![folder](/img/forum/folderOpen16.png)
![line](/img/forum/line.gif)
![folder](/img/forum/folderOpen16.png)
![line](/img/forum/line.gif)
![folder](/img/icon/Folder/FolderSm.png)
Tüketici Hakem Heyeti Hakkında Bilgi Sahibi Olan
-
bugün asus ile görüştüm eğer ürün 6 ay doldurmadıysa ürünün değişim/iade hakkımın olduğunu söylediler ama şöyle bir sıkıntı var aptal vatan bilgisayar müşteri talebi olarak onarım yazmış ben onlara üstüne basa basa iade ve değişim talep ediyorum dememe rağmen + olarak a4 çıktısı vermeme rağmen bi sıkıntı olmayacağını söylediler.
Eğer 20 iş günü içerisinde onarım kararı verilir ve ben onarımı kabul etmeyip iade ve değişim istesem işler nasıl yürüyecek ? çünkü bu ayın 26'sı ürünüm tam 6 aylık olmuş olacak..
-
Sen 6 ay dolmadan talebini ilettin. Bundan sonra dolması önemli değil. Telefonda da değişim ya da iade talep ediyorum. Bu yönde işlem yapın dediysen o yönde işlem yapmaları lazım. Normalde ses kaydı tutarlar. Olursa ceza yemeyi göze alıp ses kaydı yok derlerse elinde bir şey olmaz ama yiyecekleri ceza senin karttan çok daha fazladır. Böyle mantıksız bir şey yapmazlar ama sen mail at durumu bildir. Elinde bildirdiğine dair kanıt olsun. Vatan bilgisayarın yanlış yaptığını da yaz.
-
tüketici hattını arayıp derdini anlat, haklarım nelerdir de onlar yönlendiriyor.
-
Liquid bunu yazdı
Sen 6 ay dolmadan talebini ilettin. Bundan sonra dolması önemli değil. Telefonda da değişim ya da iade talep ediyorum. Bu yönde işlem yapın dediysen o yönde işlem yapmaları lazım. Normalde ses kaydı tutarlar. Olursa ceza yemeyi göze alıp ses kaydı yok derlerse elinde bir şey olmaz ama yiyecekleri ceza senin karttan çok daha fazladır. Böyle mantıksız bir şey yapmazlar ama sen mail at durumu bildir. Elinde bildirdiğine dair kanıt olsun. Vatan bilgisayarın yanlış yaptığını da yaz.
Hocam ben iade ve değişim olsun onarım kabul etmeyeceğimi ve bu sorunları içeren bi a4 kağıdı hazırlayıp verdim .Bugün tekrar aradım vatanı ilgili arkadaş yokmuş pazartesi gelin falan dedi asus diyorki eğer değişim iade istiyorsanız vatan kaşeleyip garanti belgesini göndersin diyor arıyorum kaşelediniz mi diye artık öyle bir olayın olmadığını servis numarasının iş gördüğünü söylüyor.. anlamadım gitti . Eğer cihazların garanti belgesi kaşelenmediyse benim ne yapmam gerekiyor ?
-
Schwarz bunu yazdıLiquid bunu yazdı
Sen 6 ay dolmadan talebini ilettin. Bundan sonra dolması önemli değil. Telefonda da değişim ya da iade talep ediyorum. Bu yönde işlem yapın dediysen o yönde işlem yapmaları lazım. Normalde ses kaydı tutarlar. Olursa ceza yemeyi göze alıp ses kaydı yok derlerse elinde bir şey olmaz ama yiyecekleri ceza senin karttan çok daha fazladır. Böyle mantıksız bir şey yapmazlar ama sen mail at durumu bildir. Elinde bildirdiğine dair kanıt olsun. Vatan bilgisayarın yanlış yaptığını da yaz.
Hocam ben iade ve değişim olsun onarım kabul etmeyeceğimi ve bu sorunları içeren bi a4 kağıdı hazırlayıp verdim .Bugün tekrar aradım vatanı ilgili arkadaş yokmuş pazartesi gelin falan dedi asus diyorki eğer değişim iade istiyorsanız vatan kaşeleyip garanti belgesini göndersin diyor arıyorum kaşelediniz mi diye artık öyle bir olayın olmadığını servis numarasının iş gördüğünü söylüyor.. anlamadım gitti . Eğer cihazların garanti belgesi kaşelenmediyse benim ne yapmam gerekiyor ?
En garantisi iadeli taahhütlü dilekçe göndermen ama mail atıp durumu bildir. Vatan matan hikaye. Lak Lak ederlerse ara ses kaydı alıyorum de en başından durum böyle böyle cihazıms sizde ben size irademin iade ve değişim yönünde olduğunu bildiriyorum. Vatan bilgisayar sizin bahsettiğiniz gibi bir işlem olmadığını söyledi o yüzden bu şekilde bildiriyorum de. Sonrasında tamir edip gönderirlerse verirsin hakem heyetine . Önemli olan 6 ay içinde ne istediğini onlara bildir ve bunu ispatlayacak delilin olsun elinde. mantık bu.