Tüketici Mahkemesi
-
rapidhacker550 bunu yazdı:
-----------------------------telefonu bayide mi bırakayım peki teslim almayayım mı ben c5-03 ü
-----------------------------yok hoca istemediğin bi markaysa ben bunu istemiyorum başka model verin de. eğer olmuyo illa bunu alcan derlerse hiç bişi imzalama. 7 kez garantiye gittiğine dair belgelerini iste tüketici heyetine gidicem falan de.
-
ne 7 si 8 oldu 8 hocam mahkemeye gitmeyi düşnüyorum fakat bakacağım c5-03 ü satabilirsem bi 10 günde
-
ne sabır varmış sende arkadaş, satın aldığım yerde patlatırdım telefonu ben :|
büyük geçmiş olsun..
-
bakın bu tür konularda tüketici derneklerinden yardım alın onlar hallediyorlar birde üye olup 3-5 kuruşta katkıda bulunursunuz onlarında seninde işine gelir
Toplam Hit: 1846 Toplam Mesaj: 15
