Tüfeğim Benim :)
-
adam m4a1 istemiş :))
arkadaşlar benim evdeki uçak savarın rampasında bi kırıklık var elinde bulunan varsa bi zahmet : ))
-
güzel hoca.ben de gerçei var ama :D
güzl bişi cidden ben de istiom bi tane bunlardan -
Süper laaa a.q kantır oynuo hisseder insan kendini .D
-
Buda benim yalnız kızlar görmesin tehlikeli olabilir...Otomatik Tüfek bana ait> Değil abim üsteğmen orduya ait foto çememe izin verdi ama tam çeçen direnişçilere benziyorum haa...
http://img119.imageshack.us/img119/867/imag0012dw7.jpg -
o ne lan çocuun gibi sarılmışsın makinaya:D
suyun altında bile atıo o makina haberin olsun:D -
hayırlı uğurlu olsun suan boludayım kamp yaptık 1hafta gel burda bişiler yaparız=)
-
Ne yapalım sanki Britney Spears a sarıldım huhahahh...
-
ben bu M1KROP tan korkarım abi : ) tipe baq ahahaha harbi çeçen gibi lem :))
-
la hayırlı olsun güsel makine miş
la bu mermilerle balon patlatıyoduk biz :) -
MİKROP az kullanmadım o ak-47
şehir içinde tam geriila silahi
nöbetlere yasak olmasına ragmen açık emniyet ve tam dolduruşla giderdim ey gidi günler
Toplam Hit: 13644 Toplam Mesaj: 60
