folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder TTNET Sürekli Hat Düşüyor



TTNET Sürekli Hat Düşüyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PsychoDawn
    PsychoDawn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    2 haftadır kafayı yedim dakikada bir hat düşüyor yeni ip alıyor 

    müşteri hizmetlerini aramakta bir çözüm olmadı arıza kaydı bıraktık gelen giden kimse

    olmadı . mail e attachment bile ekleyemiyorum aylık 120tl verdiğim internetin bana bunu

    yapmaması lazım . analarına sövesim geliyor. modemden yapacağım birkaç kurcalamayla

    bunu düzeltmenin bir yolu olamazmı son 2 haftadır böyle sadece :S 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nsy
    nsy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Dişi

    Aynı sorunu bende yaşıyorum defalarca aradım ve 2 defa arıza kaydı alındı düzelme olmadı nette

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    ttnet ta mk.

    ondan usandım, halt ettim dsmart denedim aynı altyapı daha boktan hizmet.

    başka altyapı yoksa seve seve ttnet.


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elysion
    Elysion's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2013
    Erkek

    Cs go oynuyorum ping 500-600 uçuyor. zevk 0


    Özü gülmeyenin yüzü güler mi ?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    bendede 2 gündür vardı aradım hallettiler. ne yaptılar bilmiyorum


    matematik24.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    T3SL4
    T3SL4's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2014
    Erkek

    Bunun bir cok sebebi olabilir ilk önce gelen baglanti ve swich kontrol edin hattınızı swich ayırın direk modeme takın gene kopmalar devam ederse.

    Telefon direginden kabloda sorun olabilir modem ip adresi alamiyor olabilir sisteminizde zararli virus olabilir.

    Antivirus var ise o internete cikisinizi engelliyor olabilir kurallarina bir göz atın.

    Bir ara banada oldu her 5 dkkada bir kopmalar meydana geliyordu hatti direk bagladim gene kopuyordu swich degistirdim gene olmadi kablo degistirdim gene olmadi.

    Modem degistirdim gene olmadi dedim şu hattan gelen kabloya bir bakayim ciktim catiya kabloyu kópek ısırmıs hafiften yani acilmisti :-) 


    Stay hungary Stay foolish
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akustikelektrik
    akustikelektrik's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2013
    Erkek

    benzer bir durum bana da olmuştu. Hat değerlerim düşükmüş. Hızımı 8 mbps den 7mbps ye düşürdüler düzelmişti

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    T3SL4
    T3SL4's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2014
    Erkek
    akustikelektrik bunu yazdı

    benzer bir durum bana da olmuştu. Hat değerlerim düşükmüş. Hızımı 8 mbps den 7mbps ye düşürdüler düzelmişti

    Evet dogru arkadasimda 8 mbs kullaniyordu hep kopmalar oluyordu aradik hizini 3 mbs dusurduler sorun cözuldu.

    Sorun hattin o kadar hizi desteklememesi onun icinde hat kopuyordu fiber olmadigi icin.

     


    Stay hungary Stay foolish
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Müşteri hizmetlerini 7-8 defa aradıktan ve ciddi küfürler ettikten sonra 3 olan hızım 11'e sabitlenmiş oldu. Yok efendim hat desteklemiyor filan dediler, servis yolladılar evinin hattı bozuk dediler de dediler herhangi bir bok yoktu sadece şebekemi değiştirdi yada santral mi oluyor o her neyse onu değiştirdiler sorun çözüldü. Evin hattını kontrol etmekle giden zamanıma ve küfürler sarf eden ağzıma yazık oldu yani. Biraz sert çıkışın, hattımda sorun varsa gelin yapın o zaman deyin. Yok yani su dağıtıcısı, ana hatlarımızdaki borular paslı, pis ve evinize gelen su pis diyerekten işin içinden çıkıyor mu? Git o zaman temizle ve bana temiz su ver dersiniz değil mi normalde? Ona da aynını de yaparlar. :)


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    bu aralar genel bir sorun var galiba bende superonline da sorun yaşamıodum 1 haftadır ip sorunu yaşıyorum hızım düşüyor devamlı


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Bende d-smart kullanıyorum düşme problemi son bir iki haftadır bendede olmaya başladı fakat sorunu çözemedik.

    Hızı 4megabite düşürdüler pek fazla olmuyor artık


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
Toplam Hit: 1907 Toplam Mesaj: 12