Ttnet 8 Mbit Kullananlar Bi Baksın
-
800KB-1MB :D Allah dusermesin
-
arkadaşlar ilk defa bu ay 15 gb ı aşınca 512 ye düşürdüler yaklaşık 4 5 gündür net çok yavaş bu arada net hızını http://hiztesti.ttnet.com.tr/ sitesindende kontrol edebiliyoruz.
-
Salu3 bunu yazdı:
-----------------------------
Ern3st bunu yazdı:
-----------------------------
bende birkaç ay önce 8 bit kampanyasına geçtim. 100 gb'ı geçtim 8 bit'in altına düşmedi.
Bir kaç hafta sonra, netim sürekli düşmeye başladı.neyse ttnet'i aradım ordaki dallama şebeke'miz 8 biti kaldırmıyo o yüzden kopmalar yaşanıo felan bi ton salladı. Bende ne yapiim elim mahkum tamm indirin hızı dedim 2 bit'e kadar düşürdüler uyanıklar..Kaç ay oldu halende kulaklarını çınlatıyorum.. sabah,akşam aralıksız download yapıyorum :/
-----------------------------Hocam hattın desteklemesi gerçek bişey. Aynısı bende de oluyor. Yanlız 2mbit çok az. Ben aradığımda bi hatun çıktı. Hattınız 4 mbit destekliyor hızı arttıralım mı dedi evet dedim. Yani onlar kaç desteklediğini görebiliyorlar. Aç tekrar konuş bence bi
-----------------------------3-4 defa konustum. Hattımın ancak 2 bit'i destekledigini 3 bit dahi olsa net kesilmelerinin tekrar olacagını felan zırvaladı. Bende 3 bit olup düşecegine, 2 bit olsun benim olsun diyerekten sallamadım olayı fazla..
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
alla alla bu yavşak niye bana 1 mbit oluyo dedi
aq. onun yarın sorarım ben ona
-----------------------------bazı yerler 512 veremıyolar ondan demıstır yanı en az 1 mbıt verebılıyolar ttnet yetkılısı solemıstı bunu bana ama benım kı 512 :|
