyet çekiyoruz)))
-
bence hemen gaza gelip yaptirma dostum =)
yok yaptiracam dersen font finder ya google fontu bul ayni yaziyi yaz oradaki grafigi de bulursun netten tisorto basmatik filan o tarz siteler var oralardan yaptirabilirsin
-
@kaptan
saolun hocam bulunduğum yerde bunları yapmak baya zor
@hipokondriyak
fontu buldum o ortasındaki uçak fügürünüde bulsam tam olacak :)
arkadaş istiyor aslında ben şimdi yaptırmıyacam bir ilk sene bitsin sonrasında yaptırırım :)
-
Mütrit DarkSkull a müracat et işçiliğine kefilim
-

Burada da .Cdr dosyası var hocam işine yararsa istersen psd de atabilirim ama zaten baskı için corel dosyası kullanırlar.
https://yadi.sk/d/zO1DjuXQib4cQ
-
risk53 bunu yazdı

Burada da .Cdr dosyası var hocam işine yararsa istersen psd de atabilirim ama zaten baskı için corel dosyası kullanırlar.
https://yadi.sk/d/zO1DjuXQib4cQ
çok teşekkür ederim :)
@erdem358
mesaj atıyorum müride :)
-
hocam bende şu t-shirt ü beğendim: https://images.sunfrogshirts.com/2014/09/09/PROGRAMMER-LOOP-.jpg
benim arkadaş var samimi. fotoğrafçı da çalışıyor. ona söyledim. dedi bizde hep beyaz var. tamam dedim. sen yap şöyle bir şey yaptı buna yakın olacak dedi: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpt1/v/t34.0-12/11923450_1047584748585419_132951269_n.jpg?oh=9d774738c545b53bc708d0f618f1b95c&oe=55DAAF52&__gda__=1440406945_f4f20584d5014a2ff15d4343d498c753
not: bana 20 liraya verecekmiş :D istesem fiyat indirirde onlarda çalışıyor işte.
BerkayCit tarafından 22/Ağu/15 12:44 tarihinde düzenlenmiştir -
mRBerkay bunu yazdı
hocam bende şu t-shirt ü beğendim: https://images.sunfrogshirts.com/2014/09/09/PROGRAMMER-LOOP-.jpg
benim arkadaş var samimi. fotoğrafçı da çalışıyor. ona söyledim. dedi bizde hep beyaz var. tamam dedim. sen yap şöyle bir şey yaptı buna yakın olacak dedi: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpt1/v/t34.0-12/11923450_1047584748585419_132951269_n.jpg?oh=9d774738c545b53bc708d0f618f1b95c&oe=55DAAF52&__gda__=1440406945_f4f20584d5014a2ff15d4343d498c753
not: bana 20 liraya verecekmiş :D istesem fiyat indirirde onlarda çalışıyor işte.
beyaz benim gösterdiğim şeye nasıl gider acaba ? hiç hayal edemedim
-
Bu tshirtü giyen arkadaşım olsaydı itin götüne sokardım bu ne la ergen gibi okuduğu bölümle /meslekle övünülür mü
-
mataramasuko bunu yazdı
Bu tshirtü giyen arkadaşım olsaydı itin götüne sokardım bu ne la ergen gibi okuduğu bölümle /meslekle övünülür mü
ben kıbarca demıstım :)
