Ttnet Adsl 3 Aydır Borcum Gözükmüyor
-
selam hocalar, yaklaşık 3 ay oldu, tarife değişikliği yapıp sınırsıza geçtikten sonra 3 aydır borcunuz yok deniyor. ödenmemiş 2 adet faturam olduğu ve bu ayın borcuda telefonuma sms olarak geldi fakat ne internette nede telekomda borcumu bulamıyorlar.
hiç ses etme diyeceksinizde, borca faiz işliyor. varmı daha önce başına böyle bi olay gelen. 444 0 375 de de çözemediler müdürlüğe git dediler. :D
-
Yaptığın telefon görüşmelerini ve yazışmalarını kayıt altına al.
Ödeme filan yapma şayet çıkarsa faizi borcu verirsin tüketici hakları mahkemesıne ben ödemek istedim fakat adamlar
almadılar napıyım dersın :)
-
Online işlemlerden baktın mı?
-
online işlemlerden de gözükmüyor. 2 aylık ödenmemiş faturanız vardır yazıyor ama borç yok abi,
mahkeme fln uğraşamam hoca, daha az önce yine aradım 444 ü bağlı olduğunuz telekom müdürlüğü ile görüşün diyo, bana 7 ile başlayan bi fatura numarası vermemişler o lazımmış.
bu faiz olayı çok girermi, kaçıncı ayda keserler neti ?
-
bana haberm bile olmadan kapanan hattımdan sağlam bi borç çıkartmışlardı.Kişisel tawsiyem her yaptığın konuşmayı ws kayıt altına al kanıtlayabilecek şeylerin olsun, bildiğim kadarıyla sende kayıt yaparken bende sizi kaydediyorum demen gerekiyor.
Ben kapatmada ödediğim bakiyenin dekontunu kaybedince yaklaşık 4 katını ödemek durumunda kaldım
-
şöyle birşey olmuş olabilir mi acaba?
sen sınırsız tarifeye geçince, herhangi bir kampayandan falan faydalanmış olmayasın? 3 ay bedava gibi? istersen müşteri hizmetlerinden bunu sor birde.
-
spear bunu yazdı:
-----------------------------şöyle birşey olmuş olabilir mi acaba?
sen sınırsız tarifeye geçince, herhangi bir kampayandan falan faydalanmış olmayasın? 3 ay bedava gibi? istersen müşteri hizmetlerinden bunu sor birde.
-----------------------------olamaz, dediğim gibi fatura kesildiğinden haberim var ve sms olarak geliyor.
-
%90 birisi yanlışlıkla otomatik ödeme talimatı vermiştir müdürlüğe git çıkar ortaya
1-2 yıl önce bir müşterimin başına gelmişti sabit telefonuna birileri otomatik ödeme talimati vermişti. telekom müdürlüğü sadece yapıkredi bankası aracılığıyla ödeniyor demişti. yapıkrediye gittiğimizde de bu bilgi gizlidir gidin savcılığa verin demişti başka türlü bu bilgiyi veremeyiz demişti. müşterim de kul hakkından korkan bir insan dı gitti telefonunu aramaya kapattırdı sadece sabit ücret geliyordu 15 lira felan bulduğumda parasını geriye ödeyeceğim diyordu 2 yıl falan böyle devam etti şimdiki durumdan haberim yok
-
oliWeR bunu yazdı:
-----------------------------%90 birisi yanlışlıkla otomatik ödeme talimatı vermiştir müdürlüğe git çıkar ortaya
1-2 yıl önce bir müşterimin başına gelmişti sabit telefonuna birileri otomatik ödeme talimati vermişti. telekom müdürlüğü sadece yapıkredi bankası aracılığıyla ödeniyor demişti. yapıkrediye gittiğimizde de bu bilgi gizlidir gidin savcılığa verin demişti başka türlü bu bilgiyi veremeyiz demişti. müşterim de kul hakkından korkan bir insan dı gitti telefonunu aramaya kapattırdı sadece sabit ücret geliyordu 15 lira felan bulduğumda parasını geriye ödeyeceğim diyordu 2 yıl falan böyle devam etti şimdiki durumdan haberim yok
-----------------------------sanmıyorum öyle birşey olacağını. nerden bulacak benim bilgilerimide otomatik ödeme talimatı verecek. öyle birşey olsa zaten ttnet online işlemlerden görünmesi lazım?
-
DarkFall bunu yazdı:
-----------------------------oliWeR bunu yazdı:
-----------------------------%90 birisi yanlışlıkla otomatik ödeme talimatı vermiştir müdürlüğe git çıkar ortaya
1-2 yıl önce bir müşterimin başına gelmişti sabit telefonuna birileri otomatik ödeme talimati vermişti. telekom müdürlüğü sadece yapıkredi bankası aracılığıyla ödeniyor demişti. yapıkrediye gittiğimizde de bu bilgi gizlidir gidin savcılığa verin demişti başka türlü bu bilgiyi veremeyiz demişti. müşterim de kul hakkından korkan bir insan dı gitti telefonunu aramaya kapattırdı sadece sabit ücret geliyordu 15 lira felan bulduğumda parasını geriye ödeyeceğim diyordu 2 yıl falan böyle devam etti şimdiki durumdan haberim yok
-----------------------------sanmıyorum öyle birşey olacağını. nerden bulacak benim bilgilerimide otomatik ödeme talimatı verecek. öyle birşey olsa zaten ttnet online işlemlerden görünmesi lazım?
-----------------------------telefon numarasından otomatik ödeme talimatı verebiliyorsun, yani tasadüfen olmuş olabilir benim verdiğim örnekdeki gibi. ama ttnet online işlemlerden görünüp görünmemesi hakkında birşey söyleyemeyeceğim bugün ki şartlarda muhtemelen görünmesi gerekirdi
-
https://ett.turktelekom.com.tr/etmh/index.do
site uyel ol bak orda ayrıntılı veriyorlar.
