TÜBİTAK Eleman Alacakmış
-
Badem biyikli olma sarti da vardir
-
http://www.biyolojigunlugu.com/odul-alan-deney-ayet-okunmus-fasulye-tubitak-bilim-fuari-projesi
LuCiFeR tarafından 11/May/15 17:46 tarihinde düzenlenmiştir -
adeleks bunu yazdıGoldenWorld bunu yazdıKizilgun bunu yazdı
Dayısı olan girer
-
Turbitak'ın şu salak ösym başarısı ile salak not ortalaması şartını hiç bir zaman tutturamayacağım için hep öyle baka kalıyorum.
-
Aranan şartlar: daha önce kedi , köpek beslemis olmasi ve 1 defa hayvanat bahcesini gezmis olmasi yeterlidir.
-
istenen hic bir ozelligi tasimama ragmen basvurumu yaptim ya tutarsa :D
-
Umarım böyle bir pozisyon için 3K gibi bir rakam teklif etmezler , burdaki yazılı olanlara sahip olup ankarada 4 5 yıl deneyimi olan adamların 5K civarında aldığını biliyorum çünkü....
-
FireX bunu yazdı
"Biz önce Allah rızası için daha sonra da özgür yazılıma sahip çıkabilmek için uğraşıyoruz" - TÜBİT(AK)
Harbi dogruymus şaka sandım :))
-
Bosluk bunu yazdıFireX bunu yazdı
"Biz önce Allah rızası için daha sonra da özgür yazılıma sahip çıkabilmek için uğraşıyoruz" - TÜBİT(AK)
Harbi dogruymus şaka sandım :))
-
ozgunlu bunu yazdıBosluk bunu yazdıFireX bunu yazdı
"Biz önce Allah rızası için daha sonra da özgür yazılıma sahip çıkabilmek için uğraşıyoruz" - TÜBİT(AK)
Harbi dogruymus şaka sandım :))
