Hukuk & Muhasebe & Sigorta Soru - Cevap
Tüketici Mahkemesindeki Davanın Durumu?
Tüketici Mahkemesindeki Davanın Durumu?
-
hocam dava açta kazan , ancak ekran ile ilgili birşey var , ekran panelleri asla kendi kendine çatlamaz kırılmaz öyle olsa her firma sürekl ekran değiştirmek zorunda kalırdı
ya sendeki pixellerde oluşan ekran problemi yada çatlama değil , tekrar ediyorum hiç bir cam bir müdehale olmadan çatlamaz , sıcak soğuk uygulamak bile müdehaledir.
buyüzden olayı uzatıyor olabilirler
size şukadarını söyleyeyim , firma olarak (turkcell tim) genpa ile çalısıyoruz genpa kvk ile birlkte türkiyenin en büyük distribitörü ve bize gönderdikleri daha satın almadan mağazalara sevk edilmemiş ipadlerin ekranı yamuk çıktı , adamlar dediki kutu açarken ki videoyu göndereceksiniz kutudan öyle çıktıgını kanıtlayacaksınız yoksa iade yok , zaten kutularda kocaman yazar genpanın açılmış kutular ne sebeple olursa olsun iade alınmaz diye , bu sizin için değil perakende şirketi ile genpa arasındaki olaydan dolayı oluyor , neyseki video kaydı bulundu olay çözüldü , yani size problem yaşatan o bimeks kendisi de distiribitörler ile problem yaşıyor merak etmeyin.
+ olarak şunu da belirteyim , normalde bimeks in kullanıcı hatası dediği bir aksesuar probleminde logitech sıfır kutulu ürünle ürün değişimi yaptı , yine bazı kullanıcı hatalarına apple da ürün değişimi yapıyor ama kvk gepna yada başarıya giderse onlar kullanıcı hatası diyorlar gene , herşey ürünü aldığınız firmanın hatası değil ekranı çatlamış ürünü değiştirmek te yine aynı şekilde bimeks in yapacağı şey değil perakendeciler sattıkları ürüne garanti veya destek vermezler ithalatcı ve dağıtıcısı verir sorumlulukta onlarda oluyor.
-
@panxer
O benimde dikkatimi çekti. Amoled ekranların dış camı kırılmasa bile iç ekranın gitme riski var.
-
şu dava dilekçesini bul, bulamazsan git mahkeme kaleminden al burayakoy da ona göre yol gösterelim
-
Ben tüketici hakem heyetinin karşışında fotokopi cekiyorum dükkanım var genelde ya dosya masrafı için gelirlerdi yada ürün sikayeti için siz sikayetinizi dosyanızı verdiginiz günden itibaren size kayıt numarası verirler gelişmeleri ordan takip edersiniz anca bulunduğun ilin hakem heyetine bağlı olarak kimi yerde 1 yılda sonuclanır kimi yerde ise 1 haftada sonuclanır davada haklı olan tarafı tüketici hakem heyeti belirler yapılan incelemeler sonucunda yani saglam bir dilekce yazmanız lazım genelde millet ya parasını geri alıyordu yada yeni bir ürün alıyordu bazılarıda haksız bulunuyordu tamamen sansınıza