folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Ttnet Adsl 3 Aydır Borcum Gözükmüyor



Ttnet Adsl 3 Aydır Borcum Gözükmüyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    selam hocalar, yaklaşık 3 ay oldu, tarife değişikliği yapıp sınırsıza geçtikten sonra 3 aydır borcunuz yok deniyor. ödenmemiş 2 adet faturam olduğu ve bu ayın borcuda telefonuma sms olarak geldi fakat ne internette nede telekomda borcumu bulamıyorlar.

    hiç ses etme diyeceksinizde, borca faiz işliyor. varmı daha önce başına böyle bi olay gelen. 444 0 375 de de çözemediler müdürlüğe git dediler. :D


    Nerde o eski TBT...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LNAU
    LNAU's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2008
    Erkek

    Yaptığın telefon  görüşmelerini ve yazışmalarını kayıt altına al.

    Ödeme filan  yapma şayet çıkarsa  faizi  borcu  verirsin  tüketici  hakları  mahkemesıne  ben  ödemek  istedim  fakat adamlar  

    almadılar  napıyım  dersın :)


    Yakında Güncelenecektır...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Online işlemlerden baktın mı?

    :|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    online işlemlerden de gözükmüyor. 2 aylık ödenmemiş faturanız vardır yazıyor ama borç yok abi,

    mahkeme fln uğraşamam hoca, daha az önce yine aradım 444 ü bağlı olduğunuz telekom müdürlüğü ile görüşün diyo, bana 7 ile başlayan bi fatura numarası vermemişler o lazımmış.

    bu faiz olayı çok girermi, kaçıncı ayda keserler neti ?


    Nerde o eski TBT...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    bana haberm bile olmadan kapanan hattımdan sağlam bi borç çıkartmışlardı.Kişisel tawsiyem her yaptığın konuşmayı ws kayıt altına al kanıtlayabilecek şeylerin olsun, bildiğim kadarıyla sende kayıt yaparken bende sizi kaydediyorum demen gerekiyor.

    Ben kapatmada ödediğim bakiyenin dekontunu kaybedince yaklaşık 4 katını ödemek durumunda kaldım 


    dewdim dewrildim geldim
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spear
    spear's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2005
    Erkek

    şöyle birşey olmuş olabilir mi acaba?

     

    sen sınırsız tarifeye geçince, herhangi bir kampayandan falan faydalanmış olmayasın? 3 ay bedava gibi? istersen müşteri hizmetlerinden bunu sor birde.


    spear
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    spear bunu yazdı:
    -----------------------------

    şöyle birşey olmuş olabilir mi acaba?

     

    sen sınırsız tarifeye geçince, herhangi bir kampayandan falan faydalanmış olmayasın? 3 ay bedava gibi? istersen müşteri hizmetlerinden bunu sor birde.


    -----------------------------

    olamaz, dediğim gibi fatura kesildiğinden haberim var ve sms olarak geliyor.


    Nerde o eski TBT...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oliWeR
    oliWeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2003
    Erkek

    %90 birisi yanlışlıkla otomatik ödeme talimatı vermiştir müdürlüğe git çıkar ortaya

    1-2 yıl önce bir müşterimin başına gelmişti sabit telefonuna birileri otomatik ödeme talimati vermişti. telekom müdürlüğü sadece yapıkredi bankası aracılığıyla ödeniyor demişti. yapıkrediye gittiğimizde de bu bilgi gizlidir gidin savcılığa verin demişti başka türlü bu bilgiyi veremeyiz demişti. müşterim de kul hakkından korkan bir insan dı gitti telefonunu aramaya kapattırdı sadece sabit ücret geliyordu 15 lira felan bulduğumda parasını geriye ödeyeceğim diyordu 2 yıl falan böyle devam etti şimdiki durumdan haberim yok


    Ne çok küfür ediyorsun diyorlar. Ne yani hayatın içine edenlere şiir mi yazayım ?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    oliWeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    %90 birisi yanlışlıkla otomatik ödeme talimatı vermiştir müdürlüğe git çıkar ortaya

    1-2 yıl önce bir müşterimin başına gelmişti sabit telefonuna birileri otomatik ödeme talimati vermişti. telekom müdürlüğü sadece yapıkredi bankası aracılığıyla ödeniyor demişti. yapıkrediye gittiğimizde de bu bilgi gizlidir gidin savcılığa verin demişti başka türlü bu bilgiyi veremeyiz demişti. müşterim de kul hakkından korkan bir insan dı gitti telefonunu aramaya kapattırdı sadece sabit ücret geliyordu 15 lira felan bulduğumda parasını geriye ödeyeceğim diyordu 2 yıl falan böyle devam etti şimdiki durumdan haberim yok


    -----------------------------

    sanmıyorum öyle birşey olacağını. nerden bulacak benim bilgilerimide otomatik ödeme talimatı verecek. öyle birşey olsa zaten ttnet online işlemlerden görünmesi lazım?


    Nerde o eski TBT...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oliWeR
    oliWeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2003
    Erkek

    DarkFall bunu yazdı:
    -----------------------------

    oliWeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    %90 birisi yanlışlıkla otomatik ödeme talimatı vermiştir müdürlüğe git çıkar ortaya

    1-2 yıl önce bir müşterimin başına gelmişti sabit telefonuna birileri otomatik ödeme talimati vermişti. telekom müdürlüğü sadece yapıkredi bankası aracılığıyla ödeniyor demişti. yapıkrediye gittiğimizde de bu bilgi gizlidir gidin savcılığa verin demişti başka türlü bu bilgiyi veremeyiz demişti. müşterim de kul hakkından korkan bir insan dı gitti telefonunu aramaya kapattırdı sadece sabit ücret geliyordu 15 lira felan bulduğumda parasını geriye ödeyeceğim diyordu 2 yıl falan böyle devam etti şimdiki durumdan haberim yok


    -----------------------------

    sanmıyorum öyle birşey olacağını. nerden bulacak benim bilgilerimide otomatik ödeme talimatı verecek. öyle birşey olsa zaten ttnet online işlemlerden görünmesi lazım?


    -----------------------------

    telefon numarasından otomatik ödeme talimatı verebiliyorsun, yani tasadüfen olmuş olabilir benim verdiğim örnekdeki gibi. ama ttnet online işlemlerden görünüp görünmemesi hakkında birşey söyleyemeyeceğim bugün ki şartlarda muhtemelen görünmesi gerekirdi


    Ne çok küfür ediyorsun diyorlar. Ne yani hayatın içine edenlere şiir mi yazayım ?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    https://ett.turktelekom.com.tr/etmh/index.do

     site uyel ol bak orda ayrıntılı veriyorlar.


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
Toplam Hit: 2736 Toplam Mesaj: 17