TTNET'ten 2 Ay Bedava..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turania
    Turania's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    Arkadaşlar selam. Bugün arkadaş netini kapattıracaktı gittik merkeze kadın dedi kapatmayın 2 ay bedava verelim dedi. Arkadaş da tamam dedi zaten öğrenciyiz hazirana kadar kullanırız diye..

     

    bende atladm dedim bizede verin o zaman nolcak filan tamam dedi 2 ay bedava size de dedi ama yine kontrol edin 15tl filan belki gelebilir dedi. 

     

    bilginiz olsun blöf yapın kazanın :)


    Söyleyin eşe dosta herşeyden vazgeçer, Vatan'dan vazgeçmeyiz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    Taahhut fln yok mu hocam
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turania
    Turania's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    ZoRKaYa bunu yazdı:
    -----------------------------
    Taahhut fln yok mu hocam
    -----------------------------

    taahhüt vardı dedik kapattırcaz böyle teklif verdiler üstelik taahhüt işlemeye devam edecek bu 2 ay zarfında.


    Söyleyin eşe dosta herşeyden vazgeçer, Vatan'dan vazgeçmeyiz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek

    taahhütten haber verin amue.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    olm pis pis gülüyorum lan :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    olm pis pis gülüyorum lan :D

    -----------------------------

    :))

    http://www.ttnet.com.tr/web/529-2731-1-1/tur/evde_ttnet/kampanyalar_-_dsl_kampanyalari/2_ay_denemesi_bedava_22_ay_sabit_fiyat_kampanyasi?utm_source=Haberturk&utm_medium=200x200&utm_campaign=DenemesiBedava

     

    Turania bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar selam. Bugün arkadaş netini kapattıracaktı gittik merkeze kadın dedi kapatmayın 2 ay bedava verelim dedi. Arkadaş da tamam dedi zaten öğrenciyiz hazirana kadar kullanırız diye..

     

    bende atladm dedim bizede verin o zaman nolcak filan tamam dedi 2 ay bedava size de dedi ama yine kontrol edin 15tl filan belki gelebilir dedi. 

     

    bilginiz olsun blöf yapın kazanın :)


    -----------------------------

    ayak üstü birşeyler olmuş ama pek haberiniz yok gibi geldi bana :)


    Solak Cerrah
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Crazy_OZan
    Crazy_OZan's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    Olay şudur arkadaslar.

    Bilgi ;

    Ttnet Kullanıyorsanız. En yakın TTnet bayisine Gidin. Ttnet'i kapattırmak istiyorum diğer şirketlere gecicem diyin. Onların Tarfileri uygun geldi felan. :)  Ozamanda Sizede Bunu sunacaklar..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    TTNET öpmicegi eşeğe ot vermez :D


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Unforgiven_
    Unforgiven_'s avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2011
    Erkek

    Bir çin atasözü derki: Haşırttı Blackboard xD

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    Bu güne kadar verdiği neyi geri almamış TTnet söylermisiniz :D Taahhütle indirim yapar sonra acısını çıkartır :D Nasıl mı ? Kopma sorunu şu bu derken 10 liralık indirim ay sonuna 20 liralık telefon harcaması olarak yansır :D Kazanan yine TTNet :D 2 ay sonra size öyle bi geçircek ki dudaklarınız uçuklayacak :D

    Kapattırmak istedim adamlar 125 lira modem parası çıkarttı önüme :D Lan diyorum ben sizden modem istemedim ki :D Başvuru yaptığım bilgisayarcı elimizde kaldı sizde öğrencisiniz alın dedi. Bizde salak gibi aldık :D Ayrıca modem için herhangi bir yere imza da atmadım. Sadece bağlantı için imza cart curt o kadar. Bide indirim için taahhüt imzaladım. Bi yerden para bulur bulmaz kapattırıcam Süperonline geçicem abi. TTNet deseki senden hiç para almıycaz yok kardeşim :D Biliyorum sonunda giren yine bana giricek :)


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    otocu
    otocu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2007
    Erkek

    Kardeş siz şöyle yapın, kapattırın telefonla interneti, acısı çıkar sizden ben size diyeyim, biz kapalı telefona 4 ay para ödedik. Adamlar çıkaracağı parayı çıkarıyor. Şimdi komşudan wireless çekiyorum. 15 Tl ödüyorum. Daha yararlı...


    0100111001100101001000000110111101101100011001000111010100111111
Toplam Hit: 2277 Toplam Mesaj: 14