folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ttnet"Te Çalışan Varmı ? ACİL Yardım :|



Ttnet"Te Çalışan Varmı ? ACİL Yardım :|

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nights_judge
    nights_judge's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2008
    Erkek
    BilimAdami bunu yazdı:
    -----------------------------

    olm bende aradım

     adam telefon hattını sök sadece nette kal ondan sinyal almamız lazım dedi uyarım saat sökülü kalsın sonra devam ederse bakacağız dediler bende tel hattını çıkardım nete bağlı kakldım sadece bağlantı gitmedi yarım saat sonra bi telefoon zırrrr.. efendim? beyefendi güvenlik şirketinden arıyorum alarm kontrol sistemi evinizden sinyal alamıyor lütfen bakınız. peki sağolun iyigünler :|

     

    iki arada bi derede kaldım :W


    -----------------------------
    Dostum farklı bir splitter takarak denermisin?eğer düzelirse senin splitterinde sorun wardır.eğer düzelmiyorsa sadece splitterdan alarma yada tele giden kabloları çektiğin zaman düzeliyorsa bağlantılarında kablo olabilir yada alarm sistemi olabilir sinyal kesen parça wardır mutlaka

    Yıllarca parazit gibi yaşayıp kim güçlüyse ona yakınlaşıp bizde sizdeniz pozu veren kişilik yoksunu yalaka köpekler;Bizim VATAN sevgimizi hayal bile edemezsiniz.Bizim adımız SONSUZLUĞA uzanırken; Çok ucuza sattığınız karekterlerinizi,büyük bedeller ödeyipte geri alamadığınız zaman adınızın sadece OYUNCAKÇI dükkanlarında satılan ucuz kuklalara verildiğini göreceksiniz..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    illision
    illision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek
    Siplitter i değiştir düzelecektir umarım. Bendede kopuyordu sürekli. Değiştirdim kopmuyor artık :)

    birgün olmasada birgün mutlaka
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    NoName bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhaba. Yaklaşık 5 dakikada bir int. kopuyor arıza kaydı yapmak için arıyorum ancak müş. hiz. numarası istiyorlar.

    Kayıtlı olan telefondan sorgulayamiyorum çünki iç santral var. Fatura elimde yok.

    ***@ttnet

    ve şifresi kullanıcı adı ve şifremi yani , biliyorum.

    Eminim ki çalışan biri ulaşabiliyor :)


    -----------------------------

     

    tak kabolonun ucuna bir telefon makinesi öğren numaranı numarana görede arıza kaydı açtırabilirsin.


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BilimAdami
    BilimAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2009
    Erkek

    nights_judge bunu yazdı:
    -----------------------------
    BilimAdami bunu yazdı:
    -----------------------------

    olm bende aradım

     adam telefon hattını sök sadece nette kal ondan sinyal almamız lazım dedi uyarım saat sökülü kalsın sonra devam ederse bakacağız dediler bende tel hattını çıkardım nete bağlı kakldım sadece bağlantı gitmedi yarım saat sonra bi telefoon zırrrr.. efendim? beyefendi güvenlik şirketinden arıyorum alarm kontrol sistemi evinizden sinyal alamıyor lütfen bakınız. peki sağolun iyigünler :|

     

    iki arada bi derede kaldım :W


    -----------------------------
    Dostum farklı bir splitter takarak denermisin?eğer düzelirse senin splitterinde sorun wardır.eğer düzelmiyorsa sadece splitterdan alarma yada tele giden kabloları çektiğin zaman düzeliyorsa bağlantılarında kablo olabilir yada alarm sistemi olabilir sinyal kesen parça wardır mutlaka

    -----------------------------

    telefon jhattını sökünce olmayan net geri geliyo hemen ama sökmemem lazım alarm zırlıyo o splitteri bu yüzden deiştirmişim zaten sonuç aynı.


    ben seni ölesiye sevmiştim, sen beni öldürüpte terkettin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zputnik
    zputnik's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek

    Kumanaga bunu yazdı:
    -----------------------------

    NoName bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhaba. Yaklaşık 5 dakikada bir int. kopuyor arıza kaydı yapmak için arıyorum ancak müş. hiz. numarası istiyorlar.

    Kayıtlı olan telefondan sorgulayamiyorum çünki iç santral var. Fatura elimde yok.

    ***@ttnet

    ve şifresi kullanıcı adı ve şifremi yani , biliyorum.

    Eminim ki çalışan biri ulaşabiliyor :)


    -----------------------------

     

    tak kabolonun ucuna bir telefon makinesi öğren numaranı numarana görede arıza kaydı açtırabilirsin.


    -----------------------------

     

    Çözüm adamı ya :) Kimin öğrencisi :P


    İpimle kuşağım..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek
    gene manyakca bişey için pilot bölge seçmişlerdir sen o pilot bölgede kurban yolcu olmuşundur :|

    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
Toplam Hit: 2491 Toplam Mesaj: 17