folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder TTNET Ne Yapıyor!



TTNET Ne Yapıyor!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wikwik
    wikwik's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2006
    Erkek

    Sadece gülmeniz için :D:D:D:D:D

    Bugün TTNET tekrar aradı.

    Karşıda bir bayan:

    -Beyefendi internetinizi kapatmak istiyormuşsunuz.

    Ben:

    -Evet.

    Bayan:

    -Sebebini öğrenebilir miyim?

    Ben:

    -Bu konuyu zaten konuşmuştuk. Altyapı yetersizliği.

    Bayan:

    -Ama taahhüdünüz var. Sorumluluğunuzu biliyor musunuz?

    Ben:

    Ben s.......bib bib bib(şaka kaka)....................

    BTK ile size ulaştım. O sorunları hallettik........

    Bayan:

    -Ha öyle mi tamam o zaman. internetinizi kapatıyorum.

    Nasıl bir şirket bu ya. Kimsenin kimseden haberi bile yok...

    Çok şükür kurtulduk...

    mu

    acabaaaa:(

     


    Bilgi Güçtür.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zalimcocuq
    Zalimcocuq's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek

    aga fatura dondurmak yada fatura dondurmak diye bi olay var mesela su tasındıgın zaman için dondurtup geçişin olduktan sonra açtırabilirsin heralde ben ttnette çalışan birinden öle duymustum


    http://tahribat.com/Forum-Djarum-Geldi-191190/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HorbaDor
    HorbaDor's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2010
    Erkek

    hocam bende nakil süreci 14 günde tamamlanmıştı. bu süre zarfında sadece 16 gün parası ödedim ben, yani kullandığım kadar .


    Ha Ha!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    TTNET Ne Yapıyor!

     


    Cevap: altına yapmak ile meşgul daha sonra tekrar gelin wc den çıkması uzun sürebilir.

     

    The person you have called cannot be reached at the moment, please try again later...


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flassy
    flassy's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2005
    Erkek

    ttneti günahım  kadar sevmem ama senin iş müteahhitin bok yemesi,ttnetle ilgisi yok

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wikwik
    wikwik's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2006
    Erkek
    flassy bunu yazdı

    ttneti günahım  kadar sevmem ama senin iş müteahhitin bok yemesi,ttnetle ilgisi yok

    Valla hocam kimin suçu bilmem ama bu süreçte öğrendiğim bir şey varsa

    biz de kurumsallaşma, plan, proje diye bir şey yok.

    Gittiği yere kadar mantığı var...

    Bu kamuda da özelde de değişmiyor...

    Yoksa biz de potansiyel çok ama planlama sıfır...

    Böyle olunca binayı dikiyoz ama ıvır zıvırla uğraşıp duruyoruz...


    Bilgi Güçtür.
Toplam Hit: 4291 Toplam Mesaj: 37