Ttnet"Te Çalışan Varmı ? ACİL Yardım :|
-
BilimAdami bunu yazdı:
-----------------------------olm bende aradım
adam telefon hattını sök sadece nette kal ondan sinyal almamız lazım dedi uyarım saat sökülü kalsın sonra devam ederse bakacağız dediler bende tel hattını çıkardım nete bağlı kakldım sadece bağlantı gitmedi yarım saat sonra bi telefoon zırrrr.. efendim? beyefendi güvenlik şirketinden arıyorum alarm kontrol sistemi evinizden sinyal alamıyor lütfen bakınız. peki sağolun iyigünler :|
iki arada bi derede kaldım :W
-----------------------------
Dostum farklı bir splitter takarak denermisin?eğer düzelirse senin splitterinde sorun wardır.eğer düzelmiyorsa sadece splitterdan alarma yada tele giden kabloları çektiğin zaman düzeliyorsa bağlantılarında kablo olabilir yada alarm sistemi olabilir sinyal kesen parça wardır mutlaka -
Siplitter i değiştir düzelecektir umarım. Bendede kopuyordu sürekli. Değiştirdim kopmuyor artık :)
-
NoName bunu yazdı:
-----------------------------Merhaba. Yaklaşık 5 dakikada bir int. kopuyor arıza kaydı yapmak için arıyorum ancak müş. hiz. numarası istiyorlar.
Kayıtlı olan telefondan sorgulayamiyorum çünki iç santral var. Fatura elimde yok.
***@ttnet
ve şifresi kullanıcı adı ve şifremi yani , biliyorum.
Eminim ki çalışan biri ulaşabiliyor :)
-----------------------------tak kabolonun ucuna bir telefon makinesi öğren numaranı numarana görede arıza kaydı açtırabilirsin.
-
nights_judge bunu yazdı:
-----------------------------
BilimAdami bunu yazdı:
-----------------------------olm bende aradım
adam telefon hattını sök sadece nette kal ondan sinyal almamız lazım dedi uyarım saat sökülü kalsın sonra devam ederse bakacağız dediler bende tel hattını çıkardım nete bağlı kakldım sadece bağlantı gitmedi yarım saat sonra bi telefoon zırrrr.. efendim? beyefendi güvenlik şirketinden arıyorum alarm kontrol sistemi evinizden sinyal alamıyor lütfen bakınız. peki sağolun iyigünler :|
iki arada bi derede kaldım :W
-----------------------------
Dostum farklı bir splitter takarak denermisin?eğer düzelirse senin splitterinde sorun wardır.eğer düzelmiyorsa sadece splitterdan alarma yada tele giden kabloları çektiğin zaman düzeliyorsa bağlantılarında kablo olabilir yada alarm sistemi olabilir sinyal kesen parça wardır mutlaka
-----------------------------telefon jhattını sökünce olmayan net geri geliyo hemen ama sökmemem lazım alarm zırlıyo o splitteri bu yüzden deiştirmişim zaten sonuç aynı.
-
Kumanaga bunu yazdı:
-----------------------------NoName bunu yazdı:
-----------------------------Merhaba. Yaklaşık 5 dakikada bir int. kopuyor arıza kaydı yapmak için arıyorum ancak müş. hiz. numarası istiyorlar.
Kayıtlı olan telefondan sorgulayamiyorum çünki iç santral var. Fatura elimde yok.
***@ttnet
ve şifresi kullanıcı adı ve şifremi yani , biliyorum.
Eminim ki çalışan biri ulaşabiliyor :)
-----------------------------tak kabolonun ucuna bir telefon makinesi öğren numaranı numarana görede arıza kaydı açtırabilirsin.
-----------------------------Çözüm adamı ya :) Kimin öğrencisi :P
-
gene manyakca bişey için pilot bölge seçmişlerdir sen o pilot bölgede kurban yolcu olmuşundur :|
